Ik heb spierpijn. Er zijn ergere dingen. Zoals een jongetje die ook spierpijn heeft, wat een negatieve invloed heeft op zijn enthousiasme om mij van cappu's te voorzien!
Ik lig nu maar met mijn laptop in bed, want ik kreeg de verbinding van mijn nieuwe telefoon met het draadloze netwerk niet aan de praat
Net een afbakbroodje in de oven gedaan (heb helaas geen zachte witte bolletjes, waar ik eigenlijk trek in heb), hopelijk vind ik dat als het klaar is nog steeds een fijn idee. Stomme buik.
Meh, waarom heb ik nu ineens weer zo'n 'je vind me vast alleen maar lief omdat ik je dominant ben en nu ben ik dat niet meer dus nu vind je me vast niet meer liehief'-jankbui?
Stomme moodswings. Waar komen die ineens vandaan anyway?
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
A woman in a hot air balloon realized she was lost. She reduced altitude and spotted a man below. She descended a bit more and shouted: 'Excuse me, can you help me? I promised a friend I would meet him an hour ago but I don't know where I am.'
The man below replied, 'You're in a hot air balloon hovering approximately 30 feet above the ground. You're between 40 and 41 degrees north latitude and between 59 and 60 degrees west longitude.'
'You must be an Engineer,' said the balloonist. 'I am,' replied the man, 'how did you know?'
'Well,' answered the balloonist, 'everything you have told me is probably technically correct, but I've no idea what to make of your information and the fact is, I'm still lost. Frankly, you've not been much help at all. If anything, you've delayed my trip by your talk.'
The man below responded, 'You must be in Management.' 'I am,' replied the balloonist, 'but how did you know?'
'Well,' said the man, 'you don't know where you are or where you're going. You have risen to where you are, due to a large quantity of hot air. You made a promise, which you've no idea how to keep, and you expect people beneath you to solve your problems. The fact is you are in exactly the same position you were in before we met, but now, somehow, it's my fault.'
Bwaaaaaaaaaaaah! We gaan een dagje naar Berlijn. En al HEUL lang geleden had ik uitgezocht dat we dat heel goed met de trein zouden kunnen doen. Maar vriend wou met de auto. perse. Nu is het een paar meenden later, en bedenkt hij zich ineens dat de trein toch wel fijn is en waarschijnlijk nog goedkoper ook.
JA! DAT WIST IK ALLANG MAAR JIJ WOU PERSE MET DE AUTO!
En nu is het speciale tarief natuurlijk op. Weg. En is het dubbel zo duur.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
D'oh. Maar, on the bright side, jullie gaan naar Berlijn!
Top tip: bezoek de showroom van peitschenhandel. Nee, het ligt niet in het centrum. Ja, het ziet eruit als een nette buurt waardoor je het gevoel hebt fout te zitten. Nee, je krijgt er absoluut geen spijt van. En ja, je moet zeker vragen waar de exclusieve zwepen hangen.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Haha ja, Berlijn is tof. Ik ga ook jouw topic weer eens opduikelen om te kijken wat we kunnen doen daar ('s avonds gaan we naar een concert van System of a Down, maar we komen al aan om half 5 's ochtends )
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
De 1e stukadoor deed half werk (omdat de woningbouw meer niet nodig achtte), de tweede zou woensdag komen, verzette dat naar vandaag en belde gister dat het maandag wordt. Tot overmaat van ramp is de straat bij mijn nieuwe huis opgebroken en beginnen ze daar komende week in de straat bij mijn oude huis ook aan. De grote toegangsweg is vandaag al afgesloten, dus we moeten een kilometertje omrijden steeds. En ik moet verhuizen met (waarschijnlijk twee) aanhangwagens, want niemand kan een vrachtwagentje regelen en ik ben al onvoorzien extra geld kwijt aan die tweede stukadoor. En dat was prima te doen geweest, want het is maar tien minuutjes rijden naar het nieuwe huisje, maar de straat is dan dus opengebroken. Succes met keren met je aanhangwagen in het zand. Er is pas 1 kamer ingepakt en ont-laminaat in het oude huis. 4 april sleutel inleveren graag...
Ik heb een instort momentje.
Ik ben echt zoooo blij met alle hulp tot nu toe! Crownless en Skaoot en Anne en Smorph en Voleuse en Dreamer en Elfjekira en mijngodikhoopdatikniemandvergeet zijn al geweest en er is al echt veel gedaan, echt wel. Maar...
:close_knuf: Komt goed! Maar zou fijn zijn als dat met minder gedoe zou zijn kan ik me voorstellen. Misschien kan ik weekend van de 26e nog een keertje komen helpen weet ik nog niet helemaal, maar ik laat het je weten!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!