Beroemd en dan?
- JJV
Re: Beroemd en dan?
toevallig meldt een achterklap site net dat lady gaga gesignalleerd is met rode billen...
Kan helaas de foto niet copy/pasten via de foon.. (maar ze staat op dnews.de)
Kan helaas de foto niet copy/pasten via de foon.. (maar ze staat op dnews.de)
~\v/~

met het nieuws: in duits.... http://www.dnews.de/nachrichten/enterta ... rteil.html
(wil iemand me vertellen hoe ik die link onder mooie woorden kan verbergen zoals ik hier zie gebeuren regelmatig? pb graag om niet te veel offtopic te gaan)
ggd JJV
- Daantje
- Contacteer:
Gaga kennende kan het net zo goed make-up zijn, een PR-stunt. Of gewoon echt. Geen van beide zal me verbazen.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Ik heb er nog eens over nagedacht en voor mij zou het probleem meer het beschermen van m'n collega SM-ers zitten dan in de bescherming van mijn eigen privacy.
Wat ze over mij weten of denken zal me worst zijn, maar als ik beroemd zou zijn en dus materiaal voor roddelbladen, dan komt vroeger of later ook mijn vrienden en kennissen kring in beeld.
Staat er opeens een foto van elise met haar Dom in de Privé ofzo, of met haar kinky vrienden.
Dus dan zou ik onbedoeld ook de mensen om me heen outen naar de buitenwereld en dat zou ik dan weer niet kunnen maken.
Voor mezelf maakt 't niks uit, maar anderen hebben kinderen, banen, school of kerkgemeenschappen waar ze dan opeens mee te maken krijgen.
Dus ik ga maar niet beroemd worden als ik groot ben, want da's stom!
Wat ze over mij weten of denken zal me worst zijn, maar als ik beroemd zou zijn en dus materiaal voor roddelbladen, dan komt vroeger of later ook mijn vrienden en kennissen kring in beeld.
Staat er opeens een foto van elise met haar Dom in de Privé ofzo, of met haar kinky vrienden.
Dus dan zou ik onbedoeld ook de mensen om me heen outen naar de buitenwereld en dat zou ik dan weer niet kunnen maken.
Voor mezelf maakt 't niks uit, maar anderen hebben kinderen, banen, school of kerkgemeenschappen waar ze dan opeens mee te maken krijgen.
Dus ik ga maar niet beroemd worden als ik groot ben, want da's stom!
Ik heb nu wel een heel enkele keer op m'n werk wel eens het idee dat ik een gezicht voor mijn neus op heb staan dat ik ook op een feest gezien zou kunnen hebben, en dat is dan al RAAR ofzo.... En andersom, ook een keer op een feest iemand gezien die ik alleen vanuit m'n werk vagelijk kende, was ook wazig....
Ik zou alleen daarom al niet beroemd willen zijn. Denk wat dat op dat moment openheid van zaken de enige manier is trouwens. Maar zou idd vooral bangt zijn voor exposure van naasten, die er helemaal niet op zitten te wachten. En familie zou ook wel een redelijk groot punt zijn. Kortom, ik doe maar niet beroemd worden. Al zou het wellicht voor de algehele acceptatie van BDSM misschien wel helpen als er meer bekende mensen mee uit de kast zouden komen. Ofzo....
Ik zou alleen daarom al niet beroemd willen zijn. Denk wat dat op dat moment openheid van zaken de enige manier is trouwens. Maar zou idd vooral bangt zijn voor exposure van naasten, die er helemaal niet op zitten te wachten. En familie zou ook wel een redelijk groot punt zijn. Kortom, ik doe maar niet beroemd worden. Al zou het wellicht voor de algehele acceptatie van BDSM misschien wel helpen als er meer bekende mensen mee uit de kast zouden komen. Ofzo....
- Peter^
- Contacteer:
Ik heb ook weleens gehoord dat beroemde mensen op feestjes komen, waar veel gewoon volk komt. Maar dat deze beroemdheden dan wel onherkenbaar (met volledig masker, open ogen, mond) gingen.
Hoeveel beroemdheden reizen met een groot vliegtuig, of laten hun bagage de lange weg op een vliegveld afleggen?
Vaak worden ze ook via een andere uitgang geleid.
Misschien dat de beroemdheden die naar dat soort feestjes gaan, of zelf daar niet spelen, maar aanwezig zijn. Of dat ze anderen voor de speeltjes laten zorgen?
Is er hier een meelezende beroemdheid, die zijn/haar visie wil geven onder de inlog van het anonieme fantasien topic?
Overigens vraag ik me ook af, of je een beroemdheid in een andere setting wel zal herkennen....
Hoeveel beroemdheden reizen met een groot vliegtuig, of laten hun bagage de lange weg op een vliegveld afleggen?
Vaak worden ze ook via een andere uitgang geleid.
Misschien dat de beroemdheden die naar dat soort feestjes gaan, of zelf daar niet spelen, maar aanwezig zijn. Of dat ze anderen voor de speeltjes laten zorgen?
Is er hier een meelezende beroemdheid, die zijn/haar visie wil geven onder de inlog van het anonieme fantasien topic?
Overigens vraag ik me ook af, of je een beroemdheid in een andere setting wel zal herkennen....
Geniet van de positieve momenten.
Mjah, nou moet ik wel zeggen dat ik zelden mensen gemaskerd op feestjes ziePeter schreef:Ik heb ook weleens gehoord dat beroemde mensen op feestjes komen, waar veel gewoon volk komt. Maar dat deze beroemdheden dan wel onherkenbaar (met volledig masker, open ogen, mond) gingen.

- kitten
Ik heb ooit eens gesproken met een man in volledig latex. Dat zou zomaar een BN'er kunnen zijn geweest die ik niet heb herkend. Hip idee! :icon_biggrin:
Was er niet ooit een meisje van zo'n popsterren wedstrijd waarvan de collarme account in de media werd gegooid ofzo?
Was er niet ooit een meisje van zo'n popsterren wedstrijd waarvan de collarme account in de media werd gegooid ofzo?
- Mack
Ik krijg op mijn werk wel eens beroemde mensen voor de balie, maar de meeste daarvan proberen zo min mogenlijk op te vallen.
ik kan mij voorstellen dat als je een (goede) acteur bent, je probleemloos in een andere, onherkenbare rol op een feestje kan rondwandelen.
ik kan mij voorstellen dat als je een (goede) acteur bent, je probleemloos in een andere, onherkenbare rol op een feestje kan rondwandelen.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
- Peter^
- Contacteer:
Oeps, wat schreef ik over mensen in volledige outfit? Welke beroemdheid zou ik op de laatste Siberia aan de ketting hebben meegevoerd en gestraft......
Dat meisje was toch van de x-files programma?

Dat meisje was toch van de x-files programma?
- juffie
- Site Admin
Ja, rebecca van Popstars. Zij had een profiel (en haar vriend ook) op Kinkytijd.kitten schreef: Was er niet ooit een meisje van zo'n popsterren wedstrijd waarvan de collarme account in de media werd gegooid ofzo?
MILF 

- kitten
Ga jij zover met iemand waarvan je het gezicht niet eens kunt zien en dat ook nooit gezien hebt dan?Peter schreef:Welke beroemdheid zou ik op de laatste Siberia aan de ketting hebben meegevoerd en gestraft......![]()
Die zou ik niet beroemd willen noemen, eerder een vergeten poging.kitten schreef: Ja, rebecca van Popstars.
Ik ken drie beroemde belgen,
die wel degelijk wegblijven van meetings,
feestjes en dergelijke.
Het feit dat ik in het begin geen belg (her-)kende,
beroemd in eigen land of niet...
maar vooral omdat ik nogal nuchter ben,
(beroemdheden doen hun behoeftes ook op een toilet)
maakte ik schijnbaar makkelijk contact.
Ik had ook nooit (nog altijd niet) de behoefte om
uit de school te klappen.
Het zijn net als wij gewone warme mensen,
die het zwaar genoeg hebben bijna zonder privé leven.
Een van hen liet hun speeltjes maken via vrienden,
hij zag en bekeek de zwepen / maskers / collars / boeien, enz.
En dan bestelde hij ze via hen of liet mij ze aanschaffen.
Maar helaas kon hij dat zelf nooit zomaar even doen.
die wel degelijk wegblijven van meetings,
feestjes en dergelijke.
Het feit dat ik in het begin geen belg (her-)kende,
beroemd in eigen land of niet...
maar vooral omdat ik nogal nuchter ben,
(beroemdheden doen hun behoeftes ook op een toilet)
maakte ik schijnbaar makkelijk contact.
Ik had ook nooit (nog altijd niet) de behoefte om
uit de school te klappen.
Het zijn net als wij gewone warme mensen,
die het zwaar genoeg hebben bijna zonder privé leven.
Een van hen liet hun speeltjes maken via vrienden,
hij zag en bekeek de zwepen / maskers / collars / boeien, enz.
En dan bestelde hij ze via hen of liet mij ze aanschaffen.
Maar helaas kon hij dat zelf nooit zomaar even doen.
Nope. Maar ik ben wél voor een beroemdheid aangezien op een Portugees vliegveld. Dat was héél, héél grappig. We werden opgevangen en pijlsnel via de VIP balie (ik wist niet eens dat die bestond) door de incheck geleid. De dame die het inchecken deed vroeg, na een blik op ons*, of we muzikanten waren. Dat hebben we op ongeloofwaardige wijze ontkentPeter schreef:Is er hier een meelezende beroemdheid,

Waarop we een samenzweerderige blik kregen en we pijlsnel door de douane zijn geleid. Wauw! Op zo'n manier wil ik altijd wel beroemd zijn.
We trokken véél blikken van 'normale stervelingen' die in de rij stonden te wachten.
Grote Goden wat hebben we gelachen

Verder genoot ik in het dorp waar ik voorheen woonde enige lokale bekendheid als voorzitter van een tamelijk groot adviesorgaan en als lokale journalist. Ik heb nooit voorkeuren van mezelf verborgen daar. De meesten dachten toch al dat ik nogal vreemd was, dus dat maakte niet zoveel uit.
Ik weet niet hoe ik zou doen als ik écht beroemd was. (Inter)nationaal beroemd dus. Waarschijnlijk zou ik dan wel wat discreter zijn, alleen al om mensen in mijn omgeving niet te outen, zoals hierboven ook al werd gesuggereerd.
*denk langharig hippietuig