De wondere wereld van digitale techniek

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Plaats reactie
Voleuse

Re: De wondere wereld van digitale techniek

Bericht door Voleuse »

Niet dat ik weet. Ik moet het ook morgenochtend inleveren dus ik zal er omheen moeten praten.... Het is sowieso maar een klein flutpaper waar ik niet teveel tijd in wil steken, want we krijgen er niet eens een cijfer voor, maarja, ik moet t wel halen natuurlijk *mega gefrustreerd*
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Servus

Bericht door Servus »

Of je mailt de auteur zelf even? Zijn e-mailadres staat op pagina 3 van dit document ;)
bravenewme82

Bericht door bravenewme82 »

Weet je zeker dat de titel klopt van wat je zoekt, en het jaartal? Ik zie dit:

Leidraden beeldvorming, begeleiding en behandeling bij mensen met een verstandelijke beperking (NIP/NVO, 2005) ook van Geus dus.

Niet dat ik dat document gelijk kan vinden voor je helaas... maar dan kan je weer op een wat andere manier zoeken. Succes!
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Kheb het opgegeven ;). Ik klets er wel omheen.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
bravenewme82

*zoekt een opgestoken-duim-smiley maar kan 'm niet vinden*
cinderella

Bericht door cinderella »

:thumbsup:

: thumbsup : zonder spaties, of "Toon meer smilies" en dan de laatste op p. 2.
toen doet er nu niet meer toe
bravenewme82

dank! Ik keek inderdaad bij meer smileys, maar heb 'm over het hoofd gezien. Dank je :-) Even kijken of het lukt: :thumbsup:
kitten

Bericht door kitten »

Meer een juridische dan een technische vraag... Ik wil een domein verhuizen. De host wil per sé schriftelijke opzegging... :roll: Al een hele rant over gedaan op Facebook... Maar alsof dat allemaal niet suf genoeg is, staat er dit in het opzegformulier:
Bevoegd te handelen en handelend namens domeinnaamhouder, verklaart hierbij genoemde domeinnamen te willen opheffen, dan wel in te stemmen met de opheffing van de genoemde domeinnamen en verklaart hierbij m.i.v. genoemde einddatum af te zien van alle rechten op genoemde domeinnamen.
Dat is toch niet juist?! Ik wil de domeinen verhuizen, niet opzeggen. Dan wil ik toch niet tekenen dat ik verklaar ze te willen opzeggen? :(
chats

Bericht door chats »

als ik dat zo lees, dan wil je dat inderdaad niet tekenen. Als je dit tekent ben je de rechten op de domeinnamen kwijt.

Misschien heb je iets aan deze informatie https://www.sidn.nl/over-nl/domeinnaam- ... verhuizen/
perman

Bericht door perman »

Hier staat het proces wat eenvoudiger uitgelegd: http://www.argeweb.nl/blog/een-nl-domei ... 3-stappen/
De oude provider moet op jouw verzoek eerst met een zogenoemd token afkomen, en inderdaad niet opzeggen voordat het domein daadwerkelijk over gegaan is.
.
kitten

Bericht door kitten »

Linkman to the rescue! :kiss:

Met alle stukjes informatie bij elkaar, ga ik ze nog een keer om de oren slaan! :) Tnx!
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Heeft hier iemand ervaring met het rooten van Android tablets? Ik heb de oude van papa-D gekregen maar die is niet zeer snel. Ik hoop dat ik met wat tweaken wat snelheidswinst kan halen.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Kennis heeft windows xp met outlook als emailprogramma. Ontvangt wel mailtjes waarvan zij de enige geadresseerde is. Wanneer zij als geadresseerde deel uit maakt van een groep geadresseerden, ontvangt zij het mailtje niet. Iemand een idee van oorzaak/oplossing?
Geniet van de positieve momenten.
kitten

Bericht door kitten »

In de spam folder...?
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Ik ben aan het overwegen om toch een nieuwe tablet te kopen. Met oog op verblijf in het ziekenhuis en revalidatie. Want ik weet niet hoe graag ik dan een laptop op schoot ga hebben. Die ik van papa-D heb is toch echt wel heel traag om lekker op te surfen, Chrome als browser is onwerkbaar en met de android browser wil je ook niet meer dan een tabblad open hebben. Maar ik heb me nog nooit verdiept in tabletland, ik weet alleen dat een nieuwe ipad buiten het budget ligt. Tips, adviezen, dealtjes?
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Plaats reactie