Nee, dat ben ik. En niet mej.sDude schreef:Ohh boefje..

Nee, dat ben ik. En niet mej.sDude schreef:Ohh boefje..
Haha, dat kun jij helemaal niet wetenBoefje schreef:Nee, dat ben ik. En niet mej.sDude schreef:Ohh boefje..
Muha!Smorph_e schreef:Ik zie mogelijkheden, Bondage sinterklaas shoot voor dude?
Omdat de gevolgen niet terug te draaien zijn, en wel eens erg groot kunnen zijn ?Waarom niet gewoon aannemen dat iemand het wél eens goed bedoelen kan?
GrinnnnMarijke schreef:Dude, ik wist helemaal niet dat de foto's van Pipper en mij ertussen zaten! Wat gaaaaf! En ik zie een facepalm van een bekende van me, wat leukjuffie schreef:Die D/s situatie vast willen leggen begrijp ik wel. Ik weet dat een vroeger chatlid van WS, ook fotografe, ook vanaf WS diverse stellen in hun D/s dynamiek heeft gefotografeerd, over het algemeen gekleed. (In verband met de koppeling naam-nick noem ik de nick niet.) Sommige mensen in die serie zullen hier en daar wel bekend voorkomen
http://www.grietjebouman.nl/site/kunstw ... -love.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik snap de interesse, het geeft een hele mooie dynamiek, die niet meteen in your face is, maar voor those who know een extra touch aan de foto geeft..
Geeft niet,Als je het niet erg vind ga ik er niet verder op in...
Beetje vreemd om over iemand te waarschuwen die je niet kent. Waarschuwen goed na te denken over het (laten) maken van erotische foto's snap ik, maar voor specifieke personen waarschuwen vind ik minder sjiek. Daar goed over nadenken moeten mensen immers ook als ze voor mij of iemand anders model staan.Triskelis schreef:Geeft niet,Als je het niet erg vind ga ik er niet verder op in...
de waarschuwing was over jou,
en niet zozeer voor jou.
Gaat niet over het wel of niet kennen van iemand, of een situatie.Beetje vreemd om over iemand te waarschuwen die je niet kent. Waarschuwen goed na te denken over het (laten) maken van erotische foto's snap ik, maar voor specifieke personen waarschuwen vind ik minder sjiek.
Mededeling |
We dwalen af en niet in een gezellige richting. Terug on topic graag. |