Brieven, gesprekken, LinkedIn? Het topic voor baanzoekenden!
Re: Brieven, gesprekken, LinkedIn? Het topic voor baanzoeken
Het gesprek was een aangenaam gesprek met rondleiding. Ik ben sowieso al blij met hoe het gegaan is. Vind nog steeds wel beetje eng wat mijn taken zouden worden, maar buiten de comfortzone zit groei denk ik dan maar!
Nu hopen!

- Ravelijne
W00T!!! Go Gille!!!!! Ik hoop met je mee en duim met handen en voeten. 

- thaliya
Dat klinkt positief! Fijn dat het gesprek aangenaam was. Wanneer hoor je het?
Ik heb gisteren gehoord dat ik door ben naar de volgende ronde voor de lerarenopleiding. Binnen 10 dagen krijg ik interview met de school waar ik het grootste deel van de tijd mijn stage loop. Ben benieuwd!
Ik heb gisteren gehoord dat ik door ben naar de volgende ronde voor de lerarenopleiding. Binnen 10 dagen krijg ik interview met de school waar ik het grootste deel van de tijd mijn stage loop. Ben benieuwd!
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Maandag word ik sowieso opgebeld en hoor ik het resultaat. Ik denk ook dat er weinig medekandidaten zijn wat in mijn voordeel speelt.
Hier is ook een sollicitatie de deur uit. Nu heel lang afwachten en hopen dat het dit jaar wel gaat lukken een BBL plek te bemachtigen.
Zeker doen!Peter^ schreef: Is het verstandig in mijn sollicitatiebrief te verwijzen naar mijn prettige samenwerking met leidinggevende 1?
En, hoe is het afgelopen? :-) Hopelijk goed nieuws!Gilraen^ schreef:Maandag
Halfjaar contract binnen met genoeg uren om elke maand rond te komen en geen gezeik meer van de bijstand als het goed is 
Dat zal even rust geven, maar ondertussen wel blijven kijken naar een baan in mijn vakgebied, en meer naar mijn eigen niveau.

Dat zal even rust geven, maar ondertussen wel blijven kijken naar een baan in mijn vakgebied, en meer naar mijn eigen niveau.
- Voleuse
Gefeliciteerd 

I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gefeliciteerd Tigerlily!