Jeejtje, Tweejtje & Threejtje

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
rubyvita

Re: Het WS-babytopic

Bericht door rubyvita »

OOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWWWWWWWW....die voetjes!!! Die armpjes!!!!!!
Men, wat heerlijk om te zien!!! :inluv:

Wat ziet dat er toch lief uit. Lekker beetje zwemmen, rondbuitelen, slapen en groeien...wow!

Voel je de baby al Juffie?
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Nee, ik voel het nog niet. Soms denk ik wat te voelen, maar dat kan evengoed iets anders zijn.

Daarom is het des te gaver om dat gisteravond zo te zien... Het lijkt alsof het zo rustig is daarbinnen en of er niks gebeurt, maar ondertussen is niks minder waar. :icon_biggrin:
MILF :grin_ani:
kitten

Bericht door kitten »

Zou ook wel extreem vroeg zijn, met 12-13 weken. Gemiddeld voel je je eerste pas met 20wk. Ik zat zelfs op 22 weken toen ik iets voelde waarvan ik zeker wist dat t de baby moest zijn. Maar mijn placenta lag dan ook tegen de buikwand.

Op het eind voel je echt elke beweging! Ohhhh... dat nog 1x voelen... :yes: #gewoondoen
puppie

Bericht door puppie »

Aan het einde wens je zo af en toe dat die baby een keer gaat slapen ipv je zij blauw trappelen :hypocrite: :biggrin:

Maarruh, mooi filmpje juffie! :inluv:
Crownless

Bericht door Crownless »

Awesome! Voor mij is dat filmpje een wazige vlek maar jullie kregen natuurlijk uitleg en een muis over het scherm die dingen aanwijst enzo.

Jeej voor Jeejtje!
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

ja, vader leefde zich uit met zijn foon... En toen had ie steady beeld, bleek dat zijn vinger op de microfoon zat... :clown:

volgende keer beter... :mrgreen:
cmeermin

Bericht door cmeermin »

Aw....wat mooi zeg! Zo ontroerend om dat te zien!

Ik kan me herinneren dat ik ook al heel vroeg bewegingen voelde en dat de verloskundige toen zei dat het gewoon mijn darmen waren. Het kón immers nog helemaal niet zo vroeg. Maar later bleek dat ik het wel degelijk gevoeld had. Die eerste kleine beweginkjes waren dan ook minimaal, ik vergeleek het toen met vleugeltjes van een vlinder :inluv: En later werden die beweginkjes alleen maar sterker en toen was het wel duidelijk. Ik kan me helaas niet meer herinneren wanneer ik dat dan voor het eerst voelde.
wandering

Bericht door wandering »

Aww, heel mooi Juffie en Jerry, ik vind het al ontroerend om te zien dus wil niet weten hoe het voor jullie dan wel niet moet zijn :mrgreen:
Heel leuk dat jullie dit delen!
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Lijkt echt op zn ouders.... :clown:

Nee echt heel mooi om te zien! Kan je eigenlijk al goed zien dat je zwanger bent of komt dat nog?
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Innocent

Bericht door Innocent »

Wat leuk zeg! Krijg gewoon zin om weer zwanger te worden! :inluv:
Ik voelde mijn dochter trouwens met 15 weken al. Had mazzel met de placenta aan de achterkant en geen buikvet.
Dus misschien is het toch wel de baby die je voelt!
thaliya

Bericht door thaliya »

Ik voelde de eerste "belletjes" met 18 weken. En op het einde was het helemaal geweldig, dat geschop. Dat je dan ook je buik zo ziet bewegen, zo gaaf!

Misselijkheid en zo geen last meer van?
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

@Innocent:
Helaas wel buikvet, dus is het wat lastiger te voelen allemaal, zeker vanaf de buitenkant. Gewoon geduld hebben, het komt vanzelf... :)

@taika:
Misselijkheid daar had ik al geen last van, nooit gehad ook, maar ik begin wel meer last van mijn rug te krijgen nu. En die verrekte vermoeidheid is ook nog steeds niet over... :|
brabbeldasje

Bericht door brabbeldasje »

:) wauw....gewoon...wauw

gefeliciteerd juffie en jerry :) das een mooi wondertje wat je daar gemaakt hebt :)
dbj

Bericht door dbj »

En een grappige avatar heeft juffie nu; het bekende verhaal.
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Volgens mij maakt buikvet niks uit hoor, voor het (zelf) voelen van je beebje...
Bij Erwt1 voelde ik hem ook vrij vroeg, en genoeg buikvet hier hoor :clown: Bij Erwt2 duurde het wat langer, maar daar lag de placenta ook aan de voorkant.
Plaats reactie