Ik ben trots op...
- phedre
- Contacteer:
Re: Ik ben trots op...
op alle mensen die me geholpen hebben Phee's te realiseren, maar ook heel erg op mezelf!!
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
- Sabrina
Op Jezebel (ja, dat is iets om trots op te zijn!) én phedre! En op tippi die d'r verslag gerockt heeft en die ik heel snel de verbeterde versie ga sturen en op Bites die tippi volgens mij awesome steunt!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
...mijn maxi, die vandaag al hoorde dat ze zeker geslaagd is. Donderdag nog een gesprek, maar dat kan niet fout zijn/gaan.
Morgen als ze naar stage is, hang ik de vlag met haar tas buiten! Gewoon tot en met maandag als ze haar diploma krijgt!
Morgen als ze naar stage is, hang ik de vlag met haar tas buiten! Gewoon tot en met maandag als ze haar diploma krijgt!
- juffie
- Site Admin
- kitten
Woohoo!! Gefeliciteeeeerd!!
Go Maxi!!

- puppie
Gefeliciteerd maxi en colet!!
Hoe is het gesprek gisteren gegaan?
Hoe is het gesprek gisteren gegaan?
- phedre
- Contacteer:
mijn Mams!!!!!
ik zit net de fotos van vorige week.. de opening van Phee's te bekijken....
de foto van mijzelf.... met om me heen mijn mams en mijn kids.... kan er niks aan doen maar zit toch met traantjes in mn ogen... mn mams die t helemaal niet leuk vind dat ik dit doe.. die t hele sm gebeuren eigenlijk maar niks vind... maar toch tegen mn broers en zussen zegt dat ze niet zo moeten zeuren over mij, maar als ik lesbisch was geweest, of een van mn broers homo, dat we dat ook hadden moeten accepteren, dus dit ook.. en dat ze er toch was,, omdat ik wel haar dochter ben en ze dus vond dat ze er bij hoorde te zijn..
weet je.... er mag dan best af en toe strijd zijnt ussen haar en mij.... maar ik hou van mijn mams!!!!
ik zit net de fotos van vorige week.. de opening van Phee's te bekijken....
de foto van mijzelf.... met om me heen mijn mams en mijn kids.... kan er niks aan doen maar zit toch met traantjes in mn ogen... mn mams die t helemaal niet leuk vind dat ik dit doe.. die t hele sm gebeuren eigenlijk maar niks vind... maar toch tegen mn broers en zussen zegt dat ze niet zo moeten zeuren over mij, maar als ik lesbisch was geweest, of een van mn broers homo, dat we dat ook hadden moeten accepteren, dus dit ook.. en dat ze er toch was,, omdat ik wel haar dochter ben en ze dus vond dat ze er bij hoorde te zijn..
weet je.... er mag dan best af en toe strijd zijnt ussen haar en mij.... maar ik hou van mijn mams!!!!
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
- kitten
<3
Met zo'n mams ben je rijk!
Met zo'n mams ben je rijk!
- juffie
- Site Admin
Ik ben trots op Feline! Ik vind dat ze super haar best doet met de therapie waar ze inzit, en ik lees al zoveel verandering bij haar. Een andere, wat krachtigere toon in haar berichten!
Feline, complimenten!!!!!!
Feline, complimenten!!!!!!
-
- Contacteer:

Echt?
Thnx ruby!

De complimenten komen alleen nog niet helemaal binnen (mijn hoofd/gevoel? wuift het weg

- Peter^
- Contacteer:
@ruby-vita: ben om die redenen ook trots op Feline.
@mijzelf: Ik ben trots op mezelf, omdat ik vanavond gevraagd heb of ik met mensen mee terug kon rijden. Daar ben ik normaal te bescheiden voor. Het heeft me ruim een uur vertraging met de trein bespaard.
@mijzelf: Ik ben trots op mezelf, omdat ik vanavond gevraagd heb of ik met mensen mee terug kon rijden. Daar ben ik normaal te bescheiden voor. Het heeft me ruim een uur vertraging met de trein bespaard.
Geniet van de positieve momenten.
Goed gedaan Peter! Dat is moeilijk om te doen als je van nature heel bescheiden bent!
- Daantje
- Contacteer:
Op mijn kleine ikke, die mij een lieve brief schreef.
Met dank aan een klein beetje hypnotische suggestie door Nichi, die wist mijn kleine ikke naar boven te halen.
Nieuwsgierigen kunnen meelezen op fetlife.

Nieuwsgierigen kunnen meelezen op fetlife.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl