Brieven, gesprekken, LinkedIn? Het topic voor baanzoekenden!

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
juffie
Site Admin

Re: Brieven, gesprekken, LinkedIn? Het topic voor baanzoeken

Bericht door juffie »

Goed zo anne! :static:

(Weet ik meteen wat die verwijderde PB nog voor ik hem kon lezen voor inhoud had. :lol: )
MILF :grin_ani:
skaoot

Bericht door skaoot »

Go Anne!

Ik heb zaterdag 27 (!) open sollicitaties verstuurd naar scholen in de omgeving (in plaatsen waar de trein stopt). En vanmorgen al een stuk of 7 "bedankt maar nee geen vacature" reacties gehad. Te verwachten. En een paar "bevestiging van ontvangst u hoort van u". En een school had de functie net vorige week vervuld. En nu word ik bang dat ik dadelijk 27x nee krijg. Dat kan.... waar is mijn optimisme naar toe?!
Ik ga zo nog 2 of 3 mails sturen. En duimen. En studeren want morgen en vrijdag examens. Aaaargh.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Komt vast goed meis! Houd er vertrouwen in! En mail er desnoods nog een paar als dat je een beter gevoel geeft!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Voleuse

Bericht door Voleuse »

1 is al genoeg he :). Het mogen 26 afwijzingen zijn.
En: niet geschoten altijd mis, enzo.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
skaoot

Bericht door skaoot »

Heb er net nog een de deur uit gedaan. Nu focus op examen morgen, en dan morgenavond nog even alle plaatsen waar bussen vanaf station naartoe gaan :) Die strategie werkt namelijk best georganiseerd :mrgreen: En misschien nog wat steden die iets verder treinen zijn. Komt goeeeeed...
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Goed bezig skaoot, klinkt als een prima strategie!

Hier een email terug, ze zijn met een andere kandidaat al in een vergevorderd stadium, als dat niks wordt pakken ze de sollicitaties er weer bij. Dus helaas pindakaas. Maar daar zit ik dan denk ik wel bij als dat gebeurt.

en ze schreef dat ik inderdaad de website goed in de gaten moest houden met 2 !! uitroeptekens erbij.

Misschien komt die ene hogere functie nog wel vrij, dat zou tof zijn.

Vandaag maar een rondje monsterboarden..
**Self Rescuing Princess**
kahlan {HS}

Bericht door kahlan {HS} »

@eireann: jammer zeg, maar als ze er dat zo in zet, komt er inderdaad misschien binnenkort wel wat op de website te staan?

Mijn sollicitatie bij de winkel is niks geworden, maar achteraf vind ik dat niet eens zo heel erg.
Ik heb zometeen een sollicitatiegesprek voor zo'n beetje mijn droombaan! :static:
Voor een opleidingsplek in de zorg. Ik hoop echt zo dat het lukt!! *zenuwachtig is*
Ik heb alleen geen idee van hoe de rest van de selectieprocedure verloopt. Maar ik neem aan dat ik dat vandaag wel te weten kom.
skaoot

Bericht door skaoot »

Zo, teller staat op 44 verzonden sollicitaties.

Succes kahlan!
kitten

Bericht door kitten »

Sjeumig, 44! :shock: :worshippy:
skaoot

Bericht door skaoot »

Heb een goede basisbrief, en allemaal open op 1 na, dus dan kan dat best snel. Scholenspammer I iz :D
kitten

Bericht door kitten »

Mag ik jouw basisbrief eens zien?
skaoot

Bericht door skaoot »

Zal proberen vanavond eraan te denken. Of als je even je mailadres PBt stuur ik m door.
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Go Skaoot!!!!! :static: :static: :banana:
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Bregje}t{

Bericht door Bregje}t{ »

Hmm ben er nog steeds niet over uit wat ik morgen zal vertellen ivm mijn fibro. Dat vrouwen part tme willen werken is idd niet ingewoon, wel is het ongewoon dat ik na mijn studie maar 1 jaar heb gewerkt en er nu dus een gat van 4 jaar in mn cv zit :confused:

Ander probleem, wat ga ik in hemelsnaam aantrekken. Bedoeling was at ik iets met lange mouwen zou doen ivm mn tattoos, maar wil daar dan ook weer niet bijzitten terwijl ik helemaal bezweet ben (wat ik znel ben met dit weer). Dan is de kans dat ik mn mouwen op ga stropen toch al heel erg groot, en dan is ie alsnog duidelijk te zien. Iemand tips?
kitten

Bericht door kitten »

Ik denk dat er weinig keus is vwb die tattoos. Of lange mouwen, of tattoos zichtbaar. Weg make-uppen is niet echt een optie. Is het een functie waar je vooroordelen over tattoos verwacht?
Plaats reactie