H/hoi,
Als ik al een keer iets laat vallen in de trant van BDSM is het vaak pas als mensen mij persoonlijk wat beter kennen.
Eerste reactie is vaak: dan haat je vrouwen zeker (vaak gezegd door dames die er de ballen verstand van hebben en vaak ook met "haantjes" gedrag: grote bek en weinig inhoud). De meeste kerels kijken me eerst aan met een blik van: hoe kan jij nou aan BDSM doen (nou doe ik niet aan BDSM maar Leef het maar dat terzijde) en dan hoor ik vaak van beide kanten: je bent zo aardig en vriendelijk, staat klaar voor mensen en helpt iedereen...
Mensen uitleggen dat BDSM juist mijn "D" kant ontlaadt in het liefdesleven met mijn partner is vaak wat privé maar begrijpen doen ze het dan beter.
Als je mensen uitlegt dat juist ook mijn partner behoefte heeft aan een "D" in haar leven omdat ze domweg af en toe niet wil nadenken maar wil VOELEN zie je blikken bij de dames die op herkenning lijken te slaan....
En als mensen bij mij op visite komen zien ze het gelijk: rek met zwepen, floggers, paddles en aanverwante "speeltjes" hangen open en bloot aan de muur, net zoals de verankerde ogen in de muur op enkel en andere hoogtes.
(moet ik erbij zeggen dat ik voor subjes gemoedsrust af en toe een wandkleed voor het rek heb hangen, niet voor de visite maar ze wordt er volgens haar af en toe knap onrustig door....*leuke mindfuck's mee gedaan btw*)
En volgens mij is BDSM momenteel net zo'n hype als Shoarma tenten en linedancing, gelukkig gaat het voor de "wannabees" ook weer snel weg en zijn we weer onder elkaar als echte liefhebbers (voor mij geldt dat voor BDSM en Shoarma, grinn)
BDSM wordt normaler?
- Voleuse
Re: BDSM wordt normaler?
Mja en wat versta je precies onder "wannabees" (BijenMr.Blue schreef: En volgens mij is BDSM momenteel net zo'n hype als Shoarma tenten en linedancing, gelukkig gaat het voor de "wannabees" ook weer snel weg en zijn we weer onder elkaar als echte liefhebbers (voor mij geldt dat voor BDSM en Shoarma, grinn)

En waarom is het slecht als eens wat meer mensen BDSM accepteren?
Ze mogen dan niet "De echte lifestyle"(TM, Copyright) beoefenen, maar ik vind het juist een goede trend dat er wat meer begrip komt. Zo onder elkaar als echte liefhebbers is het ook maar een klein clubje..
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Precies: hoe meer mensen er mee bekend zijn hoe meer de echte liefhebbers er ook bij komen, nieuw of niet is niet belangrijk, ingangspunt is dat "drempels" weg genomen worden om er aan te beginnen of voor uit te komen, de mensen die het alleen om uit te proberen en er toch niets mee hebben zullen ook weer vanzelf afvallen, een soort natuurlijk selectieproces.Voleuse schreef:Mja en wat versta je precies onder "wannabees" (BijenMr.Blue schreef: En volgens mij is BDSM momenteel net zo'n hype als Shoarma tenten en linedancing, gelukkig gaat het voor de "wannabees" ook weer snel weg en zijn we weer onder elkaar als echte liefhebbers (voor mij geldt dat voor BDSM en Shoarma, grinn))? (Laat ik dat eerst vragen voordat ik me aangevallen voel, ik heb zo'n vermoeden dat i niet binnen de echte liefhebbers val in jouw omschrijving, maar wie weet heb ik het mis)
En waarom is het slecht als eens wat meer mensen BDSM accepteren?
Ze mogen dan niet "De echte lifestyle"(TM, Copyright) beoefenen, maar ik vind het juist een goede trend dat er wat meer begrip komt. Zo onder elkaar als echte liefhebbers is het ook maar een klein clubje..
En je hoeft je niet aangevallen te worden, was objectief constaterend bedoeld en zeker niet beledigend naar wie dan ook. Ook ik ben er als beginner ingerold dus waarom zou ik anderen veroordelen, als ik dat al bewust zou doen;-)
- Voleuse
Bijna poëzieMr.Blue schreef:een soort natuurlijk selectieproces.

I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
*maakt kleine buiging met pretlichtjes in de ogen en glimlach op de mond*Voleuse schreef:Bijna poëzieMr.Blue schreef:een soort natuurlijk selectieproces.