TV Series: tops, flops en wat dies meer zij...
- eireann
- Site Admin
Re: TV Series: tops, flops en wat dies meer zij...
Ben nu 'the good wife' aan het kijken. Best fijne serie. Spannend genoeg om wat op te moeten letten, voorspelbaar genoeg om tegelijkertijd iets anders te kunnen doen 

**Self Rescuing Princess**
-
Wij zijn gisteren ook begonnen aan The Crown. Twee afleveringen gezien nu, maar ik weet het nog niet helemaal. Misschien moet ik ook idd wat meer echt kijken en niet ondertussen met mijn telefoon pielen (maar ik heb zoveel hartjes voor mijn nieuwe telefoon dat loslaten nu extra moeilijk is)
- eireann
- Site Admin
Ik heb the Crown in twee dagen uitgekeken. Er zit iets meer nuance in die aandacht nodig heeft ja 

- isara
Ik vind The Crown een beetje saai
Ik ben ook begonnen met Designated Survivor. Goed gemaakt en ook relevant nu, over hoe een beetje saaie politicus die ineens president van de VS wordt en moet omgaan met moslimterroristen en anti islam protesten in zijn eigen land. Gaat ook erg over haat en verdraagzaamheid.

Ik ben ook begonnen met Designated Survivor. Goed gemaakt en ook relevant nu, over hoe een beetje saaie politicus die ineens president van de VS wordt en moet omgaan met moslimterroristen en anti islam protesten in zijn eigen land. Gaat ook erg over haat en verdraagzaamheid.
- skaoot
Ik dender al hakend door Downton Abbey heen 

This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Oh a shiny squirrel in your pants!
- tessie
- Contacteer:
Ik kijk ook Designated Survivor, maar 1 aflevering per week! Argh! Ik kan dat niet aan. Dus ik overweeg om te stoppen en te gaan kijken als het seizoen afgelopen is, zodat ik gewoon veel afleveringen achter elkaar kan kijken.
- Crownless
Bryan en ik keken Broadchurch, eerste seizoen. Uitgekozen vanwege David Tennant. Een serie over een klein kustststastadje waar een 11 jarige jongen dood wordt gevonden op het strand. Wie heeft het gedaan maar vooral, wat is het effect op deze kleine gemeenschap?
Het is een mooie serie. Rustig tempo, mooi camerawerk en soundtrack. Ik vind het echt een aanrader.
Maar na dat eerste seizoen wilden we iets luchtigers, dus kijken we nu naar once upon a time. Ook nice.
Het is een mooie serie. Rustig tempo, mooi camerawerk en soundtrack. Ik vind het echt een aanrader.
Maar na dat eerste seizoen wilden we iets luchtigers, dus kijken we nu naar once upon a time. Ook nice.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
- Ravelijne
Ik vond Broadchurch ook mooi. Sterk acteerwerk van de actrice die de hoofdrol tegenover Tennant speelt. Maar ik had ook die behoefte aan iets luchtigers erachteraan. 

- Nijntje
Ik keek Nashville, maar die is nu van Netflix af. En het nieuwe seizoen komt in de VS op een andere zender en op Hulu. Dus heb ik voorlopig weer niks aan. Stom dat Europa altijd maar moet wachten of wij het vervolg mogen zien.
- kitten
Sja, dan denk ik dus nog steeds, hoppa, downloaden maar!
- juffie
- Site Admin
- Nijntje
Helaas ben ik daar dan weer niet zo handig mee.....
- kitten
Ik kan het ook alleen maar omdat Heerscher het heeft ingesteld. 

- Crownless
Ulgh, ik kan helemaal niet tegen een verhaallijn in de zin van 'ik hou van je maar we kunnen niet samen zijn maar we willen het wel maar het kan niet en omg ik hou van je maar doe alsof het niet zo is en toch wel toch niet toch wel'. AAAAAARGH! Loop niet zo te mutsen!
Vraag me wel af waarom ik dat soort verhaallijnen zo gruwelijk irritant vind.
Vraag me wel af waarom ik dat soort verhaallijnen zo gruwelijk irritant vind.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
- eireann
- Site Admin
Welke serie is dat crownless?