Come to the Dark Side... Who gave you cookies?

Voleuse

Re: Come to the Dark Side... Who gave you cookies?

Bericht door Voleuse »

Ik zat als kindje van 13 op sekswoordenboek.nl (het forum daar). Mijn moeder had die site aangewezen bij wijze van seksuele voorlichting. Op het forum hebben ze ook een BDSM/Fetisch hoekje. Ik las dat altijd met interesse, maar wel met een soort afstand. Ik herinner me een 'Sabrina' (is dat 'onze' sabrina eigenlijk?) die soms verslagen postte. Ik vond het wel mooi om te lezen, omdat SM en liefde daarin zo duidelijk samen gingen.

Maar goed, toen had ik nog gewoon een vanille vriend. Hij spankte me wel eens. En hij noemde me wel eens hoer tijdens de seks, wat ik geil vond (Maar verder niks achter zocht :clown: ). Toen ik mn huidige vriend kreeg zijn we het samen verder gaan ontdekken. Ik wist er al veel van door alles wat ik gelezen had.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Voleuse schreef:Ik zat als kindje van 13 op sekswoordenboek.nl (het forum daar). Mijn moeder had die site aangewezen bij wijze van seksuele voorlichting. Op het forum hebben ze ook een BDSM/Fetisch hoekje. Ik las dat altijd met interesse, maar wel met een soort afstand. Ik herinner me een 'Sabrina' (is dat 'onze' sabrina eigenlijk?) die soms verslagen postte. Ik vond het wel mooi om te lezen, omdat SM en liefde daarin zo duidelijk samen gingen.

Maar goed, toen had ik nog gewoon een vanille vriend. Hij spankte me wel eens. En hij noemde me wel eens hoer tijdens de seks, wat ik geil vond (Maar verder niks achter zocht :clown: ). Toen ik mn huidige vriend kreeg zijn we het samen verder gaan ontdekken. Ik wist er al veel van door alles wat ik gelezen had.
*zwaait* Yup, that's me :). Sorry, all-round forumverslaafde meldt zich even :oops: :mrgreen:.

Hmm... Betekent dat dat ik indirect jou cookies gegeven heb? :P
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Crownless

Bericht door Crownless »

That would be faery. We hadden het over haar relatie zo'n 4 jaar geleden. Ze zei toen dat er 'iets' was wat t allemaal ingewikkelder maakte: ze deden aan bdsm.

Daardoor ben ik info gaan zoeken, er met Bryan over gepraat en het toen een paar maanden gelaten voor wat t was. Tot Bryan ineens out of the blue erop terugkwam en we eigenlijk tot de ontdekking kwamen dat we al best behoorlijk aan sensationplay deden, tease and denial een van mijn favs was, bijten en krabben best leuk was, en dat het geklooi met handboeien en judobanden alleen tegenviel omdat de boeien sneden en nogal nep waren, en die judobanden gewoon niet handig waren.

En mensen die wat wij leuk vonden ook leuk vonden, vonden dat en dat ook leuk. Dus hebben we expliciet een machtsverschil aangegeven, kochten boeien (fijn!) en experimenteerden en probeerden en liepen later tegen het 'wat, jullie switchen met elkaar? Dat kan niet/dat is raar' aan, haha.

In ieder geval, ik denk dat we zonder faery ook uiteindelijk een keer bij bdsm waren uitgekomen. Maar wanneer en hoe? Geen idee. Zouden iig een hoop leuke mensen gemist hebben. Dus, thanks faery! :thumbsup:
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Sabrina schreef:
*zwaait* Yup, that's me :). Sorry, all-round forumverslaafde meldt zich even :oops: :mrgreen:.

Hmm... Betekent dat dat ik indirect jou cookies gegeven heb? :P

:mrgreen: Ja, als ik iemand moest noemen dan ben jij het, hehehe.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
faery

Bericht door faery »

hihihi @Crownless: dat riep ik ook al in het andere koekjes-topic :mrgreen: :close_knuf:
Seska

Bericht door Seska »

Nooit echt bij stilgestaan, maar leuk topic!

Achteraf gezien ging mijn 1e relatie op mijn 17e - 19e al redelijk ver in de D/s. Toen al switchde ik maar echt een naam heeft het nooit gehad toen (was meer dat we wat ruiger waren in bed dacht ik toen... Wist ik veel dat het niet normaal is dat je bij de 1e partner al gelijk anaal probeert en aan facesitting doet :hypocrite: )

Tijdens mijn relatie met mijn 2e vriend kwam ik er achter dat ik van de BDSM-s ben (hij hobbelt hier ook rond, maar niet actief geloof ik :bye: ). Ik ben gaan chatten op interweb (toen nog bij bdsm-voor-jongeren, wat nu samarium is) en op mailinglijsten actief geweest.
Tijdens die relatie leerde ik ook JJV kennen, hij is degene die mij uiteindelijk een linkje naar WS en FastFW stuurde op MSN en op FastFW kwam ik in het keldertje daar thuis ;)
Dusch, 't is jouw schuld een beetje JJV :P :kiss:
Gesloten