slowchat
-
leonietje
Re: slowchat
Ik had een fijn weekendje weg met een aantal neefjes en nichtjes, heb heel veel geknuffeld met mn kleine achternichtje van 10maanden. We zien elkaar soms maar 1 à 2x per jaar maar we wilden nou eens een keer iets langer dan alleen een familie dagje omdat je dan toch ook andere gesprekken krijgt dan alleen het snelle bijpraten in grote hoofdlijnen. En het is eigenlijk wel bijzonder hoeveel we eigenlijk allemaal op elkaar lijken in ons doen en laten. Van de 7 die er nu waren zijn we met 5 die nog geen kinderen hebben. En ondanks dat we alle 5 tussen de 35/40 zijn en voelen dat als we nog aan kinderen willen beginnen dat het echt wel tijd gaat worden. Is het voor alle 5 geen harde eis. We vinden ons kleine achternichtje en 2 achterneefjes echt geweldig. Iedereen zorgde ook meteen voor ze. Tijdens het wandelen gisteren namen we ze ook omstebeurt op sleeptouw en dat ging echt heel natuurlijk en op een hele relaxte manier bij iedereen. Maar ergens was het ook gewoon goed dat het niet onze eigen kinderen waren. En eigenlijk is het gewoon fijn dat er mensen zijn die gewoon heel erg op jezelf lijken. Dat we allemaal een beetje dezelfde keuzes maken en ongeveer hetzelfde in het leven staan. Maar ook qua uiterlijk en postuur lijken we best wel op elkaar. Zo liepen we langs een etalage en iedereen vond ongeveer hetzelfde leuk qua kleding dat sport kleine dingen maakte het ineens fijn dat ondanks dat ik alleen woon in dit dorp en we heel erg verspreid wonen over het land (en echt van Noord Groningen tot aan Brabant) we er eigenlijk wel gewoon voor elkaar kunnen zijn. En vandaag zijn we allemaal weer naar huis gegaan en nu heb ik een lichte drop maar het betekend wel weer dat m'n weekend heel waardevol was en we gaan het volgend jaar weer doen 
- phedre
- Contacteer:
dat zijn idd weekenden met n gouden randje dan
fijn!!
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
- Voleuse
Ohhhhhh ze zijn bij mij boven hun keuken aan het verbouwen ofzo dus ik word nu al meer dan een week elke dag stipt om 8 uur gewekt door boorgeluiden. Om een uur of 11 zijn ze overigens altijd klaar met de luidruchtige werkzaamheden, die bewaren ze voor sochtends vroeg.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- Heidi
Ik ben ervan overtuigd dat dat een landelijk complot is van bouwfiguren
Do more of what makes you happy
- pluis
Net even naar Heerscher-op-een-boot gezwaaid 
- Daantje
- Contacteer:
- pluis
Heb ik wel naar gezicht, maar ik zag r niet.
Heb naar jou ook nog uitgekeken, Daantje, maar ik zag ook jou nergens.
Heb naar jou ook nog uitgekeken, Daantje, maar ik zag ook jou nergens.
- Daantje
- Contacteer:
Ik zat op de trappen bij Tivoli Vredenburg dit jaar, niet op een bootje. Lekker aan het begin en uit ervaring vanaf een boot een van de leukste delen van de route.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- pluis
Dat is idd een lekker plekke.
- Charles
Had ik vorig jaar nog een abbo bij de oogarts, dit jaar kennelijk een abbo bij de medisch pedicure.
Geld maakt niet gelukkig, maar in de armen van een vrouw ben ik dat wel.
Van geknuffeld worden krijg ik nooit genoeg.
- cinderella
Klinkt ook niet best. Ik hoop voor je dat het helpt, en je je abbonnement binnenkort kunt opzeggen.
toen doet er nu niet meer toe
- Charles
Nou nee, ik vind het juist prettig dat mijn teennagels en voeten een goede deskundige behandeling krijgen. Al is 50 euro voor amper 20 minuten werk nog best veel geld. En het is eens in de 2 maanden dat ik erheen ga, vaker is niet nodig.
Geld maakt niet gelukkig, maar in de armen van een vrouw ben ik dat wel.
- thaliya
Post-marcaïnisatie post. Mooi woord voor een spuit in mijn heup.
Dit keer niet in de hoofdlocatie van het ziekenhuis, maar een kleinere locatie. Met het ov ongeveer een uur. Moet je alleen niet (zoals ik nu) een half uur op de volgende bus moeten wachten. Ach, de zon schijnt zullen we maar zeggen.
Ov want autorijden mag niet en fietsen was net te ver.
Dit keer niet in de hoofdlocatie van het ziekenhuis, maar een kleinere locatie. Met het ov ongeveer een uur. Moet je alleen niet (zoals ik nu) een half uur op de volgende bus moeten wachten. Ach, de zon schijnt zullen we maar zeggen.
Ov want autorijden mag niet en fietsen was net te ver.
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
- kitten
Als je zin hebt om even flink te janken: "A man called Otto", nog tot 8 augustus op Netflix.
Ik ga even een nieuwe doos tissues zoeken...
Ik ga even een nieuwe doos tissues zoeken...
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity."