Jeejtje, Tweejtje & Threejtje

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
kitten

Re: Het WS-babytopic

Bericht door kitten »

Eens met puppie! Jongste is om 4 uur 's morgens geboren. Ik had die ochtend om 8 uur een afspraak voor inleiden. En zelf ben ik ook spontaan thuis geboren, terwijl mijn moeder een inleid-afspraak op zak had! Bij Middelste waren de vliezen gebroken. Als het dan niet binnen een 4-6 uur begint, komt het meestal niet meer, zei de VK. Ook een afspraak voor inleiden 24 uur nadat de vliezen gebroken waren. Ook na 12 uur gebroken vliezen: mooi dat de weeën kwamen hoor! Vanzelf! Hou moed!!

:hug:
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Ah meis, wat balen! Dan wordt Jeejtje vast een hele leuke ziekenhuisbaby hoor! Heus! Maar 't is wel echt jammer... Nou ja, who knows! Misschien issie 't er niet mee eens, en steekt ie verontwaardigd z'n hoofd om het hoekje vannacht omdat ie móói niet naar het ziekenhuis wil!
:close_knuf:
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Olleke

Bericht door Olleke »

Ai, Juffie :hug: maar denk nog niet te negatief. Er zit nog een heel weekend tussen en in dat weekend is het nieuwe maan EN je bent gestript dus misschien is dat wel genoeg voor Jeejtje en komt hij toch eens naar de wereld kijken :)

En verder ga ik met Kitten mee, mss als je je ontspant en niet druk meer maakt dat Jeejtje er zo komt uitfloepen ;)

Knufff
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

*knuff* Het is misschien bijgelovig, maar ik durf hier soms bijna niet het topic te lezen, omdat ik dan denk dat Jeejtje van al die aandacht verlegen wordt en nog lekker blijft zitten! Dan kijk ik toch weer wel, want ik ben toch wel heel benieuwd of er nieuws is. Lastig dat je er helemaal niets over kunt zeggen wanneer een beeb het een geschikt moment gaat vinden... Succes, volgende week. Dat het maar een fijne bevalling mag worden, hoe, waar en wanneer het ook gaat gebeuren. *knuff*
leonietje

Bericht door leonietje »

Hey lieve schat,

Allereerst een hele dikke knuffel voor jullie beiden echt balen dit. Ik heb al een tijdje het gevoel dat het een zondagskindje gaat worden. De afgelopen weken dacht ik telkens shit had ik het toch mis want het duurt nu vast niet lang meer. Maar het weekend staat weer voor de deur dus het kan toch weer zondag worden. Ik hoop het ook gewoon voor je. Wat anderen al zeggen het is nog geen maandag hou nog even moed het kan best nog thuis gebeuren. Doet nog even knuffelen en gaat duimen dat je toch thuis gaat bevallen.
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Ik heb nog een cliche voor je! Er is er nog nooit 1 blijven zitten! Dat ontspannen is vast lastiger dan het lijkt....
**Self Rescuing Princess**
jane

Bericht door jane »

ey...

da's even een domper op al je verwachtingen...
ik ga + 1 doen bij al het voorgaande en doe als extra tip er bij dat je toch echt lekker afleiding blijft zoeken.... dat merkte je zelf al dat het lekker is om met wat anders bezig te zijn... dan gaat de tijd sneller. maar dat hadden de anderen ook al gezegd.

had ik al gezegd dat ziekenhuizen ook heel erg leuk zijn? 2 keer gedaan en 2 keer gewoon losgelaten en genoten van alle prinsesige aandacht die je er krijgt.

:static: komt allemaal goed.
kitten

Bericht door kitten »

@Olleke: ik denk niet dat Jeejtje wel/eerder komt als juffie zich erbij neer legt dat dit iets is waar ze geen controle over heeft. Maar het wordt dan wel draaglijker. Dat is net zoiets als "je komt de liefde tegen als je stopt met zoeken", alsof het je eigen schuld is dat je de liefde niet hebt gevonden, omdat je te hard zoekt. Juffie kan niks doen of laten om het verloop te bespoedigen en heeft er geen schuld aan dat hij nu nog lekker blijft zitten, maar acceptatie dat ze dat niet kan veranderen, zou wel schelen in de emotionele druk en stress. Het is ok. Ook als Jeejtje inleiding nodig heeft. Lieve Juffie, over grofweg een jaar vieren we zijn/haar eerste verjaardag en is het niet belangrijk meer! Relativeer en laat het los. Vertrouw op de goede afloop, het komt goed!

Oh en +1 op de prinsesige aandacht van jane! :yes:
thaliya

Bericht door thaliya »

Wat hierboven al gezegd is allemaal!

Ik had ook wel een ideaalplaatje in mn hoofd hoe ik het wilde en wat ik zeker niet wilde. Maar u know what... Al had ik ergens op de wc moeten bevallen... Op dat moment maakt het je denk ik geen flikker meer uit. Je wordt Moeder, je krijgt een Baby. Vergeleken met dat is het hoe en waar een detail.

Overigens heb je alle recht om ervan te balen :). Big big hug!!!
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Olleke

Bericht door Olleke »

Ow, maar ik bedoelde ook niets in de trant van schuldig/niet schuldig. Jeejtje komt gewoon als hij/zij wil. Juffie kan daar inderdaad niets aan veranderen.

Maar je hebt alle recht om te balen, Juffie :hug:
pluis

Bericht door pluis »

Ach juffie, volgens mij is jullie Jeetje echt net zo eigenwijs als jij.

Hopelijk kun je nog wat ontspannen ondanks de teleurstelling van nu misschien geen thuisbevalling krijgen.
(Op dit moment begint trouwens de pasgeboren baby van m'n buurtjes te huilen - alsof hij wil zeggen " Heej, Jeejtje, geniet er nog maar van, Hier buiten regent 't en moet je kleertjes aan..")

Het einde is in zicht voor jullie. Nog heel even, en dan is al het wachten vergeten en genieten pappa en mama J lekker van hun Jeejtje. Ik duim!
Lilith

Bericht door Lilith »

Oh, meid, veel succes en sterkte dit weekend. Jeetje komt wel, en iedereen zit met spanning op hem/haar te wachten, hoe en wanneer Jeetje ook komt.

Dikke dikke knuffel :kiss: en go you! :static:
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

pluis schreef:" Heej, Jeejtje, geniet er nog maar van, Hier buiten regent 't en moet je kleertjes aan.."
Awwwwww. Ik zie het Pluis-buurkindje helemaal voor me. :inluv:
Boefje

Bericht door Boefje »

Ik had vanmorgen nog tegen anne gezegd dat ik dacht dat Jeetje wel zou komen als het weer omsloeg. Dat is inmddels ruim omgeslagen maar blijkbaar heeft ie er nog geen zin in.

Ik kan me voorstellen dat je het zat bent. Maar als ie er dan straks eenmaal is, ben je dat allemaal weer kwijt en kun je beginnen met genieten. Hou nog even vol.

:close_knuf: :close_knuf:
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Komt even een hele grote knuffff brengen :hug: :hug: :hug:
Ik denk niet echt dat er iets is wat ik kan zeggen wat gaat helpen... Wil alleen nog wel even zeggen dat bevallen in het ziekenhuis, en ook ingeleid worden, ook echt wel gewoon nog steeds een fijne bevalling kan opleveren.
Denk vast na over wat je wel en niet wil (volgens mij had ik je mijn geboorteplan al eens opgestuurd he?) en zet wat op papier. Zodat het in elk geval voor zover mogelijk gaat zoals jij dat wil.
Plaats reactie