Nerveus voor een date of om een andere reden...
Re: Nerveus voor een date of om een andere reden...
ja, dat slaat ergens op. Het is een stap waarbij veel op je af komt (lijkt te komen). Dat is dus spannend, maar dat neemt niet weg dat je er ook veel zin in kunt hebben.
Het is een leuke stap, maar gun jezelf de ruimte om het ook spannend te vinden en de tijd om te wennen en zo.
Voor mij was het heel fijn om op kamers te gaan en alles wat daarbij kwam kijken. In het begin is het wat wennen omdat alles nieuw is, maar ik heb het nooit onprettig gevonden. Wel vroeg ik me in het begin af of ik het zou kunnen (spannend), maar het ging vanzelf eigenlijk.
Het is een leuke stap, maar gun jezelf de ruimte om het ook spannend te vinden en de tijd om te wennen en zo.
Voor mij was het heel fijn om op kamers te gaan en alles wat daarbij kwam kijken. In het begin is het wat wennen omdat alles nieuw is, maar ik heb het nooit onprettig gevonden. Wel vroeg ik me in het begin af of ik het zou kunnen (spannend), maar het ging vanzelf eigenlijk.
Ik vond het eng, spannend, leuk, en de eerste paar dagen moeilijk. Omdat je normaal ALTIJD aanspraak hebt(en dat is met huisgenoten toch best wel anders), er iemand is die voor je kookt en wast, en je nu dus helemaal alleen bent en je eigen huishoudentje moet runnen. Maar het wende heel snel.
- eireann
- Site Admin
Tip: als je kippensoep uit blik koopt, onder het motto lekker makkelijk Lees dan even goed of je het nog met een blikje water moet aanvullen omdat het gecondenseerd is.... Dat zie je namelijk niet aan de structuur, en het is erg ZOUT als je het zo eet
Veel plezier, omdat het nu eng is is het straks des te toffer als alles lukt! Ga je dichterbij de Baron wonen?

Veel plezier, omdat het nu eng is is het straks des te toffer als alles lukt! Ga je dichterbij de Baron wonen?
**Self Rescuing Princess**
- Jezebel
Dichterbij hangt er van af of je met de bus of met de trein gaat: voor de bus is het iets dichterbij, voor de trein iets verder weg en het blijft hoe dan ook een roteind reizen. Ik ga naar Grun
Ik heb er nu weer meer zin in dan dat ik er zenuwachtig voor ben

There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin
Maria Mena ~ Secrets
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin
Maria Mena ~ Secrets
- phedre
- Contacteer:
ik ben, heel ouderwets, vanuit huis getrouwd, dus geen idee. Ik kwam pas voor t eerst echt alleen nadat relatie met Petruss ruim 2 jaar geleden stuk liep. Tot die tijd hd ik altijd eerst ouders, toen man, daarna kids om me heen, ook tussen verschillende relaties door. En twee jaar terug vond ik t vreselijk om echt alleen te zijn, viel ik mega diep gat, was tegelijkertijd ook mega overspannen en depressief en dat alles werd behoorlijk versterkt door t voor t eerst alleen zijn. En toch zijn er ook best momenten dat ik er heel erg van kan genieten en die worden gelukkig wel steeds frequenter.
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Grunn is geweldig om naar op kamers te gaan! Wat leuk! 

Logisch, het is GrunnJezebel schreef:Ik ga naar Grun![]()

- Peter^
- Contacteer:
Jij kent al meer mensen in grun dan ik in Breda kende toen ik daar op kamers ging. Er is zowiezo een groep fl ers die leuke dingen organiseren en er wonen ook leuke mensen om op bezoek te gaan, die lekker kunnen koken,etc.
En wat wellicht ook makkelijker voor jou kan zijn, is dat je ouderlijk huis niet al te ver weg is.
Het komt best wel goed , vele duizenden met dezelfde onzekrrheden en spanningen gingen je al voor . Fijne tijd!
En wat wellicht ook makkelijker voor jou kan zijn, is dat je ouderlijk huis niet al te ver weg is.
Het komt best wel goed , vele duizenden met dezelfde onzekrrheden en spanningen gingen je al voor . Fijne tijd!
Geniet van de positieve momenten.
- eireann
- Site Admin
In het kader van afleiding en niet te veel alleen thuis zijn heb ik donderdag (of vrijdag) een date! waaa!!
- seleena
Oeeeh Anne spannend!
Wil je er meer over vertellen? *nieuwsgierig is*

Wil je er meer over vertellen? *nieuwsgierig is*

Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
- kitten
- eireann
- Site Admin
@shraddah, stelt niet zoveel voor hoor, heb op OK cupid een profiel en daar wat corset foto's opgezet om complimentjes te scoren, hij reageerde dat het jammer was dat m'n hoofd er niet op stond en ik dat zijn hoofd erg leuk is. Hij is in de buurt eind van de week. Maar geen idee verder wie het is, of hoe die heet of wat ook. Eens kijken of ik nog kan flirten 

- eireann
- Site Admin
ah, geen date. vandaag berichtje 'sorry, ik had je foto's nog niet gezien, je bent m'n tiep niet'.
sufferd, foto's kijk je toch voor je voorstelt te gaan daten? Nou ja, netjes laten weten is ook fijn.
sufferd, foto's kijk je toch voor je voorstelt te gaan daten? Nou ja, netjes laten weten is ook fijn.