Imperator schreef:... Je moet eerst van je quitter-houding af voordat je echt iets kan bereiken... anders blijf je bij de voornemens... je moet doen, doorgaan en slagen.
Easier said than done.
Ik vind het ook gewoon stom van mezelf. Dat ik met sporten niet doorga en met andere dingen wel. Ik ga veel langer door met een computerspelletje. Of miniatuurtjes schilderen. Of studeren (nou ja, dat wilde ik ook opgeven).
Die wii zat ik ook aan te denken. Vooral ook omdat het dat computerspel element heeft, wat ik tof vind. Iets met lijstjes en scores en vrolijke muziekjes en yeah, je naam staat in de highscore! Mijn ouders willen mij iets kado doen voor mijn slagen, en ze zeiden vooral dat ik 'groot' moest denken, nou, zo'n wii black met balanceboard vind ik wel groot.
Het grootste punt waar ik (in alles, eigenlijk) tegenaan loop is zelfdiscipline. Voor sporten heb ik die niet. En voor studeren... nou ja, als het uitgesteld kan worden dan doe ik dat. In ieder geval, het zorgt ervoor dat een ik-sport-voor-beloning niet echt werkt. Als ik een cd wil, nou ja, dan koop ik die. Ik wil er een per twee maanden ofzo. Ik koop sowieso vrij weinig op het moment (ook omdat maar vrij weinig me lijkt te boeien). Dus mjah, ik zou niet weten wat een goeie beloning zou zijn.
Het liefste zou ik een personal trainer willen. Iemand die me weet te motiveren, door heeft wanneer ik wil stoppen en me dan nog een paar minuten door laat gaan. Niet te lang, en niet veroordelend als ik het dan niet haal, maar met veel 'goed bezig!'s en 'je bent nu beter dan vorige week!'. Een beetje de vooruitgang uitspellen, want die zie ik niet altijd (lees: meestal niet).
Maar zo'n personal trainer is vast hartstikke duur.
Ik heb geprobeerd om samen met Bryan te gaan sporten, maar ik heb er eigenlijk nooit zin in, en hij heeft z'n eigen sport al dus hem boeit het niet zoveel. En hij wil graag stijldansen, en ik vind het ok, maar ook daar komt het om een of andere reden niet van.
Ik denk dat ik dat rennen maar eens ga proberen. Dat kost niks. En zo'n podcast is misschien wel handig. Maarre... hoe werkt een podcast? Ik heb een iphone, maar verder? *voelt zich n00b*