De wondere wereld van digitale techniek
- perman
Re: De wondere wereld van digitale techniek
Vanaf rond de 100 euro heb je een externe 3TB schijf, zie tweakers.net.
Vaak ook vandaag bestellen morgen in huis...
Ik heb zelf 2 WD Elements en die bevallen goed, maar ik heb ook een Medion (van de Aldi) die net zo goed bevalt.
Vaak ook vandaag bestellen morgen in huis...
Ik heb zelf 2 WD Elements en die bevallen goed, maar ik heb ook een Medion (van de Aldi) die net zo goed bevalt.
.
-
Makkelijkste om prijzen te vergelijken is de pricewatch op Tweakers
- Voleuse
Ik heb dr laatst ook een gekocht, voor 20 euro meer dan ze 2 jaar geleden waren 

I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- Ravelijne
Oh ja, Tweakers Pricewatch! Ik zei van de week nog tegen Zarath 'kijk dan op Tweakers', maar toch niet aan gedacht. 
@Voleuse: Ja, precies! Waar zijn the good old days dat de prijzen elk jaar omlaag gingen...

@Voleuse: Ja, precies! Waar zijn the good old days dat de prijzen elk jaar omlaag gingen...
- Ravelijne
Ik heb geen verstand van fora! Als je voor een ongerelateerd-vanille-ding een klein, besloten forum zou willen hebben, wat zijn dan anno 2014 de opties? En zijn er opties die gratis zijn en zo makkelijk in het gebruik dat je er eigenlijk nauwelijks iets voor hoeft te leren?
- kitten
Ik zou tegenwoordig inderdaad een Facebook groep overwegen. Die kan besloten en verborgen zijn. Als je toch een forum wil en niet teveel eisen hebt, zijn er opties zoals http://www.forum2go.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; en http://www.forumgratis.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Ravelijne
Facebook had ik ook aan gedacht, maar zou net wel handig zijn om draadjes te kunnen maken. Ik ga de links van kitten zo eens bekijken. Ik was ook freeforums.org tegengekomen. Iemand ervaring mee?
- kitten
Ik heb forum2go geprobeerd en die was op zich wel ok, maar werd al snel toch te beperkt. Dus ik heb nu een eigen forum á la Frodo.
Met dank aan Frodo, ook, trouwens.

- Ravelijne
Okay, ga ik daar eens kijken, thanks. Tegen welke beperkingen liep je het meest aan? Denk dat dit in principe heel beperkt gaat blijven, geen idee of ik daar last van ga krijgen (als ik ze uberhaupt online krijg), maar misschien toch handig om te weten.
- kitten
Weet ik niet meer...
Is alweer even geleden. Ik heb wel gemerkt dat het minder trekt. Op Facebook komen mensen toch wel, mijn forum bloedt dood.

- juffie
- Site Admin
Yammer! Sociale media tool die lijkt op Facebook maar waar je ook draadjes/ onderwerpen kunt maken.
MILF 

- eireann
- Site Admin
Op Facebook kan je toch ook draadjes starten? Gewoon een nieuwe post starten. Maar je kan er geen subgroepen in maken enzo
**Self Rescuing Princess**
- Ravelijne
Op Facebook kun je oude draadjes volgens mij nauwelijks terugvinden, toch? Of vergis ik me daarin? Dit gaat om een studiegroepje, dus een beperkt maar vast clubje. Dus iets meer organisatie zou wel handig zijn. Een apart subforum voor studieafspraken en eentje voor vragen/uitleg over de stof zou het wel overzichtelijk houden en een zoekfunctie zou ook heel prettig zijn. En misschien niet heel Facebook om je meteen weer van je studie af te leiden. 
Yammer ken ik niet, zal zo eens kijken.

Yammer ken ik niet, zal zo eens kijken.
- Peter^
- Contacteer:
Even diep graven, hoe heette zo'n tool ook al weer....."Wandering Spirits Forum"juffie schreef:Yammer! Sociale media tool die lijkt op Facebook maar waar je ook draadjes/ onderwerpen kunt maken.

Geniet van de positieve momenten.