Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Cera

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Cera »

Ben verdrietig en boos... Heb net onderstaand stukje geschreven in een topic op Samarium en dat gaf al enigzins opluchting.

M'n moeder was vorig jaar mei suïcidaal en het ging met een opname op een gesloten en vervolgens open afdeling, psychotherapie en medicatie de laatste maanden redelijk goed met haar. Kreeg net een berichtje van haar dat ze een terugval heeft ondanks medicatieverhoging. Gelukkig heeft ze morgen met spoed een afspraak bij de psychiater. Ik ben verdrietig voor m'n moeder omdat ik weet hoe hard ze knokt tegen die kut depressie!

Woedend ben ik vanwege mijn ervaringen op de Mega Erotica Beurs in Wieze vandaag. Ik liep rustig over de beurs bij stands te kijken toen ik aan werd gesproken door een opdringerige verkoper. Toen ik hem vertelde niet gediend te zijn van verkooppraatjes en gewoon rustig over de beurs te willen lopen werd ik eerst uitgemaakt voor kakker en vervolgens voor dik varken. En dit werd ook nog eens even keihard herhaald tegenover een collega standhouder. Ik heb de betreffende verkoper gezegd dat hij wel een hele vreemde verkooptactiek had en dat ik nu allerminste geïnteresseerd was om naar zijn stand te kijken. Ik bleef netjes maar kookte van binnen van woede. Ik heb nog gezocht naar de bedrijfsnaam van de standhouder maar zag alleen maar een groot bord met opruiming staan. Ik heb dus geen klacht ingediend.
Na slechts een uur en een kwartier had ik het al helemaal gehad op de beurs en toen ik weer buiten stond werd ik aangesproken door een man die zei dat ik een schoon meiske was en hij wel hield van vrouwen van rond de 100 kilo. Dat is gewoon ruim 15 kilo zwaarder dan dat ik ben! Ik voelde me nu toch wel echt een dik varken.
Na nog een opgestoken middelvinger van een taxichauffeur op de Belgische snelweg was mijn dag compleet. Ik ben stront chagrijnig. Ik had ontzettend veel zin in de beurs en heb er zelfs een middag met m'n vriendje voor laten schieten en in totaal bijna 300 kilometer voor gereden. Bah!
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

ahhh... Dat is inderdaad niet een voorbeeld van een leuke zondagmiddag siets!

sterkte met je moeder, hoop dat ze snel beter voelt...
**Self Rescuing Princess**
dbj

Bericht door dbj »

siets3003 schreef:Ik liep rustig over de beurs bij stands te kijken toen ik aan werd gesproken door een opdringerige verkoper. Toen ik hem vertelde niet gediend te zijn van verkooppraatjes en gewoon rustig over de beurs te willen lopen werd ik eerst uitgemaakt voor kakker en vervolgens voor dik varken. En dit werd ook nog eens even keihard herhaald tegenover een collega standhouder.

Na slechts een uur en een kwartier had ik het al helemaal gehad op de beurs en toen ik weer buiten stond werd ik aangesproken door een man die zei dat ik een schoon meiske was en hij wel hield van vrouwen van rond de 100 kilo. Dat is gewoon ruim 15 kilo zwaarder dan dat ik ben! Ik voelde me nu toch wel echt een dik varken.
Daar heb ik maar één woord voor: Respectloos...
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

Wow wat een rotdag. Sommige dagen lijkt het wel alsof alles in 1 keer moet komen. Ik ken je niet maar wat ik van je avatar zie ben je een mooie vrouw siets!
kitten

Bericht door kitten »

Oh bah, dat is wel echt een kutdag zeg!
Crownless

Bericht door Crownless »

Dat is echt zo lomp van die verkoper! En die bezoeker! Bij mij werkt het (soms) om voor te houden dat ze mij niet kennen en dat ze het daarom ook nooit persoonlijk bedoeld hadden. Voor die verkoper was je een irritant persoon, en die ander een random lustobject. Ze zouden je nooit zo benaderd hebben als ze je persoonlijk kenden. Maar het is wel rot. *knuf*

Ondertussen voel ik me een beetje muh. Hoofdpijn. Beetje gekwetst na een uitbrander van iemand gisteren (ook al was dat niet persoonlijk bedoeld). :crownless:
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Damn, wat nasty! Niet te geloven dat mensen serieus zo met iemand om kunnen gaan, gewoon met een wildvreemde... Echt!

Knuff voor siets!

En ook een knuffel voor Crownless! Vanwaar die uitbrander? What happened?
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Crownless

Bericht door Crownless »

Oh, was met roleplay. De storyteller was het ineens zat dat we zo 'ongeïnteresseerd erbij hingen' en gebruikte mijn gepruts met een rubiks kubus als voorbeeld. Terwijl iedereen zat te doodle-en en met telefoons bezig was en eigenlijk iedereen vond dat de combat te langdradig was.

Het was niet persoonlijk, maar ik vind het ook gewoon moeilijk om 6 uur stil te zitten en op te letten en te wachten tot ik een dobbelsteen mag werpen om de epische omghijgaatonsverslinden zandworm aan te vallen.

Storytellen is ook gewoon vet moeilijk. En combat is iets wat de potentie heeft veel tijd te kosten. Maar als t beest na een half uur nog steeds staat te brullen omdat wij de eerste klap nog moeten uitdelen, dan vind ik die rubiks kubus interessanter worden ja.

Ben gewoon beledigd omdat ik de tijd ervoor gewoon heel erg lang bezig was wel geïnteresseerd te zijn.

Oh well. Dat is ook wel uitgesproken, en ik zou ook niet meer boos moeten zijn, maar ik ben t wel nog. Een beetje. Ook wel onterecht eigenlijk, want de storyteller heeft ook gewoon z'n excuses aangeboden.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
iezje

Bericht door iezje »

stuurt knuffs naar ieder die het nodig heeft

Buh door medicatie mag ik even de komende tijd niet in de zon.. Want ik krijg allemaal rode vlekken. Dus ik mag me bedekken met lange mouwen en dergelijk.
Of het is geen zonneallergie maar mijn koortslip die zich door de rest van mijn lichaam manifesteert door de medicatie. In dat geval moet ik stoppen met de anti-depressiva en aan de antivirale middelen.. Yeah...
Beide is niet leuk..
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Hoofdpijn! altijd hoofdpijn, zo irritant.... dan omdat ik moe ben, of van te veel computer, of door stress of als het te warm is, als ik moe ben, zo goed als elke dag.... vreselijk irritant!
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

knuff anne!

Ik ben zelf zo enorrum verkouden! Meh!!!
MILF :grin_ani:
oeps2

Bericht door oeps2 »

anne
ben je er al eens mee naar de huisarts gegaan ?
er zijn medicijnen die lang niet zo slecht zijn als bv ibuprofen

en er zijn nog andere altenatieve manieren

sterkte ermee
oepzzz (is stressmigrainepatientje )
kitten

Bericht door kitten »

Mijn afspraak voor vanavond heeft afgezegd. Het was geen date, maar... zoiets. En nu vrees ik dat het gewoon een faker was en daar was ik totaal niet op beducht. :( Ik wil helemaal niet denken dat het een faker was en voor hetzelfde geld ligt ie echt in het ziekenhuis, maar ik kan me niet over de bozigheid heen zetten en me zorgen maken. Argwaan en cynisme winnen. Meh.
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Dat is ongezellig in je hoofd ja... maar ja, je weet het niet...

@oeps, nee nog niet bij de dokter voor geweest.
oeps2

Bericht door oeps2 »

ik heb ooit eens een gesprek gehad met een fysiotherapeut en die vroeg mij :
vanaf welke tijd heb je die hoofdpijn
weet je nog waarom (toen)
welk gevoel had je toen je hoofdpijn kreeg

bij mij kwam eruit dat ik meestal hoofdpijn kreeg/krijg van situaties waarin ik machteloos ben (hahah nee niet als sub dus )
toen ik daar achter kwam kon ik dus die situaties omzeilen of zorgen dat ik het uitpraat
scheelde de helft van mijn hoofdpijn ...

ik zou er iets mee doen anne ! want altijd hoofdpijn is zoooooooooooooooo kut !
Plaats reactie