Nerveus voor een date of om een andere reden...
Re: Nerveus voor een date of om een andere reden...
Dank je! Ja, op zondagavond een telefoontje. Dat komt omdat de persoon die er over gaat een bekende van mij is.
- Peter^
- Contacteer:
Ik duim voor je Nala.
Geniet van de positieve momenten.
- kitten
Hoort er een beetje bij denk ik, Voleuse. Dikke knuffel!!
En succes, Nala!
En succes, Nala!
Heel veel sterkte Servus, ik duim voor je dat het goed gaat!
Ik ga vandaag naar de rechtbank, sta al vanaf zaterdag strak gespannen als een te ver opgedraaide vioolsnaar, waardoor intussen alle spieren in mijn lijf op bonken zijn geschoten. Zin in als een dief in hangen.
Doorademen, met de stroom mee, ik spoel vanzelf wel weer ergens aan. Tot die tijd ben ik er even van tussen...

Ik ga vandaag naar de rechtbank, sta al vanaf zaterdag strak gespannen als een te ver opgedraaide vioolsnaar, waardoor intussen alle spieren in mijn lijf op bonken zijn geschoten. Zin in als een dief in hangen.

Doorademen, met de stroom mee, ik spoel vanzelf wel weer ergens aan. Tot die tijd ben ik er even van tussen...

Succes Servus en Nala.
Hier nerveus om de woningbouwvereniging te bellen. Problemen met de onderburen, eigenlijk door de woningbouwvereniging en een installateursbedrijf. Hoop dat ik voldoende uit mijn woorden kom en ze het gaan oplossen.
Had gister onder in het trappenhuis een tierende en in dreigende houding staande onderbuurman. Heb meteen ook de politie gebeld, dus als het goed is gaat de wijkagent ook nog contact opnemen met me.
Ik dreig de dupe te worden van de problemen die de onderburen hadden met de vorige bewoners. Niet leuk, dus meteen in actie.
Hier nerveus om de woningbouwvereniging te bellen. Problemen met de onderburen, eigenlijk door de woningbouwvereniging en een installateursbedrijf. Hoop dat ik voldoende uit mijn woorden kom en ze het gaan oplossen.
Had gister onder in het trappenhuis een tierende en in dreigende houding staande onderbuurman. Heb meteen ook de politie gebeld, dus als het goed is gaat de wijkagent ook nog contact opnemen met me.
Ik dreig de dupe te worden van de problemen die de onderburen hadden met de vorige bewoners. Niet leuk, dus meteen in actie.
- Voleuse
Goed dat je actie onderneemt chats! En hopelijk valt het mee Servus.
En Nala dikke knuf!
. Ik denk aan je en duim voor je!
En Nala dikke knuf!

I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Sterkte voor servus, nala en chats.
Ik kan ook wel even wat extra duimendraaiers gebruiken vanmiddag. Weer controle in ziekenhuis en elke keer weer spannend.
Ik kan ook wel even wat extra duimendraaiers gebruiken vanmiddag. Weer controle in ziekenhuis en elke keer weer spannend.
- Ravelijne
*duimt voor Lotus!* Succes!
- Jezebel
*ook duimt*
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin
Maria Mena ~ Secrets
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin
Maria Mena ~ Secrets
- JJV
...ik duim wat af op die manier...
maar sterkte!
maar sterkte!
~\v/~
- Voleuse
Spannend lotus!
Heb jij al gebeld chats?
Heb jij al gebeld chats?
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa