Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Peter^
Contacteer:

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Peter^ »

Wellicht is het forum van opgelicht.nl een plek om
a. info te zoeken over aanbieders van diensten/artikelen via internet
b. zelf een melding te maken van oplichting
Geniet van de positieve momenten.
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Ik hoop dat ze er iets mee kunnen, wandering! Wat rot zeg!

Bah, ik had om half 10 willen slapen, en ik lig nog steeds wakker te liggen. Klote blaasontsteking, constant gigantische jeuk in m'n urinebuis (en hoewel een tandenborstel erin stoppen en daarmee krabben erg verleidelijk is, doe ik het toch maar niet) en fijn elke 10 minuten richting toilet rennen om nog meer pijn te hebben, de boel in de fik te voelen staan en tot de conclusie te komen dat je nog bloed plast ook. Joepie! *grmbl mopper grom schop aaaaaaaargh!*
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Crownless

Bericht door Crownless »

Een warme kruik in je kruis helpt. Paracetamol tegen de pijn (plus koorts- en ontstekingsremmend). En elke keer dat je naar het toilet rent een glas water drinken ook. Dan drink je in het begin keiveel, maar uiteindelijk komt er dan wel meer uit dan die drie pijnlijke druppels.

Je hebt vast al een antibioticakuur, toch? *knuf* blaasontsteking is stom!
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Olleke

Bericht door Olleke »

Dikke knuffel aan iedereen hier en veel beterschap voor je, Sabrina

Zelf begin ik te vrezen dat het komende weekendje 'Wever' aan mijn neus gaat voorbij gaan :cry: Mijn rug is compleet geblokkeerd door een lumbago en tenzij hij het niet erg vindt om me op een brancard overal mee naartoe te sleuren, ben ik genoodzaakt om kalmpjes thuis te blijven. Ben nu al flink aan het balen :icon_sad:
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Helaas nog geen antibioticakuur :icon_sad:. Huisarts is op vakantie, vervanger van huisarts lichtelijk onbereikbaar. Vanmorgen om 8 uur direct gebeld en eindelijk te pakken gekregen, en nu gingen ze maar even overleggen met z'n allen of ik een antibioticakuur mag hebben. Want "Dat u er al vaker één gehad heeft, het precies hetzelfde voelt als de andere keren en uw klachten exact als een blaasontsteking klinken, is geen reden om te zeggen dat U er nu weer één heeft mevrouw". En aangezien ik weinig trek heb om een half uur in de bus te zitten om een potje langs te brengen (en ik niet eens een fucking potje in huis heb), is het dus aan de gratie van de huisarts of ik een kuur krijg. *gromt en scheldt* Vannacht tot 2 uur wakker gelegen van de pijn...

Maar thanks voor de tips Crownless! Warme kruik is wel een goede, daar had ik nog niet aan gedacht! En ook dankjewel Olleke, jij veel sterkte met je rug!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Huisartsen die op vakantie gaan zonder fatsoenlijke vervanging zijn stom. Het enig wat ik je nog kan aanraden is cranberrysap drinken.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Wauw Sabrina, sterkte! (zit hier met benen over elkaar gekruist na dat tandenborstelverhaal :shock:)
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Zit mezelf nog meer in de weg als gister (dat is nou al drie of vier dagen, ben er zat van!) en er is WEER Taart! stomme collega's.
**Self Rescuing Princess**
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Posts over de showboat zijn afgesplitst naar 'dresscode Showboat' in OT gezwets, weet nog niet of het daar blijft, denk dat het beter in de agenda kan?
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

@Sabrina: Beterschap. Kan iemand anders een potje naar je huisarts brengen?
Geniet van de positieve momenten.
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Ik heb de snoepjes antibioticakuur gekregen, dus 't komt allemaal weer goed! Yay! Vind ik. Thanks voor de beterschapswensen :). En anne, ik duim dat er vandaag geen taart is op je werk!
kitten

Bericht door kitten »

Left-over borrelnootjes, blikje energy drink en een paracetamol. Ja, zo kom ik wel op gang ja... Waardeloze moeder... ben je eens een hele dag thuis met je kids, zit je alleen maar te sippen. Lekker voorbeeld van een goed ontbijt ook. Ontbijt om 12 uur.

Ohai, PMS.

Ik moet nog steeds de foto's van de kampeermeet uploaden. :nopompom:
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

oh, sorry van de PMS kitten... die van mij is net weg... was niet bedoeld bij jou uit te komen!
kitten

Bericht door kitten »

't Is ook geen PMS denk ik, want het is niet Pre. Toch voel ik me pre meestal niet zo kut als tijdens of net erna.
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

PMS mag ook best voor POST staan hoor, als het elke maand terug komt is het pms. en t'is gemeen... zelfs als je WEET dat het PMS is voel je je nog rot...
Plaats reactie