Moet ik naar de dokter?

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Plaats reactie
Pluu

Re: Moet ik naar de dokter?

Bericht door Pluu »

Het goede nieuws: met een pijnstiller op viel het oren uitspuiten mee.

Het slechte nieuws: het oor zit nog steeds potdicht, het was toch helemaal rood en opgezwollen dus ik krijg nu druppels. De dokter denkt wel dat de oorsmeerprop de boosdoener was en dat de zwelling nu wel snel zal afnemen, maar ik had gehoopt dat na zoiets engs als uitspuiten ik direct met een blij oor de deur uit zou lopen. Niet dus. Bummer. :( En ik ben laatst óók al een hele dag kots- en kotsmisselijk geweest van de buikgriep, en daarna nog 2 dagen "niet lekker". Het mag nu wel weer eens een keertje klaar zijn!!!! Baby heeft die buikgriep óók gehad en is ook al tijden bezig met tandjes en huilerig zijn. Een huilerige baby hebben terwijl je zelf ziek bent en/of pijn hebt is serieus niet grappig :shock:. Gelukkig was vandaag zijn kinderopvangdag..

Noujah.. in ieder geval... ik kan het nog niet met zekerheid zeggen want pijnstiller nog niet uitgewerkt maar oor voelt iig niet meer alsof er een wormhol in zit waar zombies uit kruipen.
cmeermin

Bericht door cmeermin »

Sterkte! Ik hoop dat je je snel weer beter voelt.
ruby-vita

Bericht door ruby-vita »

Oorpijn is zo erg! Ik heb heb het ook eens in de zoveel tijd en herken de paniek. :panic: ! Sterkte Pluu!
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Gister toen ik het verhaal van pluu las, dacht ik nog: whut? wormhole in je oor?
Maar nu snap ik precies wat je bedoelt. Auw :(
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Oh echt? :knuf:
MILF :grin_ani:
Pluu

Bericht door Pluu »

Naar heh! :(. Als jij het ook hebt denk ik dat het bij het griepje hoort dat rond gaat... ik zag bij de dokter ook een moeder in het oor van haar dochter kijken en een andere moeder zei tegen haar zoontje iets over een verbandje in het oor, dus kennelijk ben ik niet de enige. Of ik zag/hoorde het verkeerd wat die andere mensen deden, omdat ik zo geobsedeerd was met het fenomeen "pijnlijk oor"...

Mijn oor zit trouwens nog steeds dicht, ondanks het uitspuiten en de oordruppels. Dus morgen maar weer de dokter bellen :(. Straks moet het nóg een keer uitgespoten worden!! :shock: Het doet nu in ieder geval geen pijn meer, dat is heel fijn, maar ik had gehoopt dat het na het uitspuiten een keertje klaar zou zijn! :|
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Ik denk dat ik voorhoofdsholteontsteking heb. Gister na het feestje kwam het ineens heel erg terug (had de dag voor het feest ook al dat gevoel). En vanmorgen dus wakker met oorpijn, die echt steeds erger werd. Uiteindelijk vanalles geprobeerd, neusspray, meerdere keren stomen, een of ander bruis pilletje van Jay, olie in mn oor gedruppeld, ibuprofen. En één van die zaken heeft wel wat geholpen. Nu doet het gewoon pijn, en niet meer die aaarrrghhh-ik-word-GEK!!-pijn.
Crownless

Bericht door Crownless »

Maar voorhoofdsholte en bijholteontsteking doet ook pijn aan het oor, omdat die holtes aan elkaar verbonden zijn. Als alles achter het oor vol zit met snot dan doet day pijn!

Veel beterschap.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Thnx, begint nu weer meer pijn te doen :( En dat middeltje van Jay, waarvan ik denk dat het hetgene was wat werkte, mag je maar 1 keer per dag :(
skaoot

Bericht door skaoot »

Beterschap en sterkte!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Pluu

Bericht door Pluu »

Jij ook sterkte :( Morgen ook maar even langs de dokter?
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Ik weet het nog niet, ik denk dat het gewoon door die voorhoodsholte ontsteking komt, en daar kan je schijnbaar niet echt wat aan doen. Heb niet zo'n behoefte om wéér een week (of langer) aan de AB te zetten, wat er ws toch niet bij helpt...
Dus ik denk er nog even over na.
Xay

Bericht door Xay »

Hopelijk is het inmiddels wel beter!
En ook met Pluu haar oor.
colet

Bericht door colet »

Ik had één nacht oorpijn en al die verhalen hier maakte mij niet gerust. Het was de volgende dag weg en bleef weg.

Vanmiddag moet ik met midi naar de orthopeed. Een vrouw, want dat wilde midi wel heel erg graag.
Zij heeft erge rugpijn en ze blijkt een scoliose te hebben. Afijn, nu mag de orthopeed beoordelen of er, meer dan fysiotherapie, behandeld moet worden.
Ze slikt, naar mijn mening, veel te veel paracetamol als ze pijn heeft. Ik snap het op zich wel, want als je pijn in je rug hebt en de hele dag op school moet zitten....
Nouja, het komt erop neer dat ik vind dat zij teveel pijn heeft. En ik er zo weinig aan kan doen :cry:

Midi heeft er verder niet naar gekeken, dus is niet bezig met of het mogelijk nog kan verergeren. Ze doet de oefeningen en ik masseer haar elke dag.
Doordat de pijn nu nog steeds verergert als ze die oefeningen doet en/of door massage is het moeilijk voor te stellen dat het ook beter kan worden voor haar.
faery

Bericht door faery »

Beetje suffe vraag, maar heeft ze een goed matras? Ik heb een lichte scoliose en tijdens mijn middelbare school periode veel rugpijn gehad, onder andere omdat mijn bed en matras niet zo goed waren.
Plaats reactie