Jeejtje, Tweejtje & Threejtje

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
juffie
Site Admin

Re: Het WS-babytopic

Bericht door juffie »

colet schreef:Mogen we al komen verven? Behangen? Dekbedhoesjes naaien?
(jaja, voor later, want in den beginne mag dat niet meer) Anders dan, eh...kussentjes naaien? Oh of een stoelkussen?
Teovallig heb ik paar weken terug mijn oude babaykamer stoel van de slaapkamer gehaald. Gewoon soort van rieten stoel, waar ik bij oudste een ander kussen dan bij jongste in had gemaakt.
(onthoud je dat colet beetje kan naaien??)
Dit ga ik zoooo enorm onthouden!!! :yes: Geweldig, dank je wel voor het aanbod! :banana:
Binnenkort halen we de wieg op bij Jerry's familie en daar moet dan ook wat bekleding voor worden gemaakt... Maar ik heb natuurlijk geen idee hoeveel stof ik daarvoor moet hebben. Daar kunnen we onder het genot van een kop koffie best eens over bomen, denk je niet? :)

Gordijnen hebben we waarschijnlijk al, de gordijnen die nu in Jerry's huis hangen zijn qua kleur precies goed, en nog verduisterend ook, maar die moeten waarschijnlijk wel ingekort worden...
colet schreef: Ohja, voor je erg angstig gaat vrezen...veel verder dan steken opzetten kom ik niet, hoor. ergens bij het insteken, overhalen en afglijden, dáár gaat vaak wat mis waardoor er meer afglijdt dan moet.
Dat herken ik, ik heb ook altijd meer gat dan breiwerk. Het zit ook bij mij binnen no time in de knoop...

Verder vind ik weinig dingen zo lelijk als geborduurde schilderijen. Gelukkig zei ik dat (per ongeluk, kwam zo in een gesprek te pas) voordat Jerry's moeder aan een ABC cq. geboortetegel was begonnen... ;)
MILF :grin_ani:
faery

Bericht door faery »

Ik kan wel breien! (ben er sinds kort mee bezig, gaat best lekker) Heb verder weinig over dit onderwerp te melden, maar wilde het even kwijt ;) Misschien na het afmaken van een sjaal, en na het volgende project (muts) misschien maar een baby-sokjes poging doen ;)
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

puppie schreef:Was het behang van Lief! ?!
Volgens mij niet, maar ik weet het niet zeker.
colet

Bericht door colet »

Eh...juffie...dat meen je niet he?! Zitten wij als WS-tantes al allemaal een eigen letter blauw-wit te maken om straks een gezamelijk schilderij aan de muur te kunnen hangen... :(

Doet me er wel aan denken, toen ik zwanger was riep mijn exman hard tegen een tante van mij dat hij gebreide truitjes foeilelijk vond. Laat dat nu net de tante zijn die voor alle kinderen een speciaal truitje breide. Ik denk dat ondanks haar doofheid, zij het wel heeft gehoord, want ik kreeg er eentje die spuug-en spuuglelijk was. Dat was vast wraak.
Overigens kocht ik pas een boekje met daarin oa gebreide knuffels. Nou, ik weet zeker dat je die enig zou vinden!
thaliya

Bericht door thaliya »

Baby N heeft ook gebreide truitjes, gemaakt door oma :)

En.... belangrijker nog, Baby N heeft zijn eerste tandje

*trots is*
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
kitten

Bericht door kitten »

Awwwww :inluv: :inluv:
vode

Bericht door vode »

Gebreide truitjes zijn hip en moeten standaard zijn!

Wij hebben nog fotos van een uitgebreide fotosessie met oma's gebreide truitjes die zo foeilelijk waren dat we daar nog heerlijk over kunnen nababbelen over hoe idioot het er wel niet uitzag en de schuld steken op de mode van de tijd en hallo leuk gezellig familiemoment waarbij je lekker hartelijk om jezelf kan lachen. :mrgreen:
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Vandaag ben ik 12 weken zwanger en morgen hebben we weer een controle bij de Verloskundige. Ook wordt er dan weer een echo gemaakt (yessss :banana: ) en als alles dan nog steeds goed is, ben ik eigenlijk door de gevarenzone heen en is de kans dát het nog misgaat drastisch afgenomen.

Ik kijk er zó naar uit, is het al morgen?
thaliya

Bericht door thaliya »

Leukkkk. ik vond dat zelf de mooiste echo. Opeens is het van een stipje een "echt" mensje geworden. Gaat Jerry mee?
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Jup, uiteraard gaat Jerry mee. :)

Dit soort dingen doen we echt wel samen! :)
jane

Bericht door jane »

*gaat maar even met het hondje wandelen anders wil ik straks ook nog een xtje zwanger worden*

mannnnnn...... die eerste keer dat je beebje daar rondzwemt op het schermpje....oewwww
*smellllt*

ehm

had ik al verteld dat ik tijdens mijn eerste echo
(gunst ik wist niet beter dan dat ik heeeeeel onregelmatige cyclus had)
een kindje van 24 weken voorbij zag zwemmen?
da's schrikken!

moest toen met vliegende vaart een babykamer gaan samenstellen en kraamhulp regelen enzo...
is allemaal goed gekomen.... turf zit inmiddels tussen servet en tafellaken in enzo....
graag mee willen praten met grote mensen en eigenlijk ook nog troetels willen sparen van de plus-supermarkt.

veel plezier en genieten gewenst bij je echo.
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Oh spannend en leuk, weer een echo!
Kom je foto's showen als je geweest bent?
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Tuurlijk!!! :mrgreen:
rubyvita

Bericht door rubyvita »

Krijgen we ook buik en tietenfoto's? :mrgreen:
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Ik krijg een neefje! En alles is goed met hem in de buik! (20 weken echo gehad vandaag) Broer is trots met dat de achternaam nog een generatie is verzekerd :)
**Self Rescuing Princess**
Plaats reactie