De wondere wereld van digitale techniek

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Plaats reactie
eireann
Site Admin

Re: De wondere wereld van digitale techniek

Bericht door eireann »

Zat je ook bij de McDonalds op de wifi?
gebeurt het in een andere browser ook?
En als je de linkt intypt in de browser doet het dan ook, of niet?

We hebben iets meer info nodig denk ik.
**Self Rescuing Princess**
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Iemand nog tips bij aanschaf van een nieuwe printer? Mijn ouwe bakbeestje staat bij Zarath op kantoor, maar de facturen komen er roze uit, ook met een nieuwe cartridge er in. Tijd voor iets nieuws, dus. Maar ik kan door de reviews het bos niet meer zien...
JerryM

Bericht door JerryM »

nop, budget bepaalt je resultaat denk ik op dit moment, in eerste instantie. Boven de lage middeklasse bepaalt het de functies. Multifunctioneel (scanner/printer) of enkel, A3 of A4, inkt kosten, allemaal dingen die je zal moeten vergelijken.
Handige functies om extra te hebben: photo cartridge, randloos printen, automatisch dubbelzijdig printen, CD/DVD printen.

Kijk goed naar wat je nu eigenlijk nog print. Alleen facturen doet de goedkoopste printer ook prima.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
Feline
Contacteer:

Bericht door Feline »

Succes Ravelijne! Ik heb in ieder geval geen tips voor je. Het is al net zo lastig als het uitzoeken van een nieuwe laptop, waar ik nu soort van mee bezig ben... Wil ik er eentje die vooral handig is voor school, moet hij vooral licht & niet al te groot zijn en office 2010 hebben. Wil ik er eentje waar ik ook fatsoenlijk films en spelletjes op kan spelen, kan ik licht en niet al te groot wel weer schrappen van mijn lijstje.
De rest van de specs en andere dingen die je in overweging moet nemen, begin ik al niet eens over. Stom gedoe is het. Maar ja, het moet wel, want afgelopen jaar bleek wel weer dat ik met mijn huidige/oude laptop met XP en office 2003 echt helemaal niks kan voor school, resulterend dat ik afhankelijk was van de computers op school :-/
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

De printer moet ook een beetje een knappe presentatie kunnen printen. Wel gewoon A4, maar dat je voor beeldmateriaal voor klanten niet naar de drukker of copyshop hoeft. Dat is eigenlijk de hoogste eis. Standalone copieer is een must, automatisch dubbelzijdig printen zou wel fijn zijn, airprint/wifi ook, maar A4 is groot genoeg en snelheid is niet zo heel belangrijk. De kleuren in aparte cartridges vond ik wel fijn en duidelijk kostenbesparen (ze zijn nooit allemaal tegelijk op).

Er zijn best veel reviews en keuzehulpen te vinden, maar die vergelijken allemaal net weer niet dezelfde features en zo en kost-per-pagina staat er bijna nergens bij. Dus als iemand nog extra tips heeft, graag. :)
Bitemarks

Bericht door Bitemarks »

Wij hebben hier een canon staan, die je ook voor foto's kunt gebruiken en die automatisch dubbelzijdig print en dubbelzijdig scant.
Ik vind vergelijkbare printers van HP minder handig (nemen veel ruimte in beslag) en duurder ook. Veel andere merken vind ik toch minder betrouwbaar, dus daar zou ik niet snel voor kiezen.
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Thanks, dat zijn nuttige dingen om te weten. Ik heb nu ook een Canon, maar die wil niet meer zo goed. Maar goed, hij is al meer dan 7 jaar oud en heeft een tijdje op de grond gestaan waar er errug veel honde- en katteharen in waaiden, dus dat ligt misschien niet aan het merk.
JerryM

Bericht door JerryM »

Ik ben ook blij met mijn canon. For what that's worth.

Tweakers filter canon zouden aan je wensen moeten voldoen.
- STM

- Abraham Lincoln
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Thanks! :)
Zarath

Bericht door Zarath »

Ik heb dan weer de afwijkende eis dat de printer ook goede Linux support moet hebben. En daar blinkt Canon dan juist weer niet in uit, helaas. HP en Brother doen het daarin wel goed.
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Ik wist dat ik iets vergat... :frusty:
JerryM

Bericht door JerryM »

Ehm, dan dezelfde maar dan voor HP/Brother:
Printers

Die zijn iets duurder, die goedkoopste Brother ziet er best goed uit. Zelfs met A3 printen, kleine footprint. Google reviews op amazon en newegg voor printers, gebruikersreviews, zitten vaak wel goede tips en vergelijkingen tussen.
- STM

- Abraham Lincoln
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Thanks! We hebben nog uitgebreid stereo zitten google en uiteindelijk geloof ik wel de ideale HP gevonden die aan al onze wensen voldoet. 't Word er eentje uit de Photosmart serie, niet te gek duur, kan wat hij moet kunnen (ook grafisch), hij heeft Apple Airprint èn is fully supported voor Linux, plus bijna alle features die we graag wilden en overal goeie reviews. Denk dat we 'm gevonden hebben. :)
JJV

Bericht door JJV »

... postcrossing opbrengst

Afbeelding

.. en te leuk niet te delen
~\v/~
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Ik ben opzoek naar een nieuwe (gratis) virusscanner en firewall. Zonealarm begint zich steeds meer te gedragen als hetgeen waar het me tegen moet beschermen. Avast probeerde net in het kader van 'browserbescherming en -opschoning' een yahoo zoekbalk aan mijn browsers toe te voegen. Ik heb Windows 7 Home Premium als OS.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Plaats reactie