Al vraag ik me dan ook af of zoenen met diezelfde partner in verschillende settings ook anders is?
Maargoed, die vergelijking van sex en zoenen gaat niet altijd op, hoor! Slecht zoenen is slechte sex enzo.
Trouwens...is het perse slecht?? Of is het niet gewoon 'anders'??? Waar de één wil zoenen met zijn tong wil de ander het misschien juist niet zo. Waar de één beweegt met zijn tong, wil de ander misschien juist gewoon mond bewegen, maar tong stilhouden??? Ik noem maar even wat.
Zoenen jullie trouwens altijd vóór een spel met de ander? Ik zat net te denken...ik heb echt wel ooit gespeeld met iemand die ik écht niet vantevoren gezoend had. Had dus ook geen idee hoe de sex zou zijn

Tot ongeveer tien jaar geleden had ik nog maar één zoenervaring. Ehm, wel vaker gezoend, maar altijd met dezelfde man. Dat zorgde ook voor onrust bij mij. (en niet alleen dát

Dan in BDSMsetting. Hmm, eh...*denkt na* jahoor zoenen tijdens spel vind ik heerlijk, zeker als je er helemaal in zit en je mee laat slepen en ...

Een afgdwongen zoen van de Dom als ik sub is lekker en beter dan een zoen die ik als sub afdwing van de Dom, maar misschien is die laatste minstens zo nodig. Niet zoenen tijdens een spel lijkt me heel erg moeilijk trouwens! Dit omdat ik de ander vaak 'zoek' tijdens een spel, lichamelijk contact lekker vindt, niet speel als ik de ander nioet mag enz enz.
Maar wat betreft slecht zoenen...of dus anders dan ik het doe...dat heb ik dus ooit gehad en daarna gespeeld en geseksd en ehm...zoenen stond in het niet bij de meer dan goede seks