kitten schreef:Ik heb een erg leuk spelletje (app) gevonden. Nadeel: hij slurpt in no time mijn batterij leeg... En NU gaat dat wel, ik sluit hem gewoon op mijn werk aan (voorbeeldje: om 8 uur met 100% batterij afgekoppeld, nu nog maar 67% batterij...), maar straks ga ik eens een dagje weg...
Dus eigenlijk moet ik hem de-installeren. Want dit spelletje draait op de achtergrond áltijd. *baal*
Een spelletje wat altijd draait?
Ik herinner me nog wel iets over een tof batterijstatusapp die enorm veel stroom verbruikte. Lekker ironisch.
dwangbuisjongen schreef:Ben ik daar opnieuw de fout mee ingegaan???
Zal ik 't ooit nog leren om het perfect en foutloos te doen?
Dat hangt er vanaf wat je bedoelde.
Als je bedoelde te zeggen dat degene die jouw telefoon te pakken krijgt nu een kans van 1 op 5 heeft om die telefoon te kunnen gebruiken, dan is de smiley best toepasselijk
Dat hangt inderdaad af van wat je ermee bedoelde. Wat bedoelde je te zeggen? En natuurlijk leer je dat wel. Het kost jou wat meer moeite, maar aspies hebben meestal ook bovengemiddelde intelligentie, toch? Dan kun je het ipv leren aanvoelen ook gewoonweg uit je hoofd leren. Al doende leert men, immers. Dus wat wilde je zeggen met die blozende smiley?
Ik heb voor mijn foon zo'n extra batterij, los. Als ik een dag van huis ben, kan ik op de terugweg die extra batterij er aan hangen en dan heb ik net wat meer stroom.