Brieven, gesprekken, LinkedIn? Het topic voor baanzoekenden!
- tessie
- Contacteer:
Re: Brieven, gesprekken, LinkedIn? Het topic voor baanzoeken
Als je nu een uitkering krijg voor 40 uur, en je vind een baan voor 20 uur, dan krijg je die resterende 20 uur ook nog via je ww uitbetaald. Als het verschil kleiner is dan 5 uur geloof ik, dan krijg je het niet meer.
Grrr... brieven... Ik ben nu sterk aan het twijfelen over een brief die ik aan het schrijven ben.. Waarom? Ik heb al eerder gesolliciteerd voor die functie. Maar toen mochten ze niet doorgaan met de sollicitatie omdat ze alleen toestemming hadden voor ervaren mensen, en dat ben ik niet. Zelf waren ze wel erg enthausiast, en ik ook(nog steeds).
Nu lijkt het mij raar om NIET te verwijzen naar de eerdere sollicitatie, maar wat is dan de juiste manier? En waar moet je verder in je brief op letten in deze situatie?
Google helpt niet veel. Er worden situaties genoemd, maar geen oplossingen.
Nu lijkt het mij raar om NIET te verwijzen naar de eerdere sollicitatie, maar wat is dan de juiste manier? En waar moet je verder in je brief op letten in deze situatie?
Google helpt niet veel. Er worden situaties genoemd, maar geen oplossingen.
- lunaaa
Heb je gebeld? Ik denk dat je best kan bellen en zeggen dat je zo'n fijn gesprek hebt gehad maar om die reden bent afgewezen en of de situatie nu anders is..
- eireann
- Site Admin
heb jij al wat gehoord lunaaa?
**Self Rescuing Princess**
ik was al uitgenodigd voor een tweede gesprek, maar ze moesten wachten op het bestuur. En het bestuur gaf aan alleen ervaren mensen te willen.
- eireann
- Site Admin
En bellen om te vragen of ze nu iemand zoeken zonder die ervaring? Kan je naar dat gesprek en je eerdere gesprek verwijzen
**Self Rescuing Princess**
Ik ben inschreven bij het bedrijf via waar skaoot ook werkt
en de accountmanager leek wel goede hoop te hebben, al kon het nog wel een paar weken duren. Maar toch 

Ik heb straks een gesprek over de mogelijkheden van een baan bij een voormalig stageadres. Ben zo nieuwsgierig! Lijkt me echt super tof!
-
Succes tippi!
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
.Gutes oder boses?
Therapy?
- lunaaa
Hoe ging je gesprek tippi?
Ik was hier vergeten te schrijven dat ik afgewezen ben. Mijn sterke punten zijn al veelvuldig aanwezig binnen het team en ik heb hetzelfde verbeterpunt als veel medewerkers daar. Baalde er wel van, maar ga gewoon verder..
Ik was hier vergeten te schrijven dat ik afgewezen ben. Mijn sterke punten zijn al veelvuldig aanwezig binnen het team en ik heb hetzelfde verbeterpunt als veel medewerkers daar. Baalde er wel van, maar ga gewoon verder..
Baantje gaat door! Wel met minder uren dan ik had gehoopt, dus zal de post ernaast moeten blijven doen. En dan houd ik nog steeds tijd over voor nog een minibaan. Maar oké, ik kan in ieder geval in mijn eigen sector een begin maken. En als het goed gaat met het bedrijf kan ik meer werken. Dus niet helemaal wat ik gehoopt had, maar toch blij.
- juffie
- Site Admin
- skaoot
Jammer luna 
En yay voor tippi, het is toch een beginnetje in de goede hoek!

En yay voor tippi, het is toch een beginnetje in de goede hoek!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Oh a shiny squirrel in your pants!