Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Voleuse

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Voleuse »

D'awh skaoot! Ik leef met je mee. Slapen met pijn is niet erg fijn. Tip daarvoor: probeer te slapen met rustige muziek. Als je naar de muziek kan luisteren helpt dat om wanhoopgedachten te voorkomen (Zo van: doetpijndoetpijndoetpijn, oh nee, straks kan ik niet in slaap vallen aaaaaah!). Het helpt niet tegen de pijn, maar je raakt erdoor afgeleid waardoor slapen misschien wat makkelijker gaat.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Skaoot, wat rot dat ze niks konden doen zeg. Oorpijn is echt zoooo ontzettend naar! Ik hoop dat het snel minder pijn doet. *knuf!*
vode

Bericht door vode »

Oorpijn suckt! Ik weet niet of het helpt want het is vast een heel andere oorpijn, maar toen ik verkouden/ziek 8u in het vliegtuig zat, en bij de afdaling er iets fout ging in mijn hoofd, trok de pijn van het midden van mijn hoofd naar mijn oren. Ik had nog nooit zo'n helse pijn gehad en kon ook niets meer horen. Ik had de stewardess laten komen en die gaf me soort van doekjes die je ook over wonden kan doen maar dan kleiner geknipt en in heet water gedompelt. Ondanks dat ik dubbel lag van de pijn, zorgde dat warme gevoel van die doekjes in mijn oren gepropt echt heel veel verlichting. Misschien helpt het?
Illustra

Bericht door Illustra »

Als het is gekomen na verkoudheid probeer bij de paramollen en ibruprofen (door elkaar gebruiken schijnt een spiegel op te bouwen die beter werkt als beide appart gebruiken zei apotheek hier) gebruik er dan ook neusdruppels bij ook al ben je niet (meer) neusverkouden.
oeps2

Bericht door oeps2 »

ik heb vroeger 8 x oorontsteking gehad
echt superkut

heb je al gestoomd ?
de onsteking komt meestal uit een verstopte buis (tussen je oren en je neus weet je wel als je je neus dichtknijpt en dan proberen je adem uitte blazen .. mond ookdicht tuurlijk)

daar zit dus snot in .. kortom stomen en die olie
die olie gaat t niet van over maar maakt je trommelvlies wat zachter ..

stomen doe ik t liefst met teatree 2 druppeltjes maar .. 3x per dag
dan heb je kans dat het snot loskomt..
soms ben je niet eens verkouden en dan komt er nog snot/slijm uit

nou goeiemorgen ! goed verhaal om mee te beginnen pffff

heel veel sterkte oorpijn sucks !
Crownless

Bericht door Crownless »

Hoe heb je geslapen skaoot? wilde je sms-en maar bang dat ik je wakker zou sms-en en das dan ook weer zo stom. Knuf!
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
skaoot

Bericht door skaoot »

Slecht geslapen weer. Na ziekmelden vanmorgen heb ik nog 2,5 uur geslapen, dat is wel het langste...
Ben ook een beetje uitgeprobeerd want tot nu toe helpt toch niks. Heb ook neusspray. En para+ibu gecombineerd. Pijn pijn pijn. Slaap vooral als moeheid wint van pijn.
Misschien even een marathon rennen :P
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Crownless

Bericht door Crownless »

Niezen, snotteren, beginnende keelpijn... Oh noes, ik heb hetzelfde als Skaoot :crownless:
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Knuffels voor Crownless en skaoot! Pijn, pijn en meer pijn is niet leuk, en een verkoudheid ook niet!
*houdt d'r vingers gekruist dat ze 't niet ook overgenomen heeft*
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
skaoot

Bericht door skaoot »

Crownless schreef:Niezen, snotteren, beginnende keelpijn... Oh noes, ik heb hetzelfde als Skaoot :crownless:
bij mij verliep het wat anders, er is nog hoop! *knuf* snel goed voor zorgen en hou het bij je oor vandaan! Zet je oor even in een glaasje water tot de keelpijn voorbij is :) Sterkte Crownless!
Hier is het nog steeds ellende. Als morgen eind van de dag nog niet echt verbetering te merken is ga ik donderdag weer naar een arts. Ben nu wel heel erg moe, hopelijk haal ik meer dan 2 a 3 uur slaap per keer nu.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
ruby-vita

Bericht door ruby-vita »

Ohhh Skaoot...wat een narigheid! Misschien moet je ipv donderdag gewoon morgenvroeg al gaan? De laatste jaren heb ik regelmatig oorontstekingen gehad en na een dag of drie/ vier brak de ontsteking door en dan was de ergste pijn voorbij. Van oorpijn kan je echt hopeloos worden. Het duurt bij jou nu al best lang toch?

Veel sterkte!

En Crownless als je vreest voor oorontsteking dan kun je alvast preventief aan de neusspray gaan hangen zodat je niet verstopt raakt. Beterschap meiden!
vode

Bericht door vode »

Ik snap het UWV niet. Vorige week belde ik naar het uwv om te vragen waar het geld bleef, blabla hebben we dat opgelost. Belde ik nog een keer en zei ze dat er vorige week wat gestort ging worden, wat nog een restant was wan februari, en deze week de uitkering van maart nog verlaat. Nou is dat weinig geld omdat woralos inkomen hierbij geteld word, maar alle beetjes helpen, en vorige week werd netjes nog 20eu gestort.

Ik verwachtte dus ongeveer 70 eu van maart deze week, door het simpele rekensommetje van ons max inkomen min woralos inkomen van die maamd. Krijg ik opeens precies hetzelfde bedrag van vorige week en hetzelfde verslagnummer. Ik dus bellen vandaag, naar mijn niet al te slimme contactpersoon, die overigens vorige week al beweerde dat ons mx inkomen 100eu lager was dan we op deofficiele brief hadden gekregen. Zij even in overleg want zelf snapte ze er niks van. Zegt ze opeens, ja dat is een foutje, het hoorde niet twee keer op uw rekening te staan, die laatste storting word eraf gehaald. En die 21eu is samen van februari en van maart. Maar hoe de fok kan dat nou als woralo in maart alleen al 70eu onder de max zat die we hadden gekregen. Om ons af te wimpelen moesten we maar wachten tot we het overzichtje zouden krijgen waar alles op zou staan.

Nou die heb ik nog stees niet in de bus, en die malloten kan je alleen maar telefonisch bereiken tussen 9 en 10 's ochtends.

Ik word hier echt driedubbel gestoord van, dat woralo voor alle kosten moet opdraaien deze maand, okay. Maar dat hun minder uitkeren dan beloofd waardoor ik deze maand mijn zorgverzekering niet kan betalen, word ik echt zwaar pissig van.
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

Sort of verdrietig dat ik geen pregzilla word :shock: .

Ik begon me wel bewust te worden van een kinderwens die langzaam aan het ontstaan is. Maar mixed feelings bij ongesteld worden?! Hell daar had ik nog geen seconde aan gedacht zelfs. Een kleintje NU is sowieso niet verstandig. En toch mixed feelings. Soms ben ik een vrouw zijn gewoon beu (ik word gek van mijn eigen emo-buien).

*Dit is trouwens meer even mijn gevoel luchten dan echt superverdrietig in een hoekje zitten huilen. Het is gewoon zooo raar/onwerkelijk om dit mee te maken. Ik die dacht dat ik never nooit in haar leven kinderen zou willen*
@ iedereen die zei: "I told you so!! Tuurlijk wil je kinderen" Ja jullie hebben gelijk gekregen, aub.
kitten

Bericht door kitten »

*grinnik*

Van mij geen Itoldyouso hoor. Ken zat mensen bij wie dat evengoed niet is gaan kriebelen. :hug: voor je mixed feelings.
Crownless

Bericht door Crownless »

Nou, dat beetje is inmiddels omgeslagen in een heleboel, dus maar goed dat je me hier naartoe sleepte.
Kan ik even het bankje claimen met alle kussens en dekentjes die er zijn? *verstopt zich onder zachte fluffy dekens*
Plaats reactie