Senseo

Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 328
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Senseo

Bericht door kitten »

Afhankelijk van wie er koffie zet heb je dan sterke thee of diepzwarte koffie waar je gaten mee in het tapijt brandt als je het morst. Nee, nee Marijke. Je hebt gewoon de juiste pad nog niet gevonden. 8-) Dan zul je pas weten hoe Echte Koffie moet smaken! :jjv: En dan zul je je afvragen, zoals wij Verlichten ons al jaren afvragen, waarom mensen nog modderen met dat losse poeder! Luister nou maar naar mij, wat ik heb jaren ervaring en ik weet wel wat goed voor je is. 8-)
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: Senseo

Bericht door leonietje »

Oke hier moet ik ff op reageren... Ik drink zelf geen koffie omdat ik daar gewoon van over m'n nek ga. Maar ik verkoop wel koffiezetapparaten.
En sorry kitten maar de Senseo is echt uit.
Mensen komen stuk voor stuk binnen dat ze de Senseo zat zijn dat het handig is maar dat ze nou eindelijk weer eens een bakje lekkere koffie willen.
Als in Dolce Gusto of Nespresso of een bonenmachine of ze gaan weer terug naar een ouderwets koffiezetapparaat.
Maar feit blijft dat senseo goedkope soorten pads heeft en je ze overal kan kopen.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 328
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Senseo

Bericht door kitten »

infidels... :nooo:
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Senseo

Bericht door juffie »

Als ik nog eens veel geld zou krijgen, dan zou ik wel zo'n italiaanse bonenmachine willen met een speciaal espressodingetje. En dan echt met van die dingen die je moet klemmen. Weet je wel? Ja nou, mede-espressodrinkers (*zwaait naar jongetje :bye: *) weten wat ik bedoel.

Jummieeeeee :kwijl:
MILF :grin_ani:
oeps2

Re: Senseo

Bericht door oeps2 »

senseo is zooo 2008


:mrgreen: :mrgreen:
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Senseo

Bericht door Crownless »

:schater:

Ik kan koffie zetten zoals mijn ouders (en m'n opa en oma van mijn moeders kant) dat lekker vinden. Met filter en zakje en losse koffie. Of dat zwarte thee of -aldus kitten- alternatieve vlekverwijderaar is weet ik niet, maar als je klaagt over mijn koffie dan klaag je over de smaak van mijn ouders :eerie:.

En filterkoffie is goedkoper. Je hoeft geen hele pot te zetten Marcuw :aggut:

Overigens ben ik van mening dat Carthago vernietigd moet worden het enige lekkere aan koffie, de geur is.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
oeps2

Re: Senseo

Bericht door oeps2 »

idd juf
ik heb ooit es een koffieshop gehad
met heel apparaat esspresso etc etc


godd ik heb nooit meer in mijn leven uit een apparaat lekkerdere koffie gedronken als toen :coffee:
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: Senseo

Bericht door leonietje »

idd de geur is heerlijk maar daar is ook alles mee gezegd
Gebruikersavatar
Frodo
Site Admin
Berichten: 49
Lid geworden op: 09 aug 2009, 07:40
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Re: Senseo

Bericht door Frodo »

Houzee, de Echte Verlichten beginnen zich te melden!

Als dit zo doorgaat raakt Voleuse dat ding aan de straatstenen niet meer kwijt :)


F.
oeps2

Re: Senseo

Bericht door oeps2 »

pcies :shutup:
Marcuw

Re: Senseo

Bericht door Marcuw »

Crownless schreef:
En filterkoffie is goedkoper. Je hoeft geen hele pot te zetten Marcuw :aggut:
Dat weet ik - alleen weet jij hoelang jij je de koffie houdbaar in een tupperware doos kan houden na het openen van de vacuum verpakking?

Dus voor mij is het niet goedkoper.

Ow en voor ik voor koffiebarbaar uitgemaakt word: ik heb wel een 'ouderwets'koffiezet apparaat waar je die zakken in moet doen - maar die staat stof te vangen... Ik vind het te onhandig.
(Senseo is sneller dan de filterkoffie - en afhankelijk van welke vulling je neemt - net zo goed)
Rauw Beestje

Re: Senseo

Bericht door Rauw Beestje »

:twisted: PERCULATORRRRR!!! :twisted:

(dat is net zoiets als SLAYERRRR!!! roepen in een Justin Bieber topic)
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 328
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Senseo

Bericht door kitten »

Ja... dat ding valt in dezelfde categorie als Mack's waterbed. His kinks are not my kinks, but his kinks are ok tooooooo. :mrgreen: (als ik maar niet hoef! :shock: )
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Senseo

Bericht door Daantje »

Ik beschouw mijzelf toch wel als kenner van machines. Senseo wordt teveel mee gerotzooid net als met dolce gusto, nespresso (die zowiezo niet kittenproof zijn want nestlé) en ook de ESE en iperespresso. Al zijn die laatste het minst erg. Die andere zijn best ok maar ik kan ze echt niet vergelijken met echte koffie.

Een goede italiaan als je voor handmatig gaat of een zwitserse volautomaat (maar geen jura) is toch wel het fijnste. Maar thuis heb ik gewoon twee cafetieres staan voor die enkele keer dat ik koffie drink of gasten heb. Neemt het minste ruimte in en zet uitstekende koffie. Moka vind ik toch echt te bitter en teveel gedoe.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Bitemarks
Berichten: 15
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:17
Locatie: Zelhem

Re: Senseo

Bericht door Bitemarks »

Wat is het toch heerlijk om zelf te kunnen bepalen of je koffie sterker of juist wat slapper wilt hebben. Gewoon door wat meer of minder van dat poeder in je apparaat te doen.
Voor mij ook geen afgemeten eenheidsworst, waar je veel te veel voor betaalt. Geef mij maar de macht over mijn eigen koffie!
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
Gesloten