Jeejtje, Tweejtje & Threejtje

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
puppie

Re: Het WS-babytopic

Bericht door puppie »

Ik snap je heel goed hoor juffie!
Bij mijn laatste zwangerschap was ik het uiteindelijk ook zo ontzettend zat... (en dan gewoon nog 9 dagen overtijd gaan :eerie: )
Ik was tonnetje rond, kon geen kant meer op, bukken lukte niet eens meer en had de hele dag een dreumes van 14 mnd om me heen.
Als ik daar aan terugdenk weet ik gelijk weer waarom ik klaar ben met kindertjes krijgen :lol:

:close_knuf: voor de laatste (zwaarste) loodjes.
elvi

Bericht door elvi »

veel succes juffie, ik ken je misschien nog niet goed maar toch ben ik al aan het kijken of de baby er al is!

gaat helemaal goed komen!
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Grinnn, ik dacht gisteravond bij het aankleden na het zwemmen: 'Ohhhh wat moet het straks toch weer zááááálig zijn om gewoon te kunnen bukken om je onderbroek aan te trekken!!! Of je in bed omdraaien zonder dat in 2 fases met daartussen een pauze van een paar minuten om op adem te komen te kunnen doen!' :lol:

Mijn nichtje, ook hoogzwanger, vroeg hoe ik dat had gedaan met de bikinilijn... Zij had een soort slachtpartij aangericht. :lol: Daar heb ik gelukkig Jerry voor, die dat voor me doet ;). Maar gewoon weer kunnen scheren zonder capriolen... lijkt me heerlijk!!!

Ik denk dat je, eenmaal weer de beschikking over je 'normale lijf' dat soort dingen weer extra gaat waarderen!
MILF :grin_ani:
murron

Bericht door murron »

Vandaag 26 weken precies ,maar voeld en lijkt als ik al op het einde loop,pffttt nog 14 weken te gaan.Behalve lichamelijk al erg zwaar gaat het verders goed.

Juffie je bent er bijna!Go girl

En scheren?? was dah ook al weer :confused: kan het al een poos nie meer kzie niks en voelend gaat ook al moeizaam.Dat is al een hele bevalling op zich om te doen :)
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Maar dan zit je ook alweer op een halfjaar, murron!! :static: Nog een weekje en dan ga jij ook het laatste trimester in! :static:

Gaat hard he??? :)
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Bloeddruk was goed, hartslag van de baby was goed, kindje ligt goed ingedaald, dus het is normaal dat ik minder bewegingen voel, maar als ik denk dat het te weinig is moet ik meteen aan de bel trekken.

Nieuwe controle afspraak voor volgende week dinsdag (40+4 dan) en als er niks gebeurd is, moet ik volgende week vrijdag bellen (41 wkn) en dan komen ze me hier thuis strippen.

Edit: En toen we thuiskwamen lag er een geboortekaartje van een van de stellen van Samen Bevallen. 2 dagen te vroeg bevallen. Zij wel. :eerie:
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

spannend! Ik hou het topic de hele tijd in de gaten en het is dat ik nog niet weet hoe ik ws op mijn mobiel kijk anders deed ik het helemaal 24/7.
Sabrina

Bericht door Sabrina »

juffie schreef:Bloeddruk was goed, hartslag van de baby was goed, kindje ligt goed ingedaald, dus het is normaal dat ik minder bewegingen voel, maar als ik denk dat het te weinig is moet ik meteen aan de bel trekken.

Nieuwe controle afspraak voor volgende week dinsdag (40+4 dan) en als er niks gebeurd is, moet ik volgende week vrijdag bellen (41 wkn) en dan komen ze me hier thuis strippen.

Edit: En toen we thuiskwamen lag er een geboortekaartje van een van de stellen van Samen Bevallen. 2 dagen te vroeg bevallen. Zij wel. :eerie:
:close_knuf:
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Ik weet nog toen ik zwanger was, en veel op een ander forum postte in het zwangerschapstopic. Daar hadden ze in de OP zo'n lijst, met wie wanneer moest bevallen. Nou, als er dan 1 die onder mij in het lijstje stond te vroeg bevallen was, en dus 'voordrong', dan was ik echt flink chaga hoor!
:hug: juffie! Ik hoop dat jij ook snel aan de beurt bent!!
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

lol.... 43 weken van de eerste.... kom je na 42 weken op zwangerschapsgym.. hele groep waar je mee was begonnen was al vertrokken en de verwonderde blikken van anderen die er in loop van de tijd bijgekomen waren en de leidster van de groep... jee.. ben je er nou nog?? bij zwangerschapszwemmen idd zelfde reactie, maar ik vond t geen probleem, vond t zwanger zijn heerlijk en had nagenoeg nergens last van.

jongste is gebeuren na 40+2... en die was ik veel meer zat, zeker omdat ik met 8 mnd nog een verhuizing voor mn kiezen kreeg, er al twee kleintjes rond liepen, ik kon bijna niks meer, deed hele middag over boodschappen doen en zo... Daarnaast was ik eerst twee maanden schijnzwanger geweest, en tijdens die periode werkelijk zwanger geraakt, dus mentaal was ik eigenlijk al zo'n 11 mnd zwanger.. dat was wel lang zat hoor!!

sterkte deze laatste dagen juffie!!:)
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Bij mij voelde het alsof ik 2 jaar zwanger was hahaha! Ik werd in oktober '08 zwanger van Erwt1, en die werd eind juni '09 geboren, maar door die schildklierproblemen die ik had, voelde ik me nog steeds net zo slecht als tijdens de zwangerschap. En toen dat in januari '10 eindelijk over was, was ik alweer zwanger, tot sept '10. Dus bijna 2 jaar voor mn gevoel :P
Ben er nu ook wel klaar mee haha ;-)
dbj

Bericht door dbj »

Voor mijn moeder was ik haar eerste kindje en ze was toen 27, dat is nu dus ruim een halve eeuw geleden.
Maar tot op de dag van vandaag weet ze nog heel veel te herinneren, alsof het gisteren was.
Over mijn broertje veul minder, zegt ze...

Ze wist te vertellen dat ik buitengewoon erg onrustig was in haar buik en ben er drie weken te vroeg eruit gehaald en meteen in de conveuse gelegd.
Ze heeft haar kindje -mij dus- wel heel even gezien, maar niet vastgehouden in haar handen.
Als ik mijn moeder mag geloven wat ze vertelde dan trapte ik alles kapot van binnen, zó werd het op mij overgebracht.
Hoeveel waarheid erin zit weet ik niet en kan het ook moeilijk inschatten.

Mijn geboortegewicht was 2390 gram en 52 cm lengte. Wat dat zegt heb ik geen idee van.
murron

Bericht door murron »

juffie schreef:Maar dan zit je ook alweer op een halfjaar, murron!! :static: Nog een weekje en dan ga jij ook het laatste trimester in! :static:

Gaat hard he??? :)

Gniffel op zich we,lmaar is verder beetje dubbel.Nog maar 3 mnd en dan is de kleine er idd al,maar aan de andere kant ..het is lichamelijk erg zwaar en dan lijken 3 mnd nog erg ver hahah.

Eerst jullie kleintje 1 dezer dagen,ik volg het goed hoor :icon_biggrin: (ondanks dat ik weinig hier ben/reageer,maar check het als eerste ;) )
Knuf voor nu iig
vode

Bericht door vode »

Ik was ook tien dagen te vroeg :$
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

ik zal maar niet zeggen hoeveel ik te laat ben. Laat ik het er maar op houden dat ze tegenwoordig kinderen niet meer zo lang laten zitten.
Plaats reactie