Post hier over je dier!
- Ravelijne
Re: Post hier over je dier!
Wat een narigheid! *dikke knuffel*
- kitten
Oh, wat een naar verhaal!
Heel veel sterkte, Ruby! Knuffels!!

-
- Contacteer:
Heel veel sterkte, ruby!!!
Wat een nare dag zeg! *knufff* Beterschap met je knie ook!

*knuffelt ruby* sterkte lieverd
Wij kunnen onderweg naar huis wel even langs rijden om wat kleine klusjes in huis voor je te doen! Kun jij je knie een beetje rust geven.
Wij kunnen onderweg naar huis wel even langs rijden om wat kleine klusjes in huis voor je te doen! Kun jij je knie een beetje rust geven.
- cinderella
Wat een vreselijke dag heb je gehad gister. Sterkte!
toen doet er nu niet meer toe
- Crownless
Alsof het gemis niet al genoeg pijn doet, heb je ook nog een knie die je eraan herinnert. Wat een rotdag. Ik weet zeker dat ze wel heel blij was niet in de sloot te vallen. Arm beestje. En arme jij. Topbaasje.
Heel veel sterkte en knuffels.
Heel veel sterkte en knuffels.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
- skaoot
Ow wat een naar verhaal, dat het dan zo moet gaan... Knuffels en sterkte!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Oh a shiny squirrel in your pants!
- eireann
- Site Admin
Ow Ruby toch
Fijn dat ze niet in het water is gevallen, balen van je knie.... en verdrietig om je trouwe hondebeest....

**Self Rescuing Princess**
Lieverds bedankt voor jullie troostende woorden! En het aanbod voor hulp.
Ik heb net Natya gebeld en ga vandaag daar op de bank een beetje sippen en kletsen, dus Nijntje bedankt voor je aanbod , maar het is niet nodig!
Het is gek en kaal zo in huis zonder sammie...het andere hondje is ook wat in de war ervan.
Na een nachtje slapen gaat het wat beter met mijn knie, hij is wat minder dik en doet iets minder pijn nu, gelukkig.
Mijn hond is 15 jaar bij me geweest, van kleine pup ( ik heb haar geboren zien worden) tot hoogbejaarde seniele dame....man o man, ik mis haar enorm, en verwacht ieder moment dat ze eenknuffel komt halen of even naar me toe drentelt...het doet echt pijn dat ze er niet meer is.
We hebben mooie jaren samen gehad, en daar ben ik haar erg dankbaar voor. Het was wederzijdse liefde op het eerste gezicht. Wat heb ik van haar genoten al die jaren, mijn oude lieve menshond. Echt gek dat ze er niet meer is.
Het andere hondje en zij waren net een getrouwd stel en erg verknocht aan elkaar. Ik ga vandaag mijn andere hondje maar eens lekker verwennen.
Thanks all!
Ik heb net Natya gebeld en ga vandaag daar op de bank een beetje sippen en kletsen, dus Nijntje bedankt voor je aanbod , maar het is niet nodig!
Het is gek en kaal zo in huis zonder sammie...het andere hondje is ook wat in de war ervan.
Na een nachtje slapen gaat het wat beter met mijn knie, hij is wat minder dik en doet iets minder pijn nu, gelukkig.
Mijn hond is 15 jaar bij me geweest, van kleine pup ( ik heb haar geboren zien worden) tot hoogbejaarde seniele dame....man o man, ik mis haar enorm, en verwacht ieder moment dat ze eenknuffel komt halen of even naar me toe drentelt...het doet echt pijn dat ze er niet meer is.
We hebben mooie jaren samen gehad, en daar ben ik haar erg dankbaar voor. Het was wederzijdse liefde op het eerste gezicht. Wat heb ik van haar genoten al die jaren, mijn oude lieve menshond. Echt gek dat ze er niet meer is.
Het andere hondje en zij waren net een getrouwd stel en erg verknocht aan elkaar. Ik ga vandaag mijn andere hondje maar eens lekker verwennen.
Thanks all!
Wat een verdrietige dag
Heel veel sterkte en knuffels ruby!!!
Je spreekt met zoveel liefde over je sammie
Ik hoop dat je bij Natya en bij je andere hondje wat troost kunt vinden.

Heel veel sterkte en knuffels ruby!!!
Je spreekt met zoveel liefde over je sammie

Ik hoop dat je bij Natya en bij je andere hondje wat troost kunt vinden.

Sterkte lieverd. En fijn dat je een plek hebt waar je geen kunt!
oh wat verdrietig!!! Heel dikke knuffel.
ik vind dat je haar fantastisch hebt geholpen toen ze omver viel, je was er voor haar.
Heel veel beterschap met je knie trouwens.
Sterkte met de verwerking
ik vind dat je haar fantastisch hebt geholpen toen ze omver viel, je was er voor haar.
Heel veel beterschap met je knie trouwens.
Sterkte met de verwerking