het beweeg-topic

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 55
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: het beweeg-topic

Bericht door thaliya »

Yoga with Adriene, wie doet er mee dit jaar?
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
isara
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mar 2014, 12:53

Re: het beweeg-topic

Bericht door isara »

Opzich wel een idee, wil al wel langer weer eens yoga proberen, en het zou wel mooi passen bij de huidige lockdown. Heb alleen geen yogamat meer (degene die ik nog wel heb is supervies omdat ik m voor training buiten gebruik).
Gebruikersavatar
isara
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mar 2014, 12:53

Re: het beweeg-topic

Bericht door isara »

Ik heb me aangemeld!
Gebruikersavatar
skaoot
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 okt 2010, 18:08
Locatie: Den Bosch

Re: het beweeg-topic

Bericht door skaoot »

Oh ja yoga...
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: het beweeg-topic

Bericht door Voleuse »

Ik ga het weer proberen hoor! Vorig jaar kwam ik tot 28.... this time for sure!
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
isara
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mar 2014, 12:53

Re: het beweeg-topic

Bericht door isara »

Ben ik de enige die het erg grappig vind dat we midden in corona een yoga challenge met de naam Breath hebben? Dark humor, loving it.
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 334
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: het beweeg-topic

Bericht door pluis »

Hahaha, ik zit momenteel 10 dagen diep in een oude serie van haar (True). Daarna pik ik deze misschien wel op, of wie weet is het dan wel tijd voor Tim :) Daar krijg je meer speierballen van.
Gebruikersavatar
Heidi
Berichten: 14
Lid geworden op: 12 aug 2017, 18:04
Locatie: Noord-Holland

Re: het beweeg-topic

Bericht door Heidi »

Hahaha Breath ja
Ik ben ook weer begonnen
Ik ben nog even erg op zoek naar wat goed voelt ;-)
Do more of what makes you happy
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: het beweeg-topic

Bericht door Daantje »

Ik ga vrijdag weer een poging doen tot hardlopen. Mét extra aandacht voor warming up en rekken, want ik baal wel enorm van die blessure die ik heb opgelopen waardoor ik nu alweer bijna een maand niet ben wezen rennen. Ik begon er net lekker in te komen.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
isara
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mar 2014, 12:53

Re: het beweeg-topic

Bericht door isara »

Ik heb een yogamat gekocht en ik vind Adriene leuk! Ik had in geen tien jaar meer yoga gedaan en vond het nooit m’n ding omdat ik allerlei poses niet kon (being fat and all) en dan werd het hele adem-present ding ook nogal lastig. Maar nu is het fijn!
(Ik had alleen wel meteen dag 2,3 en 4 laten lopen en heb die nu in twee dagen ingehaald plus de gewone dagen. Misschien niet zo slim om anderhalf uur yoga te doen op één dag maar anders was ik of afgehaakt of had ik het overgeslagen en dat leek me voor m’n yoga proces ook niet zo goed.)

Dag zes was wel eh... uitdagend
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: het beweeg-topic

Bericht door Voleuse »

Dag 6 is altijd kut hahaha ik zat er echt de hele dag tegenop te kijken gisteren maar we hebben t weer gehad.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: het beweeg-topic

Bericht door Daantje »

Ik ben vanmorgen weer wezen hardlopen en dat ging eindelijk weer zonder pijntjes. 4 km in onder de 30 minuten viel me nog mee ook, na wèèr 3 weken alleen maar gewandeld te hebben.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 55
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: het beweeg-topic

Bericht door thaliya »

Dag 6 vond ik ook niet leuk, kon het ook niet goed volhouden.
Ik heb een mini appgroepje met wat andere mensen die ook Adriene doen. Het idee is dat het motiverend werkt als je ziet dat anderen ook bezig zijn. Mocht je je willen aansluiten (klein groepje, 3 of 4 posters) pm me dan even :).

Goed bezig, Daantje! Hardlopen leek me altijd ontzettend leuk, maar mijn enkels zijn zo zwak dat ik bang ben dat ik na 100m al zwik
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: het beweeg-topic

Bericht door Voleuse »

Nou vandaag is het thema Snuggle, dus dat belooft wat goeds haha
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 55
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: het beweeg-topic

Bericht door thaliya »

Hij was lekker!
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Plaats reactie