faery schreef:Heel, heel, heel, heel, heeeeeeeel misschien, staat mijn vriend er toch voor open dat ik seks met andere mannen mag hebben, en dat wordt dit topic plotseling erg boeiend...
Je haalt de woorden uit mijn mond... Laatst nog een heel gesprek met Romanticide erover gehad n.a.v. de post van J.J. Pipper, nog dankjewel daarvoor, het gedeelte over de druk die eraf gaat omdat je niet de enige bent die die specifieke behoeftes hoeft te bevredigen, was (stom genoeg) iets waar ik nog nooit bij stil gestaan had! Maar nou ja, Romanticide zag 't toch weer niet echt zitten, bang zijn meisje kwijt te raken... Maar aan de andere kant begon hij vorige week ineens zelf over dat het best geil zou zijn om mij te laten gangrapen, stiekem zag hij dat toch wel zitten geloof ik

. Dus yay, vooruitgang! En het feit dat hij mij instant seks probeert te bezorgen door actief te zoeken naar een leuk meisje om mijn behoeftes met vrouwen te bevredigen, vind ik wel héééél tof. Yay voor partners die dit gewoon begrijpen!