Pasta fruity di mare is lekker JJV! Of is het alsnog hotdog met pittige mosterd geworden?
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
Ik at bij mijn ouders. Aardappelen, een biefstukje in superlekkerde marinade, appelmoes van eigen boom en rodekool met appeltjes uit de moestuin. Omnomnom.
Nu bietjes, sla, eieren en komkommer mee, allemaal uit de tuin en van eigen kip.
Net als bij Mack en Ravelijne was het hier pasta. Met tomatensaus a la Smutt en heel veel groente (yellow squash, rode paprika, ui en portobello's). En parmezaanse kaas en heel veel basilicum van t balkon. Maar wij hadden ook vrienden op bezoek die meeaten en zij hadden zowel het toetje als een likeurtje meegenomen. Dus we kregen zelfgemaakte Italiaanse pruimenjam-vlaai (met pruimen van eigen boom) toe en een honing-gemberlikeurtje op whiskybasis.
Zo wil ik wel vaker eten
Vanavond ga ik denk ik aubergine smoren in ketjap-koflook-gember-ui en iets met rijst en sesamzaad doen.
Gisteren nasi gemaakt. Vandaag... Eerste dag met een leonietje in huis. Ik bedoel, ze heeft hier natuurlijk vaker meegegeten. Talloze keren. Maar deze keer is toch een beetje anders... En ik heb geen idee wat we moeten eten!