Baby kletspraat

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
isara

Re: Baby kletspraat

Bericht door isara »

Wat mooi! Gefeliciteerd!!
Jezebel

Bericht door Jezebel »

Gefeliciteerd! Dat klinkt als een fijne bevalling :)

Minion 2 is alweer een half geworden! Deze week was ze voor het eerst bij de opvang, want volgende week moet ik weer werken. De eerste keer was niet leuk, toen heeft ze de hele dag veel gehuild en wilde ze daar niet drinken :( Vandaag ging het gelukkig beter, en kwam ze heel vrolijk weer terug. Het scheelde misschien dat er maar één groep was vandaag, en dat ze dus met haar grote zus samen was de hele dag.
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
cinderella

Bericht door cinderella »

Zijn er hier ook moeders die hun kind lang borstvoeding hebben gegeven? KleineBart is nu 11 maanden, en voorlopig waren we nog niet van plan om te stoppen. Het gaat ook makkelijk omdat ik maar halve dagen werk, en het voor mij niet noodzakelijk is om te kolven.
toen doet er nu niet meer toe
puppie

Bericht door puppie »

Gefeliciteerd Thaliya!
Klinkt als een heerlijk bevalling!
miss_meeko

Bericht door miss_meeko »

cinderella schreef: 25 aug 2019, 18:18 Zijn er hier ook moeders die hun kind lang borstvoeding hebben gegeven? KleineBart is nu 11 maanden, en voorlopig waren we nog niet van plan om te stoppen. Het gaat ook makkelijk omdat ik maar halve dagen werk, en het voor mij niet noodzakelijk is om te kolven.
Ja, nr 1 tot ruim na 2e verjaardag. Was het niet van plan oorspronkelijk maar het werkte voor ons. Soms ook met een halve of bijna hele dag overslaan toen hij groter werd maar het bleef (meestal, bijtfase iets minder) ons beiden goed bevallen. Kolven deed ik niet, hij dronk het toch niet op. Ik merkte wel dat ik naarmate hij groter werd minder gemakkelijk in het openbaar voedde. En op het laatst ook gewoon de afspraak gemaakt dat het voor thuis was. Dat voelde goed.
Nu bij nr 2 is het niet gelukt met de borstvoeding. Dus die drinkt flesvoeding.
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Rozetje krijgt nog borstvoeding en die is nu 2 jaar en 1 maand. (hoe dan! 2!)

Iets minder snel openbaar, maar met vakantie in vliegtuigen en op vliegvelden heb ik het wel gedaan.
Heb je er vragen over?
**Self Rescuing Princess**
cinderella

Bericht door cinderella »

Nee, geen vragen. In ieder geval nu niet.
Ik denk dat ik gewoon een stukje herkenning zoek.
toen doet er nu niet meer toe
JJV

Bericht door JJV »

Hoop dat je niet naar zomergasten (little Brittan) zat te kijken.
~\v/~
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Snap ik wel, je ziet het bijna niet, maar het komt vaker voor dan je denkt hoor!
**Self Rescuing Princess**
kitten

Bericht door kitten »

Ik heb de welpjes ook lang gevoed. Ook tijdens zwangerschappen. Ik heb Oudste gevraagd te stoppen toen ik zwanger raakte van Jongste. Zij was toen 3,5jr. En heeft dus tegelijk met Middelste gedronken. En Middelste dronk door tot 4jr. Jongste was het na 1,5jr "al" beu, waardoor ik op een gegeven moment Middelste nog aan de borst had, terwijl Jongste al gestopt was. 😆
puppie

Bericht door puppie »

cinderella schreef: 25 aug 2019, 18:18 Zijn er hier ook moeders die hun kind lang borstvoeding hebben gegeven? KleineBart is nu 11 maanden, en voorlopig waren we nog niet van plan om te stoppen. Het gaat ook makkelijk omdat ik maar halve dagen werk, en het voor mij niet noodzakelijk is om te kolven.
Ik heb op de middelste (ivm nieuwe zwangerschap) na alle meiden lang gevoed.
Nu een half jaar aan A. en we gaan wel zien hoe dat loopt.
Ik kolf overigens wel op het werk, maar hij haalt het liever in bij mij ‘s avonds en ‘s nachts :-/
thaliya

Bericht door thaliya »

Blaasontsteking, waarschijnlijk door de katheter :(
Nou ja, weet ik ook meteen weer zeker dat medical play niets voor mij is ;)
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
kitten

Bericht door kitten »

Dat wist je al bij die injectie hè? :clown: althans, dat zei je toen. Waar de verloskundige bij was. :P
thaliya

Bericht door thaliya »

:oops: kan me inderdaad vaag iets herinneren dat ik dat gezegd heb :lol:
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Jezebel

Bericht door Jezebel »

Haha, ik wilde al reageren met dat ik ook lang heb gevoed, maar vergeleken met de rest hier valt dat wel mee :) Ik heb ruim een jaar gevoed, en het is zo geleidelijk gestopt dat ik niet eens meer weet wanneer precies. Ik ben benieuwd of ik dat met Minion2 ook ga halen, want die heeft de vervelende gewoonte om met enige regelmaat haar hoofd naar achter te gooien (zonder eerst het vacuum te verbreken, natuurlijk). Dat is nu al nogal pijnlijk, maar als ze tanden heeft weet ik niet of dat dan goed gaat (kauwen doet ze namelijk ook af en toe). We gaan het zien!

@Thaliya: sterkte met de blaasontsteking, echt vervelend!
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
Plaats reactie