KKV!
- Heerscher-vd-nacht
Re: KKV!
Heeft iemand ervaring met libido vermogende middeltjes (zoals libidoforte of libidofemme) in combinatie met een kkv?
Penny: "Where are you going?"
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
- juffie
- Site Admin
Grappig, jij speelverplichting, ik verbod...
Ik mag dus wel klaarkomen, maar niet met mezelf spelen...
Dat komt dus voor mij neer op een KKV, want zonder stimulatie gaat het hem niet worden hier...
Ik mag dus wel klaarkomen, maar niet met mezelf spelen...
Dat komt dus voor mij neer op een KKV, want zonder stimulatie gaat het hem niet worden hier...
MILF 

- JerryM
En dan is het nog maar de vraag of ze als die hitachi in den haag is ook langs kan komen, want heb ik dan al aan mijn eigen voorwaarden voldaan? ....
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM
"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
- STM
- Abraham Lincoln
- eireann
- Site Admin
hmmz, voor stuiten 'ik wil Smorph zien' is auto rit heel goede oplossing. Nu pas bedenken dat er nog steeds een KKVerbod met speelverplichting is en een nu enthusiaste Smorph iets minder... Waarschijnlijk stuiterend naar huis 

**Self Rescuing Princess**
- JerryM
meldt zich voor het eerst voorzichtig hier...
heel vreemd, dat switchen met je vriendin... heb je zelf een heel scenario met opdracht uitgedacht, maak je een stomme fout, heeft zij opeens een straf voor jou verzonnen, die je vervolgens moet gaan inpassen...
hmmm, krijg net inspiratie....
heel vreemd, dat switchen met je vriendin... heb je zelf een heel scenario met opdracht uitgedacht, maak je een stomme fout, heeft zij opeens een straf voor jou verzonnen, die je vervolgens moet gaan inpassen...
hmmm, krijg net inspiratie....
- STM
- Abraham Lincoln
- STM
- Abraham Lincoln
Oeff deel die inspiratie eens!
Kunnen we allemaal van leren...ik ben gek op onderduikende inspiratie's. Dat je wel voldoet aan de vraag/opdracht, alleen op geheel andere wijze dan de bedenker voor ogen had
OF eh...zelfs zo dat je de ontsnappingsroute kunt vinden....soms he....soms zijn Doms wat overhaast in hun opdracht geven en zien iets over het hoofd.
Verder bekruipt mij de vraag wat ik hier doe? Wat doe ik in hemelsnaam in dit topic? Lijkt hooguit leedvermaak, maar dat is het niet, hoor! Het is jullie van harte gegund al die KKV's. OOk de denderende ontlading erna met of zonder HMW. Het is oprecht medeleven.
oke en misschien een tikkeltje afgunst of jaloezie
Kunnen we allemaal van leren...ik ben gek op onderduikende inspiratie's. Dat je wel voldoet aan de vraag/opdracht, alleen op geheel andere wijze dan de bedenker voor ogen had

Verder bekruipt mij de vraag wat ik hier doe? Wat doe ik in hemelsnaam in dit topic? Lijkt hooguit leedvermaak, maar dat is het niet, hoor! Het is jullie van harte gegund al die KKV's. OOk de denderende ontlading erna met of zonder HMW. Het is oprecht medeleven.
oke en misschien een tikkeltje afgunst of jaloezie

- JerryM
nee, want er leest er een hier mee 
en onder een kkv kan je niet zo snel uitkomen. dus da's een redelijk makkelijke. tis wat dat betreft net als een beetje zwanger.

en onder een kkv kan je niet zo snel uitkomen. dus da's een redelijk makkelijke. tis wat dat betreft net als een beetje zwanger.
- STM
- Abraham Lincoln
- STM
- Abraham Lincoln
colet schreef: Verder bekruipt mij de vraag wat ik hier doe? Wat doe ik in hemelsnaam in dit topic? Lijkt hooguit leedvermaak, maar dat is het niet, hoor! Het is jullie van harte gegund al die KKV's. OOk de denderende ontlading erna met of zonder HMW. Het is oprecht medeleven.

* wijst JerryM op het vakje met pb onder mijn naam* ---->JerryM schreef:nee, want er leest er een hier mee![]()
oke of <--- afhankelijk van je instellingen.
Enne...jahoor, ik ben ooit goed onder KKV uitgekomen, maar of ik daar nu echt blij mee was

*trekt tape van mond en kietelt astarte*