De wondere wereld der mobiele techniek

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Plaats reactie
JerryM

Re: De wondere wereld der mobiele techniek

Bericht door JerryM »

zorg dat je mobiel op fetlife de oude site gebruikt: http://fetlife.com/home/v3" onclick="window.open(this.href);return false;
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
kitten

Bericht door kitten »

En als je Fetlife elders opent, bijvoorbeeld op de PC, zet dan GEEN vinkje bij "I'll be back!". Doe je dat wel, dan "vergeet" FL het vinkje op je mobiel weer. je kunt dat vinkje op maar 1 locatie gebruiken, is mijn ervaring.
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Aaaaaah is dat het! Ik gebruik m op 2 computers en mij vergeet hij dus ook constant...
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
dbj

Bericht door dbj »

Dank JerryM en kitten voor jullie razendsnelle reacties.
Maar ik ben uiteraard niet gelijktijdig ingelogd hè, vanaf twee verschillende apparaten bedoel ik dus.
skaoot

Bericht door skaoot »

ik ben zowel op thuispc als foon ingelogd bij FL. Alleen moet ik allebei om de paar dagen opnieuw inloggen, soort van at random lijkt het. Prima te doen.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Guilty

Bericht door Guilty »

kitten schreef:En als je Fetlife elders opent, bijvoorbeeld op de PC, zet dan GEEN vinkje bij "I'll be back!". Doe je dat wel, dan "vergeet" FL het vinkje op je mobiel weer. je kunt dat vinkje op maar 1 locatie gebruiken, is mijn ervaring.
Jup, is mijn ervaring ook. Ik laat op mijn mobiel het vinkje staan, op de pc vult het wachtwoordbeheer alles in, en kan ik gelijk op de login knop drukken.
Heerscher-vd-nacht

Bericht door Heerscher-vd-nacht »

Zit je bij t mobile of kpn controleer dan *nu* wanneer je mag verlengen en als t kan probeer dit dan vóór 15aug (tmob) of 31aug (kpn) te doen. Daarna wordt het namelijk belachelijk veel duurder.
Penny: "Where are you going?"
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

maar ik wil zo graag wachten op de iPhone 5...
**Self Rescuing Princess**
kitten

Bericht door kitten »

En die kan niet zonder abo worden gekocht? Lame!
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

jawel, maar dan kan ik hem niet betalen....
**Self Rescuing Princess**
Feline
Contacteer:

Bericht door Feline »

Heerscher-vd-nacht schreef:Zit je bij t mobile of kpn controleer dan *nu* wanneer je mag verlengen en als t kan probeer dit dan vóór 15aug (tmob) of 31aug (kpn) te doen. Daarna wordt het namelijk belachelijk veel duurder.
Ik zag idd op twitter al de berichtjes van t-mobile langskomen over hun nieuwe abo's. Maar bij bijv iSmart 300 zie ik niet veel verschil met i300 nu, behalve dat er een datalimiet van 1000Mb komt en je 4,95 p/m bij moet betalen voor onbeperkt internet (lagere snelheid dan wel, geloof ik). Verder lijkt alles hetzelfde, incl de kosten p/m.
Zijn er nog meer verschillen die ze niet zo opvallend presenteren dan?

Wel gezien idd dat er bij andere (smart & smart plus) & lagere bundels meer lijkt te veranderen, bijv tov de huidige Relax abo's, maar weet niet of dat echt zo is. Nog niet heel goed naar gekeken eigenlijk.. Wil ik dat überhaupt kunnen zien, moet ik al alles in een schema met elkaar gaan vergelijken en nu iig geen zin om daar mee bezig te gaan ;).
dbj

Bericht door dbj »

Ik zie dat mijn provider BEN ook de voorwaarden heeft aangepast.
Onbeperkt internet is er niet meer :nopompom: Nu dient ook daarvoor gewoon betaald te worden zodra limiet overschreden wordt.
De limiet van 1 GB is gelukkig(!) ongewijzigd gebleven :lol:

Zolang ik mijn abo ongewijzigd laat, blijf ik onder de oude voorwaarden vallen.
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Ik heb nog een I-plan bij de fuchsia duitser. Die gaat deze week in met nog onbeperkte data, met 1gb snel, daarna knijpen ze de snelheid af. Dat zal ik dus nog een jaar hebben.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
kitten

Bericht door kitten »

Liever dat ze afknijpen dan ineens met een rekening komen! :shock:
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=cb4l9KJrOSA[/youtube]

Leuk filmpje, over de ontwikkeling van amper 15 jaar mobiele techniek!

'15 jaar geleden had niemand dit geloofd' (over de huidige toepassingen). En dat klopt, toen was ik al erg in mijn nopjes met mijn eerste foontje;

Afbeelding
De Swing 400, in het blauw. Gekocht in '99/2000, toen ik 16 was en brommer reed. Ik kon smssen in hoofdletters, en er konden maximaal 7 berichtjes in de inbox staan.

Toen die kapot viel, ging ik over op Afbeelding de Nokia 8310, in het rood. Iedereen had toen namelijk de Nokia 3310, maar dit was de verbeterde opvolger daarvan. Je kon er o.a. redelijk goed via FM radio op luisteren!

Na 2 jaar liep mijn abonnement af (heb alleen bij de Swing prepaid gedaan) en toen ging ik eens bij een ander merk kijken. Met een klepje, want dat was hip. De Samsung S500 werd mijn nieuwe foontje.
Afbeelding Mijn vader heeft me erom vervloekt, want het kreng blééf een geluidje geven als er een smsje was binnengekomen totdat je gekeken had. Ik liet zeer geregeld mijn telefoon beneden liggen en hij werd er wakker van...

Vervolgens kregen we via het werk (taxibedrijf) allemaal dezelfde telefoon. Afbeelding Terug naar Nokia, de Nokia2600 deze keer. Mijn vader gebruikt de zijne tot op de dag van vandaag, inmiddels zo'n 6 jaar verder. Een sterk ding dus.
Ik kreeg daarmee mijn 2e telefoonnummer, want het was een collectief abonnement. Alle nummers begonnen hetzelfde. :) Toen er werd bezuinigd op die abonnementen en dat werd gestopt, moest ik zelf weer een telefoon gaan regelen.

Mijn eerste smartphone was een feit, ik ging voor de Afbeelding Nokia N95. Mijn derde en huidige nummer kreeg ik toen. Deze telefoon heb ik zeer intensief gebruikt, tot vorig jaar zomer. Toen was mijn abonnement weer afgelopen, maar vooral; het batterijklepje hing met ducttape vast. Dat was helaas afgebroken.

Een nieuwe smartphone dus. Wéér bleef ik trouw aan Nokia, en momenteel is mijn telefoon een Afbeelding Nokia N97 mini. Volgend jaar zomer kan ik weer verlengen, en stiekem hoop ik dan dat Nokia ook gaat draaien onder Android. Ik vind dat af en toe wel jammer, dat dat dus niet zo werkt. Ik blijf het merk heel fijn vinden, maar ik denk dat ik Android boven Nokia zou kiezen. Wellicht stap ik dan op een HTC ofzo over.

Dit was zo mijn telefoon historie, van het jaar 2000 tot nu. Ruim een decennium mobiel bereikbaar. En veel veranderd in die tijd. Hoe zit dat bij jullie?
MILF :grin_ani:
Plaats reactie