Wat eten we vandaag?
- Ravelijne
Re: Wat eten we vandaag?
Zarath had iets gekookt met veel Indiase kruiden en appel en rozijnen en witte kool en er zat ook nog een losgeroerd ei door en ik het klonk als een hele aparte combinatie maar het was erg lekker.
- Voleuse
Ik heb (totaal per ongeluk) een dubbele kroketten vrijdag. Met aardappelkroketjes en een vega kroket 

I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
-
Ik had een recept voor een vegetarische moussaka gevonden en dat bedacht voor vandaag, maar het was nogal bewerkelijk, ging lang duren en ik had er helemaal geen zin in.
Dus heb ik de aubergine in een Koreaanse saus met gochujang gewokt. Wat kipfilet gegrild met honing/soja/gochugaru smeersel. Rijst erbij. Beetje zoetzure komkommer. Sesamzaadjes. Pickeled daikon. En toen aten we dus ineens van een hele andere plek op de wereld
Njom!
Dus heb ik de aubergine in een Koreaanse saus met gochujang gewokt. Wat kipfilet gegrild met honing/soja/gochugaru smeersel. Rijst erbij. Beetje zoetzure komkommer. Sesamzaadjes. Pickeled daikon. En toen aten we dus ineens van een hele andere plek op de wereld

- Frodo
- Site Admin
- Contacteer:
Sous vide experiment 1: Biefstukje
Douze points!
Douze points!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- eireann
- Site Admin
-
Te warm om te koken vind ik (zwak excuus want het is koel binnen) dus bouwen we de kipburgers met dragonmayo en venkelwortelfrutfrut die we eigenlijk zouden eten om naar een geïmproviseerde BBQ.
Kipfiletjes met vel, met dragonmayo. Venkel in witte wijn van de BBQ. Gepoft aardappeltje met nog wat zelfgemaakte kruidenboter. Salade erbij met aardbeien, spek, pijnboompitten, dragon en balsamico. Nu al honger. Feestmaal!
Kipfiletjes met vel, met dragonmayo. Venkel in witte wijn van de BBQ. Gepoft aardappeltje met nog wat zelfgemaakte kruidenboter. Salade erbij met aardbeien, spek, pijnboompitten, dragon en balsamico. Nu al honger. Feestmaal!
- Pien
Ik wil dat ook
- Mack
Beestje had voor ons (incl. McBroer) weer Nepalees gekookt. Met lamsniertjes 

I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
- skaoot
Oetker pizza, echt niet als bij de Italiaan xD
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Oh a shiny squirrel in your pants!
- Mack
Dank je voor het testen. Dan ga ik die niet halen. 

I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
- eireann
- Site Admin
Rijst met gehaktballetjes, doperwtjes, champignons en champignonsaus.
Snij champignons en bak ze aan, doe de bevroren doperwtjes en kant en klare gehaktballetjes erbij en roer. Roer de poeder van de saus in een bakje met 250 ml water, gooi het er bij in de wok.
Laat 3 minuten sudderen.
Snij champignons en bak ze aan, doe de bevroren doperwtjes en kant en klare gehaktballetjes erbij en roer. Roer de poeder van de saus in een bakje met 250 ml water, gooi het er bij in de wok.
Laat 3 minuten sudderen.
**Self Rescuing Princess**
- Frodo
- Site Admin
- Contacteer:
Wegens een dag stevig klussen: Tapas van Jumbo.
Morgen rust- en gaardag: Flat iron steak.
(Hoe ben ik hier nou weer terechtgekomen?)
Morgen rust- en gaardag: Flat iron steak.
(Hoe ben ik hier nou weer terechtgekomen?)
- eireann
- Site Admin
- kitten
Middelste had pokebowls gemaakt!
- Frodo
- Site Admin
- Contacteer:
Speelkamer (weer) ingericht. DÃe lockdown wordt binnenkort feestelijk opgeheven.