Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
juffie
Site Admin

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door juffie »

@kitten; over 5 minuten vertrekken we. :close_knuf:
MILF :grin_ani:
brabbeldasje

Bericht door brabbeldasje »

grom nu vind ik het dus wel vervelend dat ik niet eerder kon komen!
ik kom de 31e lieve kitten en dan kan je lekker een beetje uitrusten :)
ga lekker het eten regelen en wat dingen doen int huis lekker inpakken enz. hoef jij dat niet te doen :)

kan je even een beetje uitrusten een klein beetje :)
knuffel lieve meid... tklinkt wel zwaar.
ik wou dat ik wat meer voor je kon doen :)
kitten

Bericht door kitten »

Heel lief, maar ik kan niet rusten. Er is namelijk niemand die voor me kan inpakken, omdat ik moet weten wat waarin zit. Vandaag ook spontane hulp van juffie en Jerry, dat is heerlijk! Maar zelf niks doen, naast dat ik dat niet kan, is geen optie.

Vandaag was echt een rotdag! Ondanks veel helpers. Omdat ik tegen ziek-worden aan zit te hikken. Meh. Was ook niet echt gezellig en op het eind amper aanspreekbaar geloof ik. :oops: Maar goed, weer een heel eind gekomen met inpakken en in het nieuwe huisje was ineens vanalles gegrond, yay. :)
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Nee, je kan niet rusten... Maar t komt af, en t eind is zelfs al in zicht. Wat er ook gebeurt, 4 april lever jij die sleutel in, en is je nieuwe huis beslaapbaar.

Alles Komt Goed !
**Self Rescuing Princess**
kitten

Bericht door kitten »

This too shall pass. ;)
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

absoluut, en verhuizen is k.u.t. maar daar wonen is y.a.y. ! :cheer:
**Self Rescuing Princess**
brabbeldasje

Bericht door brabbeldasje »

auw....this kinda hurts...

mag je ook huilen als iets al voor de 3e keer over gaat en je stiekem in je achterhoofd weet dat je niet wil dat het over gaat?

als je stappen voor jezelf neemt het goede advies opvolgt maar dat zwarte eenzame dal zo....die lijkt?

en nouja...als je je ondanks alle mensen om je heen even heel alleen op deze wereld voelt? (ciske de rat deuntje op de achtergrond moet je er zelf bij denken)

weet je...afwijzing doet pijn...hoe lief het ook gebracht word...
ik wil gewoon ....gewoon mijn prins....dat witte paard kan me gestolen worden...

zucht... ik word zo moe van dit soort dingen... waarom...zegt nou niemand spontaan...weet je wat...ik wil je wel lief vinden...
ik wil je wel pijn doen en dan weer troosten...ik wil je wel de veiligheid geven...

deze zoektocht zuigt!

en uhm jah grapjes als "als ik jou aan hem voor zou stellen zou Hij gillend wegrennen en toen ik dat aan die en die vertelde moesten we heel hard lachen" ....bevorderen mijn humeur niet bepaald...

dus auw!
en nu ga ik en ik quote "lekker lief voor mensjes zijn waar ik totaal geen kans bij maak zodat ik ook geen risicos loop"
gerrie

Bericht door gerrie »

Knuf brabbel....
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Lieverd ik snap niet precies wat er gebeurd is maar *knuff*
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Wever

Bericht door Wever »

Disclaimer @Boefje: alsjeblieft...lees deze post even niet.

Ik ben verdrietig omdat ik Boefje geen sms-je of mailtje meer kan sturen met "jouw wever" als afsluiter.

...en ik ben ook verdrietig omdat ik vrees dat ze dit alsnog gaat lezen...en dat ze daardoor waarschijnlijk ook een huilbui gaat krijgen.
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Awh, dat zuigt zo enorm, wever. Liefdesverdriet is gewoon kut!

*knuffel geven doet*
leonietje

Bericht door leonietje »

Dikke knuffel aan Wever tis gewoon heel erg kl*te

ploft ff neer. Ik snap niet zo goed waarom, maar ik ben de laatste 1,5 week zo verschrikkelijk snel boos en geirriteerd om de meest kleine dingen.. Voorbeeldje: Ik moest langer wachten dan normaal op een besteld broodje in m'n pauze waardoor er nog best wel een hoop tijd verloren ging van mijn pauze. Normaal gesproken denk je: Tsja ach het is druk kan gebeuren, volgende keer beter... Nu was ik er gewoon zwaar van over de zeik (niets gezegd hoor in de winkel konden ze ook niets aan doen) en 1,5 uur later was de bui nog niet over. Nog zoiets: Net zat ik met iemand te kletsen op msn echt super gezellig beetje klieren onderling van beide kanten, en ineens valt een opmerking gewoon verkeerd. Terwijl ik die normaal echt wel kan hebben en het niet eens vervelend bedoeld is sterker nog normaal zou ik er ook heel erg om lachen. Het rare is dat ik eigenlijk enorm geniet van het mooie weer en plan ik een hoop leuke dingen in waar ik energie van krijg. Maar het kan dus van het ene op het andere moment compleet omslaan. Ik weet gewoon niet zo goed waar dit allemaal vandaan komt maar leuk is anders..... :icon_sad:
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Zou het kunnen zijn dat je gewoon best wel toe bent aan een spel/seks/knuffelen? Ik herken het namelijk heel erg als stuiteren. Ik heb vandaag ook zo'n dag. Slecht geslapen, te laat naar bed, brak opstaan en eigenlijk... enorm toe aan een pak slaag. Maar dat komt er momenteel even niet zo van.

Seks en knuffelen zit wel goed hier, maar ik kan me voorstellen dat dat bij jou nu ook opbreekt, want toen ik single was, had ik ook weleens van die buien.

Nou ja, hoe dan ook, knuff ook aan jou Leo!
leonietje

Bericht door leonietje »

Als ik lang geen spel heb gehad dan ist wel vaak zo dat er veel moodswings zijn maar het gekke is dat het nu niet voelt als stuiteren. Ik ben de laatste tijd eigenlijk best wel heel rustig en de behoefte aan spel is er amper. Dat komt ook doordat ik het vertrouwen in mensen wel een beetje kwijt ben en ik best wel een muur om mezelf heen heb gebouwd. Mensen moeten niet te dicht bij mijn gevoel komen want dan klap ik gewoon dicht. Maar waar die boosheid en frustratie dan vandaan komt is mij een raadsel als het niet stuiteren is..
kitten

Bericht door kitten »

Onderdrukte stuiters? Niemand dichtbij laten vanwege vertrouwensissues klinkt niet echt als een natuurlijke manier van het wegvallen van de behoefte. Takes one to know one. ;) *knuf*
Plaats reactie