KKV!

Gesloten
perman

Re: KKV!

Bericht door perman »

barehandspanking schreef:Ik vindt dit een vorm van geestelijke mishandeling en heeft in mijn ogen weinig met BDSMparter omgang te maken.
Het is verre van geestelijke mishandeling, in mijn opinie.
Het is tease and denial. Het creëren van (al dan niet tijdelijke) verboden vruchten. Of eigenlijk gewoon plagen XXL.
En als je meer moeite wilt nemen om er nog iets meer van te weten zou je bijvoorbeeld deze blog eens kunnen lezen: The edge of Vanilla.
barehandspanking schreef:Kitten ik zeg niet dat bovenstaande op jou van toepassing is.
Wat is dan überhaupt de toegevoegde waarde van dat naar mijn idee volslagen losstaande verhaal?
.
puppysjors

Bericht door puppysjors »

ik wou dat ik een kkv kreeg...... :clown:
Deleted User 178

Bericht door Deleted User 178 »

barehandspankin schreef:.......tsja....mmmm....en kun je zelf ook nog een beetje spontaan natuurlijk geil van uit je hart naar hem reageren ?
Of heb je jezelf ook een KKV opgelegd om het voor jezelf voelbaar te kunnen maken ?
Beetje vreemd vindt ik het wel, moet hierbij onwillekeurig aan een waargebeurd verhaal denken van een vrouw die in haar puberteit op de boerderij thuis door oudere jongens gedwongen werd tot sexueele aktiviteit en aangezien zij alleen maar broers boven zich had kon ze er niet over praten en werd een heel stil meisje dat pas op latere leeftijd door haar partner gevonden werd.
Ze ontwikkelde overigens een passief-agressieve (zeg maar subDom) persoonlijkheid.......

Kitten ik zeg niet dat bovenstaande op jou van toepassing is. Maar tikkeltje vreemd en gevoelloos vind ik jou uitspraak wel. Ik vindt dit een vorm van geestelijke mishandeling en heeft in mijn ogen weinig met BDSMparter omgang te maken.
Maar goed, zo kijk ik er van de buitenkant tegenaan en ik weet natuurlijk niet hoe jij dit allemaal geestelijk en lichaamlijk beleefd.........?
misschien even vanuit een subkant op reageren?

ik heb naar bitemarks toe aangegeven dat ik heel graag een kkv wilde.. of nog liever.. en algeheel speelverbod..
geheel vrijwillig dus..

in mijn manier van subben vind ik dat mijn lijf aan bite toebehoord en dat het dus absoluut niet aan mij is om sexueel genot aan mezelf te verschaffen. (beetje rare zin.. sorry)

(zonder kkv liep ik dus constant tegen mezelf aan.. wel de zin om te spelen.. het eigenlijk niet willen door mijn manier van subben.. vervolgens balen dat er geen regels over zijn.. het dan toch half doen om er vervolgens niet van te genieten :clown: )

Kortom: wat mij betreft is een kkv geen mishandeling en voor mij valt het wel zeker onder bdsm..

Overigens heb ik zelf geen kkv gekregen.. enkel de verplichting om altijd om toestemming te moeten vragen.. wat eigenlijk nog vele malen erger is.
Triskelis

Bericht door Triskelis »

in mijn manier van subben vind ik dat mijn lijf aan bite toebehoord en dat het dus absoluut niet aan mij is om sexueel genot aan mezelf te verschaffen. (beetje rare zin.. sorry)
He, dat is bekend, maar dan omgekeerd:
ik had een vriendin/sub die juist meer lust kreeg als ze wel regelmatig "met zichzelf speelde".
Die kreeg dus juist een KKV (klaar kom verplichting):
minstens een keer per dag.
Sabrina

Bericht door Sabrina »

tippi schreef:
barehandspankin schreef:.......tsja....mmmm....en kun je zelf ook nog een beetje spontaan natuurlijk geil van uit je hart naar hem reageren ?
Of heb je jezelf ook een KKV opgelegd om het voor jezelf voelbaar te kunnen maken ?
Beetje vreemd vindt ik het wel, moet hierbij onwillekeurig aan een waargebeurd verhaal denken van een vrouw die in haar puberteit op de boerderij thuis door oudere jongens gedwongen werd tot sexueele aktiviteit en aangezien zij alleen maar broers boven zich had kon ze er niet over praten en werd een heel stil meisje dat pas op latere leeftijd door haar partner gevonden werd.
Ze ontwikkelde overigens een passief-agressieve (zeg maar subDom) persoonlijkheid.......

Kitten ik zeg niet dat bovenstaande op jou van toepassing is. Maar tikkeltje vreemd en gevoelloos vind ik jou uitspraak wel. Ik vindt dit een vorm van geestelijke mishandeling en heeft in mijn ogen weinig met BDSMparter omgang te maken.
Maar goed, zo kijk ik er van de buitenkant tegenaan en ik weet natuurlijk niet hoe jij dit allemaal geestelijk en lichaamlijk beleefd.........?
misschien even vanuit een subkant op reageren?

ik heb naar bitemarks toe aangegeven dat ik heel graag een kkv wilde.. of nog liever.. en algeheel speelverbod..
geheel vrijwillig dus..

(zonder kkv liep ik dus constant tegen mezelf aan.. wel de zin om te spelen.. het eigenlijk niet willen door mijn manier van subben.. vervolgens balen dat er geen regels over zijn.. het dan toch half doen om er vervolgens niet van te genieten :clown: )

Kortom: wat mij betreft is een kkv geen mishandeling en voor mij valt het wel zeker onder bdsm..

Overigens heb ik zelf geen kkv gekregen.. enkel de verplichting om altijd om toestemming te moeten vragen.. wat eigenlijk nog vele malen erger is.
Zooo herkenbaar! Ik heb dus ook een soort KKV, maar dan anders :mrgreen: en ervaar het absoluut niet als mishandeling. Zomaar mogen klaarkomen hoe vaak ik wil, dát zou voor mij pas mishandeling zijn :clown:. Nee, maar zonder dollen: Ik vind 't juist fijn dat ik beperkingen opgelegd krijg, die maken het leven voor mij een stuk prettiger :). Dat geldt ook voor deze beperking.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Pester

Bericht door Pester »

puppysjors schreef:ik wou dat ik een kkv kreeg...... :clown:

ga je nu ook al verzoekjes indienen via het forum ???? :smiley_whip:

ik ben geen afhaal chinees :evil:
Heerscher-vd-nacht

Bericht door Heerscher-vd-nacht »

barehandspankin schreef:.......tsja....mmmm....en kun je zelf ook nog een beetje spontaan natuurlijk geil van uit je hart naar hem reageren
Hoe doe jij dat dan? Moet je altijd dezelfde reden hebben om geile gevoelens te hebben? Als je partner toevallig geil is omdat ze een leuk, spannend, prikkelend verhaaltje gelezen heeft vind je dan dat je zelf niet geil mag zijn todat je het verhaaltje zelf hebt gelezen? En wat als dat verhaaltje voor jou nu eens niet zo zinneprikkelend was dat je er niet geil van wordt? Mag je partner dan ook niet geil zijn? Of ga je dan lekker mee in flow van het onderling elkaar prikkelen?
......en gevoelloos vind ik jou uitspraak wel. Ik vindt dit een vorm van geestelijke mishandeling en heeft in mijn ogen weinig met BDSMparter omgang te maken.
Mwah, ik ga hier niet ontkennen dat ik masturberen vervelend vind. In tegendeel zelfs het is een van grootste (en meest bevedigende) hobbies die ik heb. Maar daarmee is het naleven van een KKV, op die rare manier zoals wij bdsmers mensen soms in elkaar zitten, voor kitten juist het ultieme bewijs dat we nog steeds van elkaar houden. En daarmee is het een teken van liefde .... géén mishandeling.

@kitten, liefde is leuk... maar het hoeft niet te lang te duren (*kreun*)
Penny: "Where are you going?"
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
Geela

Bericht door Geela »

Mijn slaafje heeft een permanent 'KKV". Ofwel, is in een cb, kuisheidskooitje. Dat draagt hij 24/7.

Kuisheid, kan heel erg verslavend zijn. Zo is er een heel verschil tussen het gevoel 'ah ja nog ff lekker rukken' en een orgasme dat door zijn lijf giert.
Hij voelt zich onderdaniger, aanhankelijker, afhankelijker, geiler. En dat voelt hij nogal graag. Zonder zijn cb voelt hij zich raar naakt..

Ikzelf geniet van de macht, de overgave. Letterlijk de SleutelVrouw in zijn leven zijn, de vrouw om wie zijn seksualiteit draait. Ook het teasing and denial is daar een onderdeel van. Het is een belangrijk 'onderdeel' van onze D/s, de kuisheid.
juliet

Bericht door juliet »

Momenteel heb ik een KKV, incl masturbeerverplichting, ingedeeld in graden van opwinding, incl verslagverplichting. Mijn Graaf is in geen velden of wegen te bekennen maar dichter bij dan ooit. Het voelt als een enorme uitdaging om gehoorzaam te zijn, maar tegelijk is het enorm spannend om gericht en doelbewust te masturberen tot een bepaald vastgelegd niveau. Even weg die noodzaak tot ontlading, en bewust ondergaan wat je lichaam je geeft aan info en dat bovendien op te schrijven......
Wat wij daarnaast doen is (via een andere mailbox) op geliefden-manier uitwisselen over onze dagelijkse ditjes en datjes, een soort 2 sporenbeleid, waarin ook het vanille heel sterk is.
Deze manier houdt ons enorm alert en gefixeerd, maar ook ongelofelijk vrij.
brabbeldasje

Bericht door brabbeldasje »

ik heb mezelf een KKV opgelegd :P
ik heb nog veel te veel pijn daar dus handjes weg :P
cinderella

Bericht door cinderella »

En wat nou als 7th je nu hierom een KKVerplíchting gaat geven??? :twisted:
toen doet er nu niet meer toe
brabbeldasje

Bericht door brabbeldasje »

:shock: dat doetie niet :shock:
toch? neee hij leest dit topic nooit :P denk ik :mrgreen:
i'm safe!
Heerscher-vd-nacht

Bericht door Heerscher-vd-nacht »

er zal toch wel iemand zo behulpzaam zijn om hem de goede kant op te wijzen?
Penny: "Where are you going?"
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
kitten

Bericht door kitten »

Ik niet natuurlijk. Dat zou subbieverraad zijn! Zo ben ik niet. Het idee!
Toran

Bericht door Toran »

Ik ben geen sub, dus van subbieverraad is geen sprake dan. :mrgreen:
"Just erotic. Nothing kinky. It's the difference between using a feather and using a chicken."

— Terry Pratchett (Eric)
Gesloten