Het hoe en waarom van condooms

Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 328
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Het hoe en waarom van condooms

Bericht door kitten »

@colet: doe een condoom om je vingers en lik eraan. Dan voel je zelf ook wel het verschil tussen met en zonder. Ik geloof wel dat dat verschil uitmaakt.
Kiyan

Re: Het hoe en waarom van condooms

Bericht door Kiyan »

oeps2 schreef:ik hou dr ook niet van :clown:
Ik lekker wel... (uiteraard zonder!) :P
Gebruikersavatar
Dreamer74
Berichten: 19
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:28

Re: Het hoe en waarom van condooms

Bericht door Dreamer74 »

Mmm dit had leuk geweest om afgelopen weekend uit te proberen... de condooms waren toch van het huis :twisted:
Don't judge a book by it's cover... discover what you can do with the book.. ;)

The best way to make your dreams come true is to wake up....
AET

Re: Het hoe en waarom van condooms

Bericht door AET »

JJV schreef:binnenkort eens zien of die krokodille dingen nog te krijgen zijn.. van ritex geloof ik.. geen idee of ze ook echt beetje croc huidje hebben.. maar volgens mij weet ik er dan een liefhebster voor
Oeh oeh met krokodillen motief/relief? Oehhhh Dat, dat, dat zou ik nog wel eens willen proberen oraal.
Maar met die scherpe (hoek)tanden van mij. Maak ik die hele condoom niet porreus? (soa gevoelligheid)
oeps2

Re: Het hoe en waarom van condooms

Bericht door oeps2 »

Kiyan schreef:
oeps2 schreef:ik hou dr ook niet van :clown:
Ik lekker wel... (uiteraard zonder!) :P

oh jij pijpt zonder beflapje ? :schater:
Kiyan

Re: Het hoe en waarom van condooms

Bericht door Kiyan »

ZUCHT... oeps die snapt ' t weer eens niet.. :confused: Bij de les blijven dus oeps

Voor mij als man maakt het wel degelijk uit. Het voelt heel anders. Minder gevoelig. Maar is op zich geen onoverkomelijk iets.. Het kan je een hoop andere ellende besparen. Het lijkt me overigens heel smerig (qua smaaksensatie dan..) om met de gangbare condooms een man oraal te bevredigen..

@ABg: in dat geval moet je die hoektanden van je ook niet gebruiken.. I know, zou een groot gemis zijn..
oeps2

Re: Het hoe en waarom van condooms

Bericht door oeps2 »

:schater::
hap hap
:schater:
Gesloten