Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
eireann
Site Admin

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door eireann »

Tis pas sinds kort dat het zo vaak is, ik denk vooral moeheid en 'druk hoofd' en emotie gerelateerd... Ik kijk het nog kort aan en dan inderdaad maar even naar de huisarts. Ben wel al naar de opticien geweest, m'n oog is goed.
**Self Rescuing Princess**
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Awh kitten, afspraken die niet doorgaan zijn altijd kut! En als je iemand niet kent is het altijd moeilijk in te schatten wat er nou echt gebeurd is. Misschien had hij alleen maar goede bedoelingen, maar ik snap wel dat je daar niet vanuit gaan :close_knuf:
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
kitten

Bericht door kitten »

Het lijkt erop dat het toch klopt... ik wacht even af.
brabbeldasje

Bericht door brabbeldasje »

...dit is de eerste keer dat ik hoop dat iemand in het ziekenhuis ligt :mrgreen:
kitten

Bericht door kitten »

Ik hoop dattie eruit is, want dat zeggen ze nu. ;)
JerryM

Bericht door JerryM »

@Anne hou alvast bij wanneer op een dag je hoofdpijn krijgt, en hoe je de dagen ervoor hebt geslapen.

Kan vaak al goed een indicatie geven waar het door kan komen.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
iezje

Bericht door iezje »

Ik ben even heel erg boos op een niet nader te noemen persoon. De afgelopen periode sinds ik heb aangegeven dat het over en uit is tussen ons (nee niet mijn man) valt het me op dat alles wat ik waar ook post op internet door deze persoon gelezen wordt, naar me terug wordt geworpen en tegen me gebruikt wordt. Dat staat me zo tegen. En als ik dan deze bewuste persoon er mee confronteer zegt die dat ik het verzin of dat ik t niet zo moet opvatten. Dat het vriendelijk bedoelt is.. Maar bij alles waar een andere man/ vrouw dan mijn echtgenoot bij komt kijken is deze man gepikeerd en reageert die erg erg jaloers. En dat ben ik meer dan zo
Zo ik heb gezegd
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Aw chippie... Gelukkig heb je zo'n lieve zoon die anderen helpt. Hij heeft een groot hart, dus hij komt er wel in het leven!
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
ruby-vita

Bericht door ruby-vita »

oeh Chippie, zelfs bij het lezen van je berichtje breekt mijn moederhart al, kun je nagaan, ik ben niet eens zijn moeder.

Misschien kun je hem wat assertiviteits training- achtige dingen leren op een speelse manier? Dan kan hij en anderen blijven helpen, en leren om op een veilige en prettige manier voor zichzelf op te komen, of als hulpmiddel om niet ondergesneeuwd te raken en om steun te kunnen vragen wanneer hij dat nodig heeft van zijn vriendjes. :hug:

Die dingen zou je spelenderwijs met hem kunnen oefenen.
thaliya

Bericht door thaliya »

@ chippie: tuurlijk pak je het goed aan, je staat achter hem en laat zien dat je van hem houdt en dat is het beste wat je kunt doen. Tuurlijk breekt het je hart. Het breekt mijn hart al als het met 1 van mijn leerlingen niet lekker gaat. En als moeder zal het nog veel erger zijn.

Wordt aan deze dingen aandacht besteed in de klas? Wij doen het dmv toneel, werkt erg goed.
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
faery

Bericht door faery »

@iezje: duidelijk aangeven dat je er niet van gediend bent dat er zo op je gereageert wordt, of het jij het nu zou verzinnen of niet. Als je niet op een relaxte manier kan reageren, dan maar helemaal niet. :hug:

@chippie: misschien zelfs een externe assertiviteitscursus? Heeft de school daar misschien opties voor? Verder, sterkte ermee, verdrietige kindjes zijn nooit leuk (zelfs al is het beter voor ze).

Ik voel me ontzettend bluh en verdrietig en moe, en mijn werkdag duurt vandaag van 10 tot (ongeveer, hangt er vanaf hoe lang ik na de vergadering blijf hangen) 21uur. Ik vind het maar stom dat elke keer als ik ongesteld ben, ik me half-depressief voel, ik geen zin heb om op te ruimen, te koken, sociale dingen te doen, dingen te doen die ik echt leuk vind. Verantwoordelijkheidsgevoel heb ik echter wel in overvloed, dus al mijn werk-dingen lukken gewoon, maar daar gaat dan wel al mijn energie aan op. :nopompom:

(minder werken klinkt als de obvious oplossing he? Nu ja, ware het niet dat ik op dit moment obsessief mijn uren aan het bijhouden ben om iemand ergens van te overtuigen, en mijn verantwoordelijkheidsgevoel daarvan nog wat extra gestegen is...)
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Kun je niet gewoon de pil doorslikken dan (even aangenomen dat je die slikt dan). Ik las laatst in de krant dat elke maand ongesteld worden nergens voor nodig is, en dat dat in de pil ontwikkeld is omdat vrouwen daar een rein gevoel van zouden krijgen (?).
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

Ja het is ontwikkeld omdat men dacht dat geen vrouw het zou nemen als ze niet meer zouden bloeden, maar je mag ze best doorslikken. Deed ik lange tijd zelfs op doktersadvies omdat ik ongesteld worden niet bij al de rest van mijn problemen kon hebben. Ik heb nu met 'in mijn vruchtbaarste periode van mijn leven te zitten' wel doorbraakbloedingen en daarom heb ik besloten nu wel de stopweek te doen. Maar het mag gewoon hoor doorslikken.
dbj

Bericht door dbj »

Verdrietig of boos ben ik niet echt, maar wel teleurgesteld in dit forum.
Heb tot twee maal toe gevraagd om toegang tot de x files, maar die is klaarblijkelijk niet gegeven.
Maar waarom niet? Daar krijg je dus never nooit antwoord op en dus tast je in het duister wat de argumenten zijn voor de afwijzing :evil:
Is het nou ècht teveel gevraagd om gewoon open en eerlijk te wezen en de aanvrager te laten weten wat de redenen zijn om de aanvraag af te wijzen!?
mej.s

Bericht door mej.s »

Wie heb je daarvoor gemaild dbj?
Plaats reactie