Je nieuwe bdsm/fetish aanwinsten
Re: Je nieuwe bdsm/fetish aanwinsten
Da's dan weer lastig, want de balk in de nok draagt het dak, er kan dus niets 'overheen'... Zodra we er aan toe zijn, zal ik Guilty vragen om advies. Eerst maar eens de zolder gaan leegruimen, je kunt er momenteel geen stap zetten, laat staan een speelkamer van maken 

Mijn laatste bdsm aanwinst is een nieuw blinddoek van Niet Lief. Ik vind hem nu al fantastisch want ik kan tenminste echt niets zien.
Dit is hem
maar dan in het zwart
Dit is hem
- Voleuse
Oh tof! Die gaat niet van je gezicht glijden 

I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
-
Oh wat fijn, een blinddoek waarbij je echt niks kan zien. Ik vind het zo irritant dat je bij de meesten gewoon onderdoor kunt gluren
Bij deze dus echt niet. Je kunt de "oogstukken" wat verschuiven zodat het echt helemaal afdekt. Heb het nu zelf geprobeerd en ook Tigerlily heeft het even getest en die zag ook niets. Echt een aanrader dus!
zelf heb ik er ook één van Niet Lief, maar een ander model:
http://www.niet-lief.nl/zencart/index.p ... ucts_id=53" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
en ook daarmee kan ik echt niks meer zien. De anti-neus-wiebel-opening werkt ook echt goed.

http://www.niet-lief.nl/zencart/index.p ... ucts_id=53" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
en ook daarmee kan ik echt niks meer zien. De anti-neus-wiebel-opening werkt ook echt goed.

- Daantje
- Contacteer:
Inderdaad fijn. Anders kan je net zo goed gewoon mijn bril afpakken dat is net zo effectief als een gluurblinddoek, misschien zelfs effectiever.chell schreef:Oh wat fijn, een blinddoek waarbij je echt niks kan zien. Ik vind het zo irritant dat je bij de meesten gewoon onderdoor kunt gluren
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
-
Ik vind die er met zo'n neusopening altijd zo raar uitzien. Hoewel die andere er trouwens óók raar uitziet.
Ik vind bondagetape ook altijd wel fijn, dat verschuift ook niet en je hebt geen gespjes waar je op ligt.
Ik vind bondagetape ook altijd wel fijn, dat verschuift ook niet en je hebt geen gespjes waar je op ligt.
- tessie
- Contacteer:
Ik had ook een keer zo'n soort blinddoek als die van lotus, maar die vond ik bij mn neus erg irritant zitten.
En die met een neusopening vind ik ook een beetje raar eruit zien ja..
Dus ik hou altijd gewoon braaf m'n ogen dicht als ik een blinddoek op krijg. Oh, en we hebben ook zo'n blinddoek wat zo'n soort duikbril-achtig dingetje is met lichtjes erin, daar kan je ook echt niks mee zien en is lekker subspacerig met die lichtjes
En die met een neusopening vind ik ook een beetje raar eruit zien ja..
Dus ik hou altijd gewoon braaf m'n ogen dicht als ik een blinddoek op krijg. Oh, en we hebben ook zo'n blinddoek wat zo'n soort duikbril-achtig dingetje is met lichtjes erin, daar kan je ook echt niks mee zien en is lekker subspacerig met die lichtjes

- kitten
Dat lijkt me heel bijzonder, met lichtjes!
- Daantje
- Contacteer:
Lijkt mij juist afleidend.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Ehm... Bij mij dient die blinddoek er juist voor om te zorgen dat de lichten uit gaan

Uiteindelijk na tig blinddoeken en oogmaskers geprobeerd te hebben, uiteindelijk maar voor een brede, lange zwarte zijden sjaal gegaan. Dubbel in de breedte, dubbel in de lengte en... licht uit, hotspots aan!

Uiteindelijk na tig blinddoeken en oogmaskers geprobeerd te hebben, uiteindelijk maar voor een brede, lange zwarte zijden sjaal gegaan. Dubbel in de breedte, dubbel in de lengte en... licht uit, hotspots aan!

Je nieuwe bdsm/fetish aanwinsten
Weet je, als ik die blinddoek draag, zie ik daar niks van ^^chell schreef:Ik vind die er met zo'n neusopening altijd zo raar uitzien.
Sent using Tapatalk
- tessie
- Contacteer:
Ja, van een broek zie ik zelf ook eigenlijk niet hoe ie om m'n kont zit en toch wil ik dat dat er oké uit ziet...
Mijn nieuwe aanwinsten heb ik gister gescoord bij de Flying tigerwinkel.
Een stevige massagebal en die beruchte hartvormige spatel. Die ik bij thuiskomst zachtjes op mijn bovenbeen over mijn broek heen testte, dat deed al zeer. 's Avonds nog op mijn eigen onderarm getest ook nog, dat deed nog meer zeer en ik sloeg niet eens hard.
De verstopte inner maso vind dat wel leuk, de piepert die alles zeer vind doen kon alleen maar hoofdschuddend erbij staan en 'WAAROM' zeggen. waarom koop je dat ding..
Someone who shall remain nameless deelt mijn mening hierover maar had binnen een uur zichzelf al verlinkt aan haar D.
Zodoende hoefde ik haar niet te helpen onder het mom van behulpzaam als altijd.
Mijn D komt hier niet zo vaak dus daar hoef ik me ook niet te veel zorgen om te maken
en ik had mezelf ook al beetje verraden maar ik heb het wel langer volgehouden.
Had het nog langer vol kunnen houden omdat zelfs met hints en het plaatje van de spatel sturen had D-Lief nog niks door

Een stevige massagebal en die beruchte hartvormige spatel. Die ik bij thuiskomst zachtjes op mijn bovenbeen over mijn broek heen testte, dat deed al zeer. 's Avonds nog op mijn eigen onderarm getest ook nog, dat deed nog meer zeer en ik sloeg niet eens hard.
De verstopte inner maso vind dat wel leuk, de piepert die alles zeer vind doen kon alleen maar hoofdschuddend erbij staan en 'WAAROM' zeggen. waarom koop je dat ding..
Someone who shall remain nameless deelt mijn mening hierover maar had binnen een uur zichzelf al verlinkt aan haar D.
Zodoende hoefde ik haar niet te helpen onder het mom van behulpzaam als altijd.
Mijn D komt hier niet zo vaak dus daar hoef ik me ook niet te veel zorgen om te maken

Had het nog langer vol kunnen houden omdat zelfs met hints en het plaatje van de spatel sturen had D-Lief nog niks door