Allemaal talks over internet security, hoe weer zeggenschap te krijgen over je eigen computer, super betrouwbare electronica, en anal stretching.

Alles kan gehacked worden.
*Waves in Hacker*Mack schreef: ↑30 dec 2019, 12:09 Op dit moment is de 36c3 in volle gang.
Allemaal talks over internet security, hoe weer zeggenschap te krijgen over je eigen computer, super betrouwbare electronica, en anal stretching.![]()
Alles kan gehacked worden.
Zo, dat is heel goed nieuws.Mack schreef: En dan nog een nerd/Hack42 update:
Wij moeten in augustus ons pand uit.
Door (in)crowdfunding hebben we het geld bij elkaar gekregen en ons bod is geaccepteerd. Nou nog even wachten op de officiële overdracht.
Maar dat mag rustig 3 weken wachten.![]()
Cool, dan kom ik weer eens langs.Mack schreef: ↑15 mar 2020, 19:28 En dan nog een nerd/Hack42 update:
Wij moeten in augustus ons pand uit. Van de ene kant jammer want het heeft een aantal coole features, maar het is wel de aanzet voor nieuwe dingen.
Dus gaan we maar een eigen pand kopen!![]()
We hebben een geschikt bedrijfspand gevonden in Arnhem dat ook veel beter bereikbaar is met het openbaar vervoer.
Door (in)crowdfunding hebben we het geld bij elkaar gekregen en ons bod is geaccepteerd. Nou nog even wachten op de officiële overdracht.
Maar dat mag rustig 3 weken wachten.![]()
Ik ga ervan uit dat het museum een mooi plekje krijgt (al zullen de mensen die ermee bezig zijn klagen dat het weer te klein is
Ooooh Thanks. Ik zat hier al zooooo op te wachten.Mack schreef: ↑19 mar 2020, 23:50 Na dat deze docu gisteravond is uitgezonden kon het crypto museum hun informatie ook vrijgeven.
We kende dit verhaal al meer dan een maand maar het stond nog onder embargo vanwege de ZDF uitzending.
https://www.youtube.com/watch?v=psJK484T_YY