rubyvita en Crownless zijn hier vandaag zo geweldig goed bezig! Meubeltjes schuren en gronden en ze zijn gewoon lief en ik mag Pregzilla zijn en gewoon voor vriendinnen!
Echt top! En ik begreep dat Crownless deze week sowieso nog een keer terugkomt ook, dus da's helemaal geweldig!
Sorry, hier was 't iets drukker dan ik zelf gedacht had... Volgende week (donderdag/vrijdag) zou ik nog wel kunnen helpen?
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Ik heb voor mijn kinderen een mooie kist gekocht en leuk bewerkt. Daar heb ik vanalles voor ze in bewaard. Eerste schoentjes, tekeningen, moederdag cadeautjes die ze opschool gemaakt hadden, schoolfoto's etc. Soort tijd capsule zeg maar van het kind. Deze kist heb ik ze meegegeven toen ze op zichzelf gingen wonen. Was een groot succes zelfs bij mijn zoon die ik eigenlijk te stoer had verwacht
Sabrina schreef:Sorry, hier was 't iets drukker dan ik zelf gedacht had... Volgende week (donderdag/vrijdag) zou ik nog wel kunnen helpen?
Graag, er is nog genoeg te doen
Yay! Dan kom ik dan gewoon helpen! Oh, en ergens donderdag en vrijdagmiddag (deze week) zou ik misschien ook kunnen, hebben jullie dan wat aan me?
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Ik heb wel gedacht aan een bewaardoos ofzo, maar dit is ook leuk!
Zelf toendertijd ook eerst aan een doos gedacht....de praktische mij stak de kop op en bedacht zich dat dozen te makkelijk beschadigen en daarmee de kostbare inhoud ook (mensen verhuizen/verplaatsen nog wel eens).
Ik heb wel (stevige) kartonnen dozen. Ben er ook heel zuinig op en nu al vragen de kids geregeld om erin te mogen kijken of spulltjes mee te mogen nemen voor de wie-ben-ik-tafel. Echt heel leuk!
Ik wou soms dat mijn moeder zo'n 'mam, vertel een..' boekje had in haar tijd. Dat lijkt me zo fijn om te hebben! <3 hebben moeders hier dat ook al ingevuld?