Ik kreeg chloorhexidine mee van de kaakchirurg na m'n verstandskiezen, moest ik mee spoelen. Je kan proberen om die routine nu al een beetje in te bouwen. Misschien iets minder vies dan olie.skaoot schreef:Myeah. Ik heb hier al best lang last van. Bij eerdere controles steeds zelfde verhaal, tanden zijn prima, tandvlees niet en dan met name bij verstandskiezen is het er slecht aan toe.
En ik ben bijzonder slecht in nieuwe routines aanleren, zelfs als ik weet dat het helpt, zoals tandenstokeren (lukt niet regelmatig, zelfs al liggen die dingen naast m'n tandenborstel, terwijl ik wel 2x per dag poets). Dus spoelen met olijfolie (lijkt me ook best vies overigens) of kurkuma op m'n tandpasta gaan doen betwijfel ik ten zeerste of ik dat dan wel ga doen.
En ik kan ze best nog een paar jaar laten zitten, maar gaat een keer problemen geven (op foto al te zien dat ontsteking kaak beetje begon aan te tasten), dus dan maar eruit. Be done with it.
Nerveus voor een date of om een andere reden...
- JerryM
Re: Nerveus voor een date of om een andere reden...
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM
"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
- STM
"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
- kitten
Ieuwwwww spoelen met olie!
Ik hoop dat je nog vooruit bent gekomen, Jezebel!
Ik hoop dat je nog vooruit bent gekomen, Jezebel!
- Jezebel
Tentamen ging niet slecht
Dus nu een to-do lijst maken waarop alles wat ik moet doen helemaal uitgewerkt staat, en dan gewoon van boven naar beneden afwerken, denk ik. Het voelt nu weer wat positiever dan vanochtend 

There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin
Maria Mena ~ Secrets
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin
Maria Mena ~ Secrets
- seleena
Goedzo Jezebel! Je kan het hoor.
Fijn dat het positiever aanvoelt nu. Knuffel!

Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
- Ravelijne
Fijn Jezebel!
@Skaoot Het zijn maar tips, je hoeft je keuze niet te rechtvaardigen.
Maar mocht je er wat aan gehad hebben, dan zou het zonde zijn als ik het niet genoemd had. Ik hoop dat trekken helpt!
@Skaoot Het zijn maar tips, je hoeft je keuze niet te rechtvaardigen.

- shareen_G
@Skaoot, misschien helpt het aanleren van nieuwe gewoontes beter als je weet dat een bezoek aan de kaakchirurg onder je eigen risico valt.
Waar een wil is, is een weg
- kitten
Mwah. Weten dat gaatjes boren pijn doet heeft mij ook nooit geholpen bij het aanleren van nieuwe gewoontes...
Voor het gesprek met een van de bestuurders van een organisatie. Opkomen voor mezelf en hem laten weten dat sollicitatieprocedures niet ordentelijk verlopen en de HRM afdeling meerdere steken heeft laten vallen.
Niet omdat ik er nog een baan wil, maar wel omdat ik enorm op mijn ziel getrapt en gestigmatiseerd ben.
Niet omdat ik er nog een baan wil, maar wel omdat ik enorm op mijn ziel getrapt en gestigmatiseerd ben.
- Ravelijne
- Voleuse
Succes! Sowieso al tof dat je het er niet bij laat zitten!
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
-
Ik hoop dat je met een goed gevoel uit het gesprek komt zo. Succes!
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
.Gutes oder boses?
Therapy?
Thnx allemaal.
Gesprek is goed verlopen.
Gelukkig was ook hij geschokt dat ik drie afwijzingen op 1 sollicitatie heb gekregen, met in elk een andere reden. Verder mijn verhaal kunnen doen en nu kan ik trots zijn op mezelf, want ik ben voor mezelf opgekomen. Nu de tijd nemen om te kijken hoe nu verder. Hopelijk gaat het UWV nu wel in actie komen.
Gesprek is goed verlopen.
Gelukkig was ook hij geschokt dat ik drie afwijzingen op 1 sollicitatie heb gekregen, met in elk een andere reden. Verder mijn verhaal kunnen doen en nu kan ik trots zijn op mezelf, want ik ben voor mezelf opgekomen. Nu de tijd nemen om te kijken hoe nu verder. Hopelijk gaat het UWV nu wel in actie komen.
Vandaag ga ik mijn moeder weer zien, het eerste contact na 4 jaar. Best nerveus.