Vandaag is er gebuffeld door alle aanwezigen, en we hebben heel erg veel gedaan. Dank!
Er is echter ook nog heel veel werk over, dus mocht men zich morgen ineens nog vervelen, dan is men van harte welkom. De plaatselijke pizzaboer is in elk geval niet slecht.
Fijn dat het opgeschoten is! En ik vind het fijn dat ik nog een steentje kon bijdragen door even op mini-Anne te passen (heel naar ook, baby knuffelen)
Babysitten en parkeeruren en zalige koekjes en een handige meneer met goed gereedschap... Plus al je eerdere goede advies en gastvrijheid... Je levert een enorm aandeel in t maak-de-pluis-thuis-proces!
pluis schreef:Vandaag is er gebuffeld door alle aanwezigen, en we hebben heel erg veel gedaan. Dank!
Er is echter ook nog heel veel werk over, dus mocht men zich morgen ineens nog vervelen, dan is men van harte welkom. De plaatselijke pizzaboer is in elk geval niet slecht.
Dabei! Zijn jullie nog tegen dingen aangelopen qua gereedschapnoodzaak?
Ja! Daantje heeft zich onvervaard op vele meters behang gestort (en had ook nog eens goed gereedschap meegenomen, alsook goed advies), en de pluisfamilia kwam ook nog even meestoottroeperen, dus we hebben flink meters gemaakt. Nog niet klaar, maar ik hoop de rest voor de stukadoors uit te kunnen doen.