Nerveus voor een date of om een andere reden...
- Voleuse
Re: Nerveus voor een date of om een andere reden...
Ik heb me aangemeld voor het Next feest
Ik ga naakte mensen zien :smiley_panic:
Ik ga naakte mensen zien :smiley_panic:
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- kitten
Knuffel meis! Laat het maar even bezinken. Dat heeft ook even tijd nodig.brabbeldasje schreef:Rare..zware dag.
net een lief telefoontje gehad van een bezorgde vriend en dat deed me wel even goed....zat in mijn eentje een beetje down te zijn.
het was raar bij de psycholoog....het was zeker geen jaknikker.
het was gewoon heel intens....heel...diep...
*zucht* dit is moeilijker dan ik dacht.
- eireann
- Site Admin
Fijn dat het geen ja-zegger was brabbel!
**Self Rescuing Princess**
jah daar ben ik ook wel blij mee..
na een nachtje er over "slapen" is het zoiezo wel....anders.
ik ben er echt nog niet over uit wat ik hier nou van moet vinden ik voel me echt een opgever.
na een nachtje er over "slapen" is het zoiezo wel....anders.
ik ben er echt nog niet over uit wat ik hier nou van moet vinden ik voel me echt een opgever.
- eireann
- Site Admin
Hoezo een opgever? Ik ging er vanuit dat je er nog wel naar terug zou gaan?
**Self Rescuing Princess**
jah juist daarom. vrijdag weer een afspraak....
ik heb het de hele tijd alleen gedaan en prima gered ik bedoel...ik leef nog toch? en nouja...
nu heb ik ineens hulp nodig en nou ik haat dat gewoon ik voel me een mietje en...
ik kan me er simpelweg niet over heen zetten eigelijk.
ben er heen gegaan omdat ik wel besefte dat het zo niet door kon...en omdat ik het beloofd had.
ik...*zucht* als ik dit nog niet eens alleen kan oplossen....hoe heb ik het dan in hemelsnaam al die tijd kunnen redden.
ik ben gewoon zachter geworden...een mietje geworden en nou...ik vind het moeilijk.
ik heb het de hele tijd alleen gedaan en prima gered ik bedoel...ik leef nog toch? en nouja...
nu heb ik ineens hulp nodig en nou ik haat dat gewoon ik voel me een mietje en...
ben er heen gegaan omdat ik wel besefte dat het zo niet door kon...en omdat ik het beloofd had.
ik...*zucht* als ik dit nog niet eens alleen kan oplossen....hoe heb ik het dan in hemelsnaam al die tijd kunnen redden.
ik ben gewoon zachter geworden...een mietje geworden en nou...ik vind het moeilijk.
- Voleuse
Ik begrijp dat het moeilijk is dat je ineeens hulp moet zoeken als je het al die tijd al gered hebt. Maar je kunt het ok zo zien: je hebt een hele tijd je voor je problemen verborgen, en nu ga je de confrontatie aan en zoek je hulp. Ik vind het een hele sterke zet als iemand hulp zoekt voor problemen, niet iedereen durft dat!brabbeldasje schreef:jah juist daarom. vrijdag weer een afspraak....
(PS. Ik heb verder geen idee wat er is, maar ik had de indruk dat het al wat langer speelt, vandaar deze post)
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
@brabbel.. een hele dierbare vriend heeft me ooit gezegd (toen voelde ik me ook een opgever omdat ik hulp zocht) dat het juist van kracht getuigd als je toegeeft dat je een beetje hulp nodig hebt. Dat het juist geen opgeven is, maar vechten met je verleden zodat je er niet alleen meer mee kunt leven, maar het een plaats geeft om te verwerken.
Hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.
Hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.
brabbeldasje
graag doe ik mijn hoed af voor jouw stappen om hulp te zoeken
meerderen zouden deze stap eens mogen zetten
ook ik hoor
doch wij denken steeds dat we alles alleen aan kunnen,
we hebben de oren en woorden van een deskundige niet nodig, denken we
neen brabbel, je bent in het geheel geen mietje
je bent iemand die durft, ervoor gaat, eerlijk wil zijn met haarzelf... daarom mijn warme handdruk
dat je momenteel vragen stelt is al weer heel normaal, is heel gezond, is niet verrassend
wees ervan overtuigd dat wij alles niet zelf kunnen oplossen
dat we dat oor, dat begrip, dat kleine duwte, dat woordje... nodig hebben
je mag zachter geworden zijn... is dit ook niet een deel van de groei
een mogen groeier naar een mooier mens!
brabbeldasje, dank en blijdschap dat ik dit alles zeggen kon (mocht)!
het ga je goed!
geloof in jouw toekomst en geniet ervan!

graag doe ik mijn hoed af voor jouw stappen om hulp te zoeken
meerderen zouden deze stap eens mogen zetten
ook ik hoor
doch wij denken steeds dat we alles alleen aan kunnen,
we hebben de oren en woorden van een deskundige niet nodig, denken we
neen brabbel, je bent in het geheel geen mietje
je bent iemand die durft, ervoor gaat, eerlijk wil zijn met haarzelf... daarom mijn warme handdruk
dat je momenteel vragen stelt is al weer heel normaal, is heel gezond, is niet verrassend
wees ervan overtuigd dat wij alles niet zelf kunnen oplossen
dat we dat oor, dat begrip, dat kleine duwte, dat woordje... nodig hebben
je mag zachter geworden zijn... is dit ook niet een deel van de groei
een mogen groeier naar een mooier mens!
brabbeldasje, dank en blijdschap dat ik dit alles zeggen kon (mocht)!
het ga je goed!
geloof in jouw toekomst en geniet ervan!

- JerryM
Brabbel, hoezo heb je het altijd zelf gedaan? Doe je alles zelf? eten verbouwen, fiets maken, boeken drukken? Je ouders, die hebben je de eerste 20 jaar ook niet geholpen? Je hebt alles zelf geleerd, dat hele schoolgedoe, nergens voor nodig, want dat kon je ook zelf. En dat gebroken been, ach, spalkje eromheen kan je zelf ook wel doen.
Ik bedoel maar, je kan niet alles alleen doen, of uit jezelf leren.
Aan jezelf werken moet je wel zelf doen, maar kan je best hulp bij gebruiken. Phone a friend. Die hoofd-dokters zijn er voor jou, als je het ook even niet meer weet. Zij helpen jou er uit te komen. Daar hebben ze zelfs op gestudeerd.
Vaak helpt het al een heel eind om gewoon alles eruit te gooien bij zo'n spiegeloog.
Succes, en houd je niet in tegenover die gast(e)
Ik bedoel maar, je kan niet alles alleen doen, of uit jezelf leren.
Aan jezelf werken moet je wel zelf doen, maar kan je best hulp bij gebruiken. Phone a friend. Die hoofd-dokters zijn er voor jou, als je het ook even niet meer weet. Zij helpen jou er uit te komen. Daar hebben ze zelfs op gestudeerd.
Vaak helpt het al een heel eind om gewoon alles eruit te gooien bij zo'n spiegeloog.
Succes, en houd je niet in tegenover die gast(e)
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM
"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
- STM
- Abraham Lincoln

- kitten
Dank je!
Heb niet zo op tandartsen die ik nog niet ken vooral als ze meteen gaan bedenken dat die verstandkies er uit moet (waar niets aan mankeert) die ik mooi ga laten zitten.
Heb niet zo op tandartsen die ik nog niet ken vooral als ze meteen gaan bedenken dat die verstandkies er uit moet (waar niets aan mankeert) die ik mooi ga laten zitten.
- JerryM
Dat heb ik ook. Een verwijsbrief naar de kaakchirurg, omdat mijn onderste kiezen naar voren ipv naar boven staan.
Heeft wss grote wachtlijsten enzo, dus heeft geen haast. Maar wil wel een reden hebben met studies enzo...
Heeft wss grote wachtlijsten enzo, dus heeft geen haast. Maar wil wel een reden hebben met studies enzo...
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM
- Abraham Lincoln
- STM
- Abraham Lincoln