Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
-
Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
Ik heb een beetje het gevoel dat ze het er om doen... ontmoedigingsbeleid. En ik laat me daar door overrompelen, want ik voel me altijd al bezwaard als ik de HA bel...terwijl ik er nooit kom!
(en tis ook niet alsof ik me aanstel ofzo geloof ik: http://flic.kr/p/a1DvpR" onclick="window.open(this.href);return false;)
(en tis ook niet alsof ik me aanstel ofzo geloof ik: http://flic.kr/p/a1DvpR" onclick="window.open(this.href);return false;)
- skaoot
Wow dat ziet er nog steeds erg naar uit zeg. nog veel last van ook?
Rare HAs tegenwoordig ook... Lol, moet er ineens aan denken dat mijn vroegere huisarts (fijnste huisarts ooit) imker was. Benieuwd of hij je wel eerder langs had laten komen
Rare HAs tegenwoordig ook... Lol, moet er ineens aan denken dat mijn vroegere huisarts (fijnste huisarts ooit) imker was. Benieuwd of hij je wel eerder langs had laten komen

This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
-
't jeukkttttt! Daardoor is het nu ook weer erger, want ik krabbel. Dus vandaag lange mouwen aan gedaan.
En ik wil ook gewoon advies... voor wat te doen bij een volgende keer etc.
En ik wil ook gewoon advies... voor wat te doen bij een volgende keer etc.
- Daantje
- Contacteer:
Wat is het Chell? Restant van een bijensteek? Enige wat ik je nu kan adviseren is : Niet krabben! Maar ik weet uit ervaring hoe tevergeefs en moeilijk dat advies is.
Veel huisartsen zijn stom tegenwoordig, dat ben ik met je eens.
Veel huisartsen zijn stom tegenwoordig, dat ben ik met je eens.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
-
Bijensteek van zaterdag tijdens kampeermeet inderdaad, netelroos.
als je je arm onder de warme kraan kan houden, wil het af en toe onder een warme kraan afspoelen nog wel helpen. Sterkte in ieder geval. Mijn hoofdhuid doet alleen nog maar pijn van de steek en heb wat hoofdpijn. Maar volgens de huisarts kan dat wel een week tot 14 dagen duren. Ik moest toch bij de dokter zijn voor mijn knie en heb het meteen maar even gevraagd. Heb alleen niet zo'n plek op mijn arm als jou, anders had ik meer advies kunnen geven.
- Daantje
- Contacteer:
Meh.... wat is je persoonlijke eigendommen in verhuisdozen stoppen toch een hele vervelende en confronterende rotklus. 

Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- Crownless
Bryan had ook zo'n plek, maar dan van een mug. Was een allergische reactie volgens HA, er schenen wat 'agressieve' muggen te zijn. Hoe dan ook, niet krabben. De HA zei dat er voor Bryan iemand was die hetzelfde had, maar enorm was gaan ontsteken.
Bryan was er na wat allergiepilletjes zo vanaf. Hij had trouwens twee van die plekken, op elke arm een.
En stomme huisarts heb je. Donderdag. Amehoela. Ga maar naar de HAP dan. En een andere.
Of wil je altijd dezelfde arts en werkt die maar 2 dagen in de week?
Edit: aw, dat is ook inderdaad wel naar. Knuffel fixertje.
Bryan was er na wat allergiepilletjes zo vanaf. Hij had trouwens twee van die plekken, op elke arm een.
En stomme huisarts heb je. Donderdag. Amehoela. Ga maar naar de HAP dan. En een andere.
Of wil je altijd dezelfde arts en werkt die maar 2 dagen in de week?
Edit: aw, dat is ook inderdaad wel naar. Knuffel fixertje.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
- pluis
Ziet er niet lekker uit, Chell. Wat antihistamine innemen wil volgens mij wel helpen (not a doctor).
Ik ga zo naar de tandarts. Helft twee van de wortelkanaalbehandeling. Alleen lullig dat er dus gister van die kies een heel stuk afbrak. Ik hoop dat ie t nog kan fixen...
Mwep.
Succes met inpakken fixertje. *knuffel*!
Ik ga zo naar de tandarts. Helft twee van de wortelkanaalbehandeling. Alleen lullig dat er dus gister van die kies een heel stuk afbrak. Ik hoop dat ie t nog kan fixen...
Mwep.
Succes met inpakken fixertje. *knuffel*!
-
Nee, welke arts maakt me echt geen fluit uit. Er zitten er 6 ofzo...en dan dus nog pas op donderdag terecht kunnen. Echt belachelijk. Maar goed
- eireann
- Site Admin
och nijntje toch.... niet eerlijk, je was pas ziek geweest!
**Self Rescuing Princess**
- Sabrina
Arme nijn! Knuffel!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
- skaoot
Sterkte nijntje :close_knuf:
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
- Crownless
Aw... Das inderdaad oneerlijk. Knuffel nijntje!
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!