"Sorry dat ik door je heenpraatte, het spijt me."
"Jij mijn tijd verknoeien? Ik jouw tijd verknoeien, en ik ben daar heel veel beter in dan jij "
"Zeg, ik heb mijn papiertje al. Zal ik je helpen het snel te halen of plakken we er nog een gezamelijk jaartje aan vast?"
Knufff voor iedereen! Yay, jullie reacties hebben me wel opgevrolijkt . En nog veel goede tips ook, yay!
Enne justes... Ik geef les aan brugklassers. Die zijn nog niet echt onder de indruk als ik over hun diploma begin .
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Stom huiswerk psycholoog. Moest als huiswerk 2 opdrachten doen uit een lijstje met allemaal nare gebeurtenissen. Uiteindelijk gekozen voor eigen grafrede schrijven en omschrijven wat ik zou doen als ik nog maar een jaar te leven had.
Het is maar een opdracht en het zijn maar woorden, maar toch maakt het me erg verdrietig... Is wel af gelukkig nu...
Dank je wel voor de knuffel. Onderwerpen waren inderdaad allemaal somber. Daarom ook een week tegenopgehikt. Huiswerkopdracht van deze week wordt vast weer positiever. Nu alleen eerst dit after-huiswerk dipje wegkrijgen
stomme vriend van me.. niet mijn hubbie maar iemand anders. Die het nodig vond om me te vertellen dat ik t maar moest uit maken met hubbie omdat dat nooit goed ging komen.. Stom gedoe
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
niet iets heel dramatisch,maar genoeg om mn dag te verzieken
mn date was heel leuk vrijdag,stuur i m vandaag 2 smsjes,waar ik helemaal geen antwoord op krijg....*chronisch onzekerheidssyndroom slaat toe*
katzen schreef:niet iets heel dramatisch,maar genoeg om mn dag te verzieken
mn date was heel leuk vrijdag,stuur i m vandaag 2 smsjes,waar ik helemaal geen antwoord op krijg....*chronisch onzekerheidssyndroom slaat toe*
als je ongeveer 1% lijkt op je avatar dan inderdaad, zijn loss...
:'( Ik wil gewoon weer een nacht doorslapen. Zonder om de 2 of 3 uur wakker te worden en niet meer te kunnen slapen door die oorpijn waar niks tegen lijkt te helpen. Wordt er beetje jankend instabiel wrak van... Leuk paasweekend zo, not.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!