Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
Je mag verdrietig zijn avelon en vooral op de manier waarop per sms (waarom niet persoonlijk in op z'n minst een telefoontje). Afstanden zijn te overbruggen als je er beide voor wilt gaan. Hij wil dit blijkbaar niet anders had hij wel een andere keuze gemaakt n.a.v. jullie gesprek. Ik heb hetzelfde meegemaakt. De liefde of wat je voor elkaar voelt is dan niet genoeg om er helemaal voor te gaan. Sterkte met het verdriet een plekje te geven.
Dank jullie allemaal..
@Crownless nee er zal helaas geen afsluitings gesprek plaatsvinden. al zou ik dat wel heel graag hebben gewild. Voor hem is het hier mee klaar zeg maar.
@Crownless nee er zal helaas geen afsluitings gesprek plaatsvinden. al zou ik dat wel heel graag hebben gewild. Voor hem is het hier mee klaar zeg maar.
- kitten
Oh getver! Da's wel naar hoor, niet eens mogen aflsuiten. En dat dat dan zomaar eenzijdig wordt besloten!
Stress over uitkering en nu gaan wachten daarop. M'n vriend heeft boetes. De auto is kapot.
Op zo'n dagen krijg je toch zin om van t dak te springen :smiley_panic:
Op zo'n dagen krijg je toch zin om van t dak te springen :smiley_panic:
- Ravelijne
*knuffelt vode* Stress is naar. *knuffelt vode nog een keer*
:close_knuf: voor vode, voor petra en voor avelon
Toch maar hier dan...
Nu ja, mijn opa is dood, dus morgen tweede begrafis binnen een jaar (mijn oma is ook kort geleden overleden). Voel me al sinds de zomer tegen depressief aan, maar het diagnose-proces duurt lang (al sinds begin oktober bezig, en heb nu in januari een diagnostisch gesprek). Heb steeds het gevoel dat ik te veel moet doen voor m'n werk, en dat ik de enige binnen het bestuur ben die steeds dingen opgeeft for sake of the group (al hoop ik dat daar nu dingen in veranderen, na wat nieuwe afspraken en me weer wat meer bewust zijn van m'n grenzen). Ow ja, en nog steeds geen seks (even in de zomer een opleving gehad, maar nu al bijna twee jaar een gestoord seksleven. Nu ja, afwezig seksleven). Dat zuigt, en ik ben het zat.juffie schreef: Ennieweej, vrolijke sfeer hier, jij voelt je niet zo, hoe komt het? :close_knuf: Troostbankje is geduldig hoor!
ik zit niet lekker in mn vel
gister in huilen uitgebarst in bed omdat ik mijzelf echt walgelijk lelijk vind en niet snap waarom Hertogh mij nog wil....
gister in huilen uitgebarst in bed omdat ik mijzelf echt walgelijk lelijk vind en niet snap waarom Hertogh mij nog wil....
- eireann
- Site Admin
Knuffels voor faery en katzen .... Hoop dat er snel een stijgende lijn is voor jullie
**Self Rescuing Princess**
*komt ook even zitten*
Bluh, endezo....
't komt wel weer goed hoor, maar nu even niet 
Bluh, endezo....

- skaoot
*komt iedereen even uitgebreid knuffelen*
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Oh a shiny squirrel in your pants!
Helpt skaoot met knuffelen van iedereen die het nodig heeft.
- JJV
.. en ik vrees dat mensen voor je in de rij gaan staan mocht Hertogh even niet opletten.katzen schreef:ik zit niet lekker in mn vel
da's zon man vrouw dingetje. dus niet erg als je't niet snapt.
(knuffelt de rest van t bankje ook
maar deze sprong er ff uit )
~\v/~