Wat eten we vandaag?
- eireann
- Site Admin
- kitten
Re: Wat eten we vandaag?
@Ravelijne: from scratch en dan nog met de hand ook! Was heel lekker!
- Ravelijne
Wow! Wat knap!
- seleena
Wow echt super knap van Welpje!
Hubby maakt Ratatouille! Hij met gebakken rundslever, en ik met een gebraden kippenpootje, en rijst. Dat gaat lekkerrr zijn!

Hubby maakt Ratatouille! Hij met gebakken rundslever, en ik met een gebraden kippenpootje, en rijst. Dat gaat lekkerrr zijn!

Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
klinkt lekker shraddah. Nu krijg ik ook zin in lever. Eens kijken of ik dat van de week nog kan gaan eten.
- eireann
- Site Admin
Ik had een proefdingetje in de airfryer gedaan en nu is m'n mam met honger naar huis...
Oeps!. Dat krijg je ervan als je niet eerst iets van een recept opzoekt
Ik eet zelf zo nog een broodje, ook honger

Ik eet zelf zo nog een broodje, ook honger

**Self Rescuing Princess**
- seleena
Ik heb een stukje van de lever geproefd, want ik was overtuigd dat dat niet lekker zou zijn.lotus {P} schreef:klinkt lekker shraddah. Nu krijg ik ook zin in lever. Eens kijken of ik dat van de week nog kan gaan eten.
Maar het blijkt echt wel een goede combinatie te zijn bij ratatouille.

Zat ik daar met mijn kippetje.

Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
Take me or leave me <3
Take me or leave me <3
- kitten
Heb je een recept daarvan, shraddah?
- seleena
Die ga ik aan hubby moeten vragen, zal hij vast graag willen delen.kitten schreef:Heb je een recept daarvan, shraddah?
Wordt vervolgd.

Take me or leave me <3
Take me or leave me <3
- Ravelijne
Ben ik ook benieuwd naar. 

- seleena
Wij gaan BBQ doen vandaag
Met erg lekkere Vlaams BBQ vlees 

Take me or leave me <3
Take me or leave me <3
- tessie
- Contacteer:
Quesedilla's! Zo blij met de kh-arme wraps! 

- Mack
Vandaag twee leuke projecten gehad:
Beestje heeft een pesto gemaakt van een groente (of onkruid) die in veel tuinen zo te vinden is: zevenblad.
Dan gecombineerd met amandelen (want die hadden we ook nog liggen), erg lekker.
Daarnaast hebben we onze nieuwe pan ingewijd met een goeie tomatensaus (want er was weer eens een goeie aanbieding van tomaten bij de makro).
Eerst natuurlijk de uitjes zachtjes smoren... Tomaten stapelen... En dat is precies 5Kg tomaten, goed voor zo'n 4 L saus. Verder gemaakt met verse knoflook (meteen maar een hele bol) en de "madame Janettes" van de plant die we van cinderella hebben gekregen. Behoorlijk potente pepertjes...
Beestje heeft een pesto gemaakt van een groente (of onkruid) die in veel tuinen zo te vinden is: zevenblad.
Dan gecombineerd met amandelen (want die hadden we ook nog liggen), erg lekker.
Daarnaast hebben we onze nieuwe pan ingewijd met een goeie tomatensaus (want er was weer eens een goeie aanbieding van tomaten bij de makro).
Eerst natuurlijk de uitjes zachtjes smoren... Tomaten stapelen... En dat is precies 5Kg tomaten, goed voor zo'n 4 L saus. Verder gemaakt met verse knoflook (meteen maar een hele bol) en de "madame Janettes" van de plant die we van cinderella hebben gekregen. Behoorlijk potente pepertjes...

Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
- cinderella
Zevenblad schijnt in Nederland geïntroduceerd te zijn als groente ..... zo'n 2000 jaar geleden.
Wij hadden er vandaag stamppot van. Met radijs, wat peterselie, spekjes en witte kaas van de Turkse winkel. Was ook lekker.
Wij hadden er vandaag stamppot van. Met radijs, wat peterselie, spekjes en witte kaas van de Turkse winkel. Was ook lekker.
toen doet er nu niet meer toe